Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
ik vind het wel erg dom.
schade aan je brommer is simpel te fixen, maar aan je zelf is het een beetje anders.
Schaafwonden helen gratis en staan stoer.
Kappen zijn duur en kosten veel moeite.
Dus ik snap de reden wel.
Uhmm, goed, nu ik, heb eigenlijk geen foto's.
Met mn MTX-sh: politieagent in opleiding (denk ik) die zonder te kijken naar links knalde op zn fiets.
Deukje in de uitlaat, paar krasjes en gevoelige knieen, met 30km/u.
Met mn NSR: Surinamer die midden op het fietspad stil bleef staan, koppelingshendeltje, krasjes en wat gevoelige knieen, schade vergoed gehad, met 30km/u.
Toen nog een keer bij de 1e geldropmeeting mezelf een tikkeltje onderuit geremd op erg ruw asfalt, linkerknie kapot, tank wat deukjes en linkerkuip vrij rot, een 50km/u.
En nog een keer toen op ijzel met 15km/u, geen schade.
TSX: omgeflikkerd op de crossbaan, ding trok het niet, geen schade.
NX: achterstevoren gevlogen met kutbanden in de regen, rempomp kapot, verder niks, 40km/u
Achterstevoren gevlogen omdat ik even vergeten was dat mn achterband onder de modder zat, 50km/u, koppelingshendel en knipperlichtglaasje.
Onderuit gestuiterd op de snelweg met een 90-100km/u door wat diesel, 2 spiegels, knipperlichtglaasje en wat krasjes op mn linkerhandkap, pak was ook een beetje beschadigd, ik had niks.
Omgeflikkerd in de modder met 5km/u, geen schade
Met stomme kutvoorband in de regen, met 60km/u, had zelf niks, NX alleen 'deukje' in de voorvelg.
Dat was het zo'n beetje
.