Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 917 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #30820 - opvoeren
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6426 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

KaWaReZ 17-7-2005 14:45 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hidde a.k.a. Mb
En al heb je 0,69 kw word het tog naar beneden afgerond dan heb je alsnog 0,6 en is er nix aan de hand


met een analoge wijzermeter .... die krengen geven nix nauwkeurig aan...


maar @ T, wat wil je nu, gewoon een begrenzer voor als je de hometrainer op moet en anders gewoon ontgrensd rijden?
of wil je gewoon net dat ene kleine beetje harder rijden ( zonder begrenzer die je aanzet asje de hometrainer opmoet)?
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Spike RR 17-7-2005 15:10 Print reply

Posts: 296
om ff terug te komen op de plaatsen waar am-6 begrenst is:

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: snowboarderke
als je een am6 blok hebt is hij o deze plaatsen begrenst
1. Uitlaat
2. Carburatieluchtfilter

1. Uitlaatprop, plaatje met klein gat, in verbindingsstuk in voorbocht. Katalisator verwijderen.

2. Tussen spruitstuk en cilinder, verwijderbaar plaatje met klein gaatje. is geen begrenzing, heeft zelfde doorlaat als je spruitstuk...





Dit bericht is gewijzigd door Spike RR op 17-7-2005 om 15:10 uur.
 
dacht t ook...
snowboarderke 17-7-2005 15:14 Print reply

Posts: 2193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Spike RR
om ff terug te komen op de plaatsen waar am-6 begrenst is:

[...]



Dit bericht is gewijzigd door Spike RR op 17-7-2005 om 15:10 uur.

Heb het gewoon uit de knownledgebase gehaald hoor, zo staat het daar
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
tbiervat 19-7-2005 9:02 Print reply
Posts: 12
als je alleen de prop eruit haalt. geeft ie dan serieus 1,5 kw beetje veel vink
 
Remco RS 19-7-2005 9:22 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hidde a.k.a. Mb
http://www.begrenzer.nl/fotos/boetetabel.jpg


kk dat gaat een dure grap worden
 
Terror 19-7-2005 10:21 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tbiervat
als je alleen de prop eruit haalt. geeft ie dan serieus 1,5 kw beetje veel vink



ja meestal meer bij de nieuwere brommers 1.7 1.8

ik blijf bij een tandje voor groter
 
kont 19-7-2005 10:39 Print reply
Posts: 32
Gewoon vertanding aanpasse, anders uitlaat prop of luchtfilter en dan zo vertande dat die niet bove de 60 komt
 
shibby 19-7-2005 10:47 Print reply

Posts: 770
hm maar bij die korte vertanding krijgt je motor het echt te zwaaar te verduren, want dan rij je 60 met zware overtoeren
 
stoeptegel 19-7-2005 10:51 Print reply

Posts: 3085
gewoon ander tandwiel en als ie dan niet goed trekt,de prop een bietje uitveilen.
 
80 cc ownatsj
kont 19-7-2005 11:21 Print reply
Posts: 32
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shibby
hm maar bij die korte vertanding krijgt je motor het echt te zwaaar te verduren, want dan rij je 60 met zware overtoeren



Als je voor 1 vd 2 begrenzers kiest om te verwijderen zal die brommer niet veel harder gaan rijde hoor.
Desnoods idd de prop bijvijle tot die 60 rijd
 
stoeptegel 19-7-2005 11:29 Print reply

Posts: 3085
maar dan heb je kans dat ie neit mooi loopt.
Je verkooopt je brommer,koopt een mbtje origineel.
immi uitlaat eronder+afgevlakte kop.


zou ik doen.
 
80 cc ownatsj
kont 19-7-2005 11:44 Print reply
Posts: 32
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
maar dan heb je kans dat ie neit mooi loopt.
Je verkooopt je brommer,koopt een mbtje origineel.
immi uitlaat eronder+afgevlakte kop.


zou ik doen.


Geen nuttige reply,en als je de tijd neemt loopt het prima.
 
Terror 19-7-2005 11:46 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kont
Gewoon vertanding aanpasse, anders uitlaat prop of luchtfilter en dan zo vertande dat die niet bove de 60 komt




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kont
[...]


Geen nuttige reply,en als je de tijd neemt loopt het prima.



dat is een nuttige reply vragen om een warmloper etc om met ongv 10duizend toeren 60 te rijden



gewoon ander voortandwiel klaar
 
bart de scootergek 19-7-2005 11:48 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Terror
[...]




[...]



dat is een nuttige reply vragen om een warmloper etc om met ongv 10duizend toeren 60 te rijden



gewoon ander voortandwiel klaar


maar dan is hij toch vrij veel trekkracht kwijt?heb je zon ding dat sloom naar de 60 trekt.

je moet lezen wat er staat, begrenzen op het luchtfilter, en daarop de vertanding aanpassen. zodra je hem op t luchtfilter begrensd raakt hij vermogen kwijt, en zul je de verhouding kleiner moeten maken, dan kun je met een beetje werk de brommer prescies 60 laten lopen zonder overtoeren.



Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 19-7-2005 om 11:55 uur.
 
Honda RC-33
tbiervat 19-7-2005 12:06 Print reply
Posts: 12
warom kun je een scooter veel makkerlijker de snelheid verhogen

Mn broer rijdt earox en die loopt 70 met 0.6 kw dus die komt mooi onder de boetes uit

mn broer heeft alleen varioring eruut

 

Dit topic is 6426 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved