koppelingsplaten wel in de olie leggen een dag of zo voordat je ze er in zet (versnellingsbakolie die je ook in je blok gooit.. anders zijn ze binnen no time op.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Honda_mbiloss [Emiel]
je twv is al redelijk zwaar vind ik.. vooral voor die cilinder. Wat rijd je op top? Hoevel toeren etc.
hij trekt netjes en ook nog op achterwiel en maakt op top 8500/9000 toeren terwijl de cilinder laagtoerig is en maximaal 10000/11000 toeren ofzo maakt
maar keb ook nog een 70cc polini liggen van 200km oud, is ook nog helemaal top
Dit bericht is gewijzigd door bloodfist op 19-7-2005 om 23:00 uur.
eeeeeeeeeej ,jij bent die sjaak met die brute mt5
Maar zou je niet eens eerst de uitlaat veranderen?
Maar als je toch geld over hebt is het misschien bter om met 80 cc ori te gaan rijden.
Want die gaan langer mee enz.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
eeeeeeeeeej ,jij bent die sjaak met die brute mt5
Maar zou je niet eens eerst de uitlaat veranderen?
Maar als je toch geld over hebt is het misschien bter om met 80 cc ori te gaan rijden.
Want die gaan langer mee enz.
haha, nee 80 blok wil ik niet :P...maaruh, ik zou niet weten welke uitlaat, proma is ook kut toch op een Mt5
o en keb nu ook een hele nette 70cc polini met goede zuiger van 200km oud allemaal in me garage liggen, misschien zet ik die er dan wel op ...maaruh, hoe hard loopt dat met 20mm en 4 kleps met ontgrensde techno bocht?
en verbruikt deze cil minder benzine dan de eurokit70?
Ding gaat 110+ op de motor teller en ja die klopt. Met men mb reed ik ernaast met 80cc enz. Hij ging me straal voorbij terwijl ik op me digiteller 112 reed...
En dat alles met die 70 polini
Dit bericht is gewijzigd door Honda_mbiloss [Emiel] op 20-7-2005 om 21:35 uur.