Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Kawasaki KL250 opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 756 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #30828 - Kawasaki KL250 opvoeren
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4115 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

de_koen 18-7-2005 11:45 Print reply

Posts: 5595
koop iets anders/nieuwers
 
Honda 5-Bak te koop
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 18-7-2005 12:48 Print reply

Posts: 8664
Als je hem voor een appel en een ei krijgt zou ik er niets aan doen - 110 is al vrij veel voor een enduro. Je kan wel de carb wat rijker zetten en wat gaatjes maken in de luchtfilter - old kiddie school tuning dus.
Ik moet ook weer denken aan iemands project met een 'Russische BMW' (Dnepr). Eerst zette die gast er een BMW blok op, dat is betrouwbaarder. Dan kon de cardan niet meer mee dus tevens achterpartij aangepast...dan konden de remmen en het frame niet meer mee...Eigenlijk wat Koen zegt dus...
Of toch kiddie tuning ?
 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
mr200r 19-7-2005 14:57 Print reply
Posts: 5122
Geen geld meer aan uitgeven.
 
mr200r
chineesboer 19-7-2005 15:00 Print reply

Posts: 3676
ff n00b vraagje... wat is een nokkenas nu precies?
 
Kampersjaak 19-7-2005 15:04 Print reply

Posts: 12285
is een as die wordt aangedreven door je distributie ketting.
deze ketting "vast" aan je krukas.


in een 4-takt motor zitten kleppen, dooor de nokkenas gaan deze kleppen op tijd open.




Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 19-7-2005 om 15:05 uur.
 
oderint dum metuant
chineesboer 19-7-2005 15:06 Print reply

Posts: 3676
Zit dus alleen op 4-takt? en wat is het nut om er wat vanaf te dremelen en wat dremel je er dan vanaf?
 
Kampersjaak 19-7-2005 15:08 Print reply

Posts: 12285
om er zo wat af te dremmelen zit niet veel nut.

je kunt "snellere" assen krijgen die zorgen dat je kleppen eerder op gaan ofzow.


 
oderint dum metuant
Joostvdw 19-7-2005 15:17 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
Zit dus alleen op 4-takt? en wat is het nut om er wat vanaf te dremelen en wat dremel je er dan vanaf?


die knobbels op dat plaatje duwen de kleppen open en bij ducati's duwen ze de kleppen ook weer dicht

als je een "hetere/snellere" nokkenas monteerd, gaan je kleppen allereerst verder open en eerder of later
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Evilmex 19-7-2005 15:19 Print reply

Posts: 4458
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]


die knobbels op dat plaatje duwen de kleppen open en bij ducati's duwen ze de kleppen ook weer dicht

als je een "hetere/snellere" nokkenas monteerd, gaan je kleppen allereerst verder open en eerder of later


Ze gaan eerder open, en sluiten later, voor een optimale cilinder vulling dus

 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?

Dit topic is 4115 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved