Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - dt50 cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 924 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30936 - dt50 cilinder
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1512 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sst 21-7-2005 19:06 Print topicpost
Posts: 79
Ik ben bezig met een yamaha dt 50 poject.Hier wil ik graag een 50cc alu cilinder op hebben wie weet welke cilinder hier op kan van een ander merk dan yamaha omdat daar geen alu 50cc cilinders voor zijn.Een puch cilinder is geen optie.Als iemand een merk alu 50cc cilinder weet wat wel voor dt is is dat ook goed.

wie kan mij helpen?

Alvast bedankt
SST
 

koen-z 21-7-2005 19:18 Print reply

Posts: 3702
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sst
Ik ben bezig met een yamaha dt 50 poject.Hier wil ik graag een 50cc alu cilinder op hebben wie weet welke cilinder hier op kan van een ander merk dan yamaha omdat daar geen alu 50cc cilinders voor zijn.Een puch cilinder is geen optie.Als iemand een merk alu 50cc cilinder weet wat wel voor dt is is dat ook goed.

wie kan mij helpen?

Alvast bedankt
SST



zundapp?
 
sst 21-7-2005 19:23 Print reply
Posts: 79
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z
[...]



zundapp?


uuhmm nee is ook geen optie de spoelporten van een zundap carter zijn klijner dan die van een yamha dt dus dan moet ik mijn dt carters bijlassen.
 
-Tom- 21-7-2005 19:30 Print reply

Posts: 4151
Waarom zou je een aluminium cilinder willen?
 
FTS Member
[RRT] Lost-P 21-7-2005 20:17 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sst
[...]


uuhmm nee is ook geen optie de spoelporten van een zundap carter zijn klijner dan die van een yamha dt dus dan moet ik mijn dt carters bijlassen.



of cilinder gewoon goed bijwerken?
 
Chille Tune shit dan
sst 21-7-2005 20:34 Print reply
Posts: 79
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]



of cilinder gewoon goed bijwerken?


ja idd maar een aluminium cilinder blijft sneller en is stukken makkelijker te bewerken.

 
[RRT] Lost-P 21-7-2005 20:35 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sst
[...]


ja idd maar een aluminium cilinder blijft sneller en is stukken makkelijker te bewerken.




snap ik
Maar ik doelde ook meer op dat je zei van dat de aansluiting op t carter dan te klein was? Werk dat dan bij
 
Chille Tune shit dan
sst 21-7-2005 20:35 Print reply
Posts: 79
Weet niemand een ook niet van een ander merk brommer?
 
sst 21-7-2005 20:37 Print reply
Posts: 79
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]



snap ik
Maar ik doelde ook meer op dat je zei van dat de aansluiting op t carter dan te klein was? Werk dat dan bij

Ja dat zou dan een optie zijn.
 
Joostvdw 21-7-2005 20:37 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sst
Weet niemand een ook niet van een ander merk brommer?


cilinders zijn meestal niet echt uitwisselbaar bij brommers onderling...

je hebt keuze uit kreidler en puch, of anders gewoon een gietcil
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
sst 21-7-2005 20:42 Print reply
Posts: 79
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]


cilinders zijn meestal niet echt uitwisselbaar bij brommers onderling...

je hebt keuze uit kreidler en puch, of anders gewoon een gietcil


ja dat zij ik al puch is geen optie en dan automatisch kreidler ook niet want dan heb je amper koeling.

 
-Tom- 21-7-2005 21:08 Print reply

Posts: 4151
Hoezo amper koeling?
En waarom is een aluminium cilinder sneller? Gietijzer kan net zo snel zijn hoor
 
FTS Member
sst 21-7-2005 21:22 Print reply
Posts: 79
de koeling is minder doordat de koelribben van een puch/kreidler op een yamaha dt blok dan ferticaal staan.En er word dan dus wint tegenaan geblazen inplaats van erlangs.
 
[RRT] Lost-P 21-7-2005 21:24 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sst
de koeling is minder doordat de koelribben van een puch/kreidler op een yamaha dt blok dan ferticaal staan.En er word dan dus wint tegenaan geblazen inplaats van erlangs.



dan maak je dr geforceerde koeling van? is zo zelf te regelen...
 
Chille Tune shit dan
-Tom- 21-7-2005 21:28 Print reply

Posts: 4151
Ja dan is de koeling minder, maar 't ging me meer om 't feit waarom een alu cilinder volgens jou sneller is?
 
FTS Member
M.O. 21-7-2005 21:34 Print reply

Posts: 1289
koelt sneller af dus kan meer toeren draaien zonder snel vast te lopen
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW

Dit topic is 1512 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved