Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Kawasaki KL250 opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 672 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #30828 - Kawasaki KL250 opvoeren
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 4130 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Crazycrosser 17-7-2005 14:51 Print topicpost

Posts: 570
Hey mensen ik heb een Kawasaki KL250 (1983) en hij rijd iets van 110 en trekt ook niet al te hard en ik vraag me af of je zoiets ook makkelijk kunt opvoeren zonder al te veel onderdelen te moeten kopen
 

KaWaReZ 17-7-2005 14:54 Print reply

Posts: 20582
alles is mogelijk, ander uitlaatje, cilinder tunen, grotere carb, ander filter, kutten met je ontsteking...
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Crazycrosser 17-7-2005 14:54 Print reply

Posts: 570
wat is het goedkoopste en het makkelijkste?
 
KaWaReZ 17-7-2005 14:56 Print reply

Posts: 20582
hangt ervanaf waar je kl250 op "begrensd" is

tandwielverhouding zou je ook wat kunnen schelen op top (gaat wel ten koste van je trekkracht), is op sich het goedkoopste lijkt mij




 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Blukaap2 17-7-2005 14:57 Print reply

Posts: 9975
Quote:

oorspronkelijk geplaatst door KaWaReZ[Rezek]

alles is mogelijk, ander uitlaatje, cilinder tunen, grotere carb, ander filter, kutten met je ontsteking...




Even kijken wat voor apparaat het is was teveel gevraagd ?
Cilinder tunen bij een 4-takt is nl vrij lastig


Uitlaat valt evt iets mee te proberen, net zoals carburateur en luchtfilter, maar nokkenas zal toch nodig zijn om echt vermogen te leveren.
Net zoals de zuiger vervangen.

Zou sowieso eens kijken in wat voor staat het innerlijk is, kan wel eens kut zijn na 20 jaar.

van jeroen moest ik er nog iets met incompetentie bijzetten

Dit bericht is gewijzigd door Blukaap2 op 17-7-2005 om 14:59 uur.
 
Stoere brommers
Crazycrosser 17-7-2005 14:57 Print reply

Posts: 570
mar de uitlaat is ok best gaar zitten een paar gaten in mar ik kan ok nergens een site vinden met onderdelen voor die motor weet jij die mischien en wat wou je dan doen aan de tandwielen?
 
KaWaReZ 17-7-2005 15:00 Print reply

Posts: 20582
is idd teveel gevraagd te kijke wat et is (ben ook met andere dingen bezig )
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Blukaap2 17-7-2005 15:01 Print reply

Posts: 9975
Kwaliteitsmod die foute informatie geeft doordat ie teveel bezig is met sjorren
 
Stoere brommers
Crazycrosser 17-7-2005 15:02 Print reply

Posts: 570
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
[...]



Even kijken wat voor apparaat het is was teveel gevraagd ?
Cilinder tunen bij een 4-takt is nl vrij lastig
afbeelding

Uitlaat valt evt iets mee te proberen, net zoals carburateur en luchtfilter, maar nokkenas zal toch nodig zijn om echt vermogen te leveren.
Net zoals de zuiger vervangen.

Zou sowieso eens kijken in wat voor staat het innerlijk is, kan wel eens kut zijn na 20 jaar.

van jeroen moest ik er nog iets met incompetentie bijzetten

Dit bericht is gewijzigd door Blukaap2 op 17-7-2005 om 14:59 uur.



zo ziet hij eruit







Dit bericht is gewijzigd door Crazycrosser op 17-7-2005 om 15:03 uur.
 
jeroen 17-7-2005 15:03 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
is idd teveel gevraagd te kijke wat et is (ben ook met andere dingen bezig )




Je zou ook een keer van de post knop af kunnen blijven..
 
Crazycrosser 17-7-2005 15:04 Print reply

Posts: 570
en helpt het als ik er een andere uitlaat op doe ( zonder gaten )?
 
KaWaReZ 17-7-2005 15:04 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen
[...]




Je zou ook een keer van de post knop af kunnen blijven..


en nu verder ontopic graag...
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Blukaap2 17-7-2005 15:07 Print reply

Posts: 9975
Mjah, 4-takt iig, dus cilinder tunen kun je vergeten.
Nokkenas bijdremelen zou ik ook niet proberen trouwens :p

Maarre, weet niet precies voor hoeveel vermogen dat ding is opgegeven, denk een 20PK ofzo ?
Dus in dat opzicht kan de top van 110 wel kloppen.

Uhmm, tsjah, tjoening is kut, met een uitlaat+demper valt wel iets te winnen, evenals een open filter, maar dat zijn maar kleine verschillen meestal.
Grotere carb, maar die moet je dan wel 1 zien te vinden (en moet voor een 4-takt zijn).
Maar voor grote verschillen ben je toch aangewezen op een aangepaste nokkenas en hogere compressie zuiger.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
[...]


en nu verder ontopic graag...



Je hebt gezag man, niet te zuinig
 
Stoere brommers
jeroen 17-7-2005 15:08 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
[...]


en nu verder ontopic graag...



Weet niet, maar als jij zoiets post is het wel grappig.
Iig niet iets om serieus te nemen.
 
Crazycrosser 17-7-2005 16:36 Print reply

Posts: 570
ff weer on topic graag
 
hondacrosser 17-7-2005 18:23 Print reply

Posts: 1902
snelle nokkenas kopen inlaat kanaal vergroten en uitlaat repareren of vervangen en dan grotere carburatuer erop

dan win je best wel wat pk,s maar weet nie of je ene andere nokkenas voor zo 1 kunt krijgen of dat je hem kunt laten omslijpen
 

Dit topic is 4130 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved