Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Speedengine

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1155 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #30879 - Speedengine
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 488 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Metalcore 19-7-2005 13:13 Print topicpost
Posts: 3
heyy,

Ik heb eens de carter en de cillinder bekeken van een orginele moterblok van een vespa ciao (50cc) en eenzelfde maar dan een speedengine. Wat me opviel waren de spoelpoorten, deze waren een stuk groter en aan de andere kant van de inlaat (dus niet bij de carb.) waar het benzine-luchtmengesel naar de cillinder gaat was dit ook een stuk breder.

Mijn vraag is, kan ik dat stuk bij mijn orginele inlaat breeder vijlen ? en kan dit ook bij de spoelpoorten?


Dit bericht is gewijzigd door Metalcore op 19-7-2005 om 13:13 uur.
 

Kietel Tuning 19-7-2005 13:16 Print reply

Posts: 863
hier staat precies hoe het moet veel plezier. KLIK

spoelpoorten zijn ook mooi aantesluiten aan de cilinder.Een speedengine heeft 4 spoelkanalen in carter. Deze kun je er wel bij maken maar dat heeft alleen maar nut als je cilinder ook spoelpoorten tegen over de uitlaatpoort heeft. Dus geen 2 maar 4.

Dit bericht is gewijzigd door Kietel Tuning op 19-7-2005 om 13:18 uur.
 
-jaZper- 19-7-2005 13:27 Print reply

Posts: 3841
dingen zijn gemaakt om 25 te rijden, schijt citta''s

Dit bericht is gewijzigd door -jaZper- op 19-7-2005 om 13:27 uur.
 
groene motoren gaan harder
honda_freak 19-7-2005 13:30 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-
dingen zijn gemaakt om 25 te rijden, schijt citta''s

Dit bericht is gewijzigd door -jaZper- op 19-7-2005 om 13:27 uur.


erg constructief

ben het eens met wat kieteltuning zegt: het heeft alleen nu als het op elkaar aansluit, maar dat is met alles in het brommerleven
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Metalcore 19-7-2005 13:36 Print reply
Posts: 3
Bedankt voor de reply's

Ik heb het gelezen, ik wou eigenlijk alleen weten of dat mogelijk was met die inlaat maar nu heb ik meteen gezien hoe het moet.

Greetz
 

Dit topic is 488 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved