Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - dt50 cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1118 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30936 - dt50 cilinder
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1519 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Tom- 21-7-2005 21:58 Print reply

Posts: 4151
Bullshit, meer toeren draaien is bullshit. Als je 'm goed afstelt loopt 'ie niet vast.
 
FTS Member
[RRT] Lost-P 21-7-2005 21:59 Print reply
Posts: 4578
idd

 
Chille Tune shit dan
M.O. 21-7-2005 22:08 Print reply

Posts: 1289
owwja en waarom zijn de sneller cilinders dan niet van gietijzer als je veel toeren wil draaien doe je er egt wel slim aan om alu cilinder te nemen door de beter koel eigenschappen
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
-Tom- 21-7-2005 22:09 Print reply

Posts: 4151
Omdat jij retard ben.
 
FTS Member
[RRT] Lost-P 21-7-2005 22:09 Print reply
Posts: 4578
omdat t idd LANGER heel blijft... Maar gietijzer loopt niet meteen vast hoor zodra je boven de 14000 toeren komt ofzo...
 
Chille Tune shit dan
M.O. 21-7-2005 22:10 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
omdat t idd LANGER heel blijft... Maar gietijzer loopt niet meteen vast hoor zodra je boven de 14000 toeren komt ofzo...


heb je mij dat horen zeggen


 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
sst 21-7-2005 22:11 Print reply
Posts: 79
MAAR MENSEN DAAR GAAT HET NIET OM HET GAAT OM EEN CILINDER DIE EROP KAN.
 
-Tom- 21-7-2005 22:11 Print reply

Posts: 4151
IDd, als ik zelf in de SOBW ging racen zou ik j?ist voor een gietijzeren cilinder gaan. Over slijtage moet je dan niet moeilijk doen (als je een goede gietijzeren cilinder hebt valt dat ook wel mee). Voor als 't een keer misgaat, bespaar je klauwen met geld. Gietijzer is gewoon makkelijk hoonbaar en op te boren. Bij een alu cilinder moet je er een nieuwe wand inzetten.
 
FTS Member
M.O. 21-7-2005 22:12 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Omdat jij retard ben.

lkkr nuttig post ga jij nu maar lkkr zeggen dat c3 staat voor spelling tov je as
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
-Tom- 21-7-2005 22:12 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sst
MAAR MENSEN DAAR GAAT HET NIET OM HET GAAT OM EEN CILINDER DIE EROP KAN.

Wij geven alleen maar goed onderbouwde argumenten dat het complete bullshit is dat een aluminium cilinder sneller is.
 
FTS Member
M.O. 21-7-2005 22:13 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]

Wij geven alleen maar goed onderbouwde argumenten dat het complete bullshit is dat een aluminium cilinder sneller is.

alu hou et gewoon langer uit
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
-Tom- 21-7-2005 22:13 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: M.O.
[...]

lkkr nuttig post ga jij nu maar lkkr zeggen dat c3 staat voor spelling tov je as

Idd retardboy. Passing is hoe "klem" het lager zit. D?s de speling. Basis werktuigbouwkunde.
 
FTS Member
M.O. 21-7-2005 22:14 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]

Idd retardboy. Passing is hoe "klem" het lager zit. D?s de speling. Basis werktuigbouwkunde.

hoe die klem op de as zit

het is de spelling tussen de kogel en lagerschaal maar weer ontopic

Dit bericht is gewijzigd door M.O. op 21-7-2005 om 22:14 uur.
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
sst 21-7-2005 22:25 Print reply
Posts: 79
close hem maar.
 
bigguuuh 21-7-2005 22:36 Print reply
Posts: 123
een eurokut is toch ook aluminium
 

Dit topic is 1519 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved