Wat denken jullie over deze pijp op een Manston 2 cilinder 70cc (met 28mm kehin hpi 2004 Bewerkte carters etc etc)
Want zit er serieus over na te denken om er 1 aan te schaffen
Tis een aparte pijp moet ik zeggen
(Voorgangers zijn de
Yasuni Hmr/2:
http://www.josdijkma...350yasunihmr2alu.jpg
Yasuni Spr3:
http://www.josdijkma...358yasuniSPR3alu.jpg
Kortom dit is een compleet nieuwe pijp
wat me opvalt met ze voorgangers is de erg dikke expansievat
Eerste plan was een uitlaat laten bouwen door ''Schaar'' de gasten die de beste tijden hebben neergezet @ Jubbega en Damwoude (o.a hebben ze jos dijkman met ze MHR Cross Pas gemaakt gevlamd)
ze reden met een een oud model rs met alleen achterkap en tankap
Am5 blok (uiteraard bewerkt)
Gila 70cc cilinder bewerkt (ovale uitlaatpoort gewoon) zelf losse binnenkop gedraait en berekent (ze zeggen je haalt het meeste vermogen uit de kop en uitlaat)
Eigen opmaat uitlaat
28mm Dellorto
Honda membraan
Motoplat ontsteking
Vrij budget setup terwijl ze alles vlamde
hun konden eventueel een opmaatje voor me maken (had nummer @ jubbega gefixt)
maar denk ik na in de scooter wereld zie je iedreen opmaat uitlaatjes halen zoals DPR enzo maar uiteindelijk kopen ze toch een Fabrieksuitlaat
en een opmaat moet heel erg nauwkeurig berekend worden wil het goed presteren (had het ff met Radeon ervover)
Maar iig nu is me oog op die R3 gevallen alsnog
vraag me af of iemand me wat meer over deze pijp zou kunnen vertellen
en wat ik hiervan meer moet verwachten dan van de Yasuni HMR/2 moet verwachten
en of dit goed/beter op me manston zal presteren
s.v.p onderbouwde replies posten anders heb ik er weinig aan
Dit bericht is gewijzigd door RS-Power op 20-7-2005 om 1:28 uur.