ik maak me het niet moeilijk. ik heb al zoveel athena's un malossi voorbij zien vliegen. en ik wou de beginner van die topic even duidelijk maken dat hij niet hoefde te tunen maar dat je logisch gaat nadenken en monteren ook een hoop kan helpen, maar dat word hier de grond in getrapt
athena's gaan malossi idd voor bij soms maar als hij dan geld uit wilt geven aan tunen en toch nadenkt en monteerd hou dan op met zeuren zijn geld niet het jouwe zijn beslissing niet de jouwe
Quote:Oorspronkelijk gepost door: slow nsr driver
ik maak me het niet moeilijk. ik heb al zoveel athena's un malossi voorbij zien vliegen. en ik wou de beginner van die topic even duidelijk maken dat hij niet hoefde te tunen maar dat je logisch gaat nadenken en monteren ook een hoop kan helpen, maar dat word hier de grond in getrapt
vind je ut raar
als jij zegt dat je bij een athena voor de naam betaald... terwijl malossi duurder is en minder presteert dan athena.... dan vink ut niet erg raar maat..
maja voor de derde keer zal ik zeggen dat je eindelijk maar us ontopic moet gaan..
Quote:Oorspronkelijk gepost door: slow nsr driver
de mensen hier willen niet geloven dat athena sneller is dan malossi.
die sukkels betalen al1 voor de naam
De sukkel dat ben jij. Kwalitatief is een malossi zuiger combinatie stukken beter dan athena, afwerking ook. Heeft malossi een betere poortlayout. Er zijn malossi cilinders die minder snel zijn. Is athena daarom beter? Malossi heeft een cilinder anders ontworpen, voor minder toeren ---> minder snelheid. Waarom? ---> minder slijtage, lager verbruik, bredere powerband, prettiger rijden. Als je een malossi aanpast voor andere prestaties, cilinder ophoogt (+ afdraait) en de uitlaatpoort bewerkt zou je best weleens kunnen eindigen met een cilinder die de athena voorbij komt en naar jou bekrompen mening zelfs beter presteerd...
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Gerrit_Z
[...]
Hoever een klepje openkan gaan
Net zo ver totdat hij breekt of de stukken eruitvliegen