Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - kreidler cilinder op puch

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 989 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30942 - kreidler cilinder op puch
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 11648 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

fordescortracing 21-7-2005 20:28 Print topicpost

Posts: 620
Wie heeft er ervaring ivm het plaatsen van een kreidler cilinder op een puch maxi? zo op het eerste gezicht is een kreidler cilinder wel veel groter kwa oppervlakte grotere koel ribben

hoe was het gegaan?
moest er veel omgebouwd?
waren de prestaties anders?


Iemand die ik ken (heeft vroeger veel dat spul opgefokt enz enz) heeft namelijk nog 6 cilinders liggen met bijbehorende zuigers helemaal getuned met blinde poorten en alles der op en der aan dus mssh gaak die derop knallen

Dit bericht is gewijzigd door fordescortracing op 21-7-2005 om 20:36 uur.
 
Oldskool Escorts never die !!!! Officieel straatrace gangster worden inbox me !!!!

Saknet 21-7-2005 20:30 Print reply

Posts: 10355
http://puchmaxi.dsv.nl/anderemaxis-07.html hier staat er 1 ongeveer in het midden je kan hem ook emailen
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Sjorsx87 22-7-2005 13:38 Print reply
Posts: 159
Dat is een compleet kreidler blok op een puch hij bedoeld een kreidler cilinder op een puch blok...Toch??

Dit bericht is gewijzigd door Sjorsx87 op 22-7-2005 om 13:39 uur.
 
puchracer12 22-7-2005 14:30 Print reply

Posts: 112
het kan..alles kan. maar een kreidler heeft een andere slag as een puch. dus je zulf een andere drijfstang moeten persen voordat het goed kan gaan lopen.
 
puch tuned to the max{i}
-Tom- 22-7-2005 14:31 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puchracer12
het kan..alles kan. maar een kreidler heeft een andere slag as een puch. dus je zulf een andere drijfstang moeten persen voordat het goed kan gaan lopen.

Met alleen een andere drijfstang verander je de slag niet
 
FTS Member
evolutunned 22-7-2005 14:44 Print reply

Posts: 522
ik heb toen gewoon een kreidler cilinder 50 cc op puch gezet volgens mij is de slag het zelfde want hij liep goed
 
sloop brommer/motoren gez in drenthe inbox me
honda-mbx 22-7-2005 15:27 Print reply

Posts: 1688
volgens mij is der al eens eerder ??n geweest die dit heeft geprobeert, hij had volgens mij het probleem dat de koppeling verbrande en het niet trok oid..
voor de rest zou je miss het slag verschil kunnen oplossen met een ophoogplaat (hangt er wel vanaf wat je aan de slag moet veranderen natuurlijk)

Dit bericht is gewijzigd door honda-mbx op 22-7-2005 om 15:27 uur.
 
ik vlam je..
Almer 22-7-2005 15:50 Print reply

Posts: 3325
wordt moeilijk, past het cylinderhemd wel goed in het carter? en je slag, het makkelijkst is dan denk k n kreidler krukas op een puch koppeling draaien maar makkelijk gaat die zeker niet worden
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
StefanB 22-7-2005 15:51 Print reply

Posts: 2591
tja kan je beter een kreidler blok op die puch knalle
 
E24 M30b35@GT3576
Almer 22-7-2005 15:53 Print reply

Posts: 3325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB
tja kan je beter een kreidler blok op die puch knalle

zou idd makkelijker zijn!!!

maar fordescortracing kan zich beter bezig houden met het sneller maken van zijn escortje, die dingen willen over het algemeen niet echt

Dit bericht is gewijzigd door Kreidlerholle op 22-7-2005 om 15:54 uur.
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
honda_freak 22-7-2005 16:11 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kreidlerholle
[...]

zou idd makkelijker zijn!!!

maar fordescortracing kan zich beter bezig houden met het sneller maken van zijn escortje, die dingen willen over het algemeen niet echt

Dit bericht is gewijzigd door Kreidlerholle op 22-7-2005 om 15:54 uur.


niet focken met mijn aanstaande autootje

gezien die kennis alleen cilinders met zuigers heeft mag ik aannemen dat je de cil op een puchblok wil zetten? denk eerlijk gezegd niet dat dat haalbaar is.. mede door de al hierboven genoemde redenen
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
fordescortracing 24-7-2005 19:49 Print reply

Posts: 620
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kreidlerholle
[...]

zou idd makkelijker zijn!!!

maar fordescortracing kan zich beter bezig houden met het sneller maken van zijn escortje, die dingen willen over het algemeen niet echt

Dit bericht is gewijzigd door Kreidlerholle op 22-7-2005 om 15:54 uur.



Kweet nie wat voor escort jij gehad hebt maar een normale escort die loopt dus zeker wel en al zeker als je der wat webers op tast en als je der een BDG blok in legt dan ben je gewoon klaar
 
Oldskool Escorts never die !!!! Officieel straatrace gangster worden inbox me !!!!
fordescortracing 24-7-2005 19:54 Print reply

Posts: 620
Dus jullie denken dat ik beter een heel kreidler blok onder men puch kan leggen ipv die cinder over te zetten ?
 
Oldskool Escorts never die !!!! Officieel straatrace gangster worden inbox me !!!!
goudhaantje 24-7-2005 19:58 Print reply

Posts: 234
ik heb ook weleens op het zundapp forum gelezen dat ie een zundapp cilinder er had opgeschroef en zei dat het makkelijk was.
 
Kerry King 26-7-2005 23:53 Print reply

Posts: 5037
da past niet
 
ik weet niet wat jouw probleem is ? maar de mijne is het niet
Johnny B 26-7-2005 23:56 Print reply

Posts: 8381
gister nog gedaan hoor past prima moest alleen de gaten van de cilinder waar de blok pinne doorheen kome groter maken
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren

Dit topic is 11648 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved