Quote:Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
volgens mij kan er ook een vliegwiel van een 80cc blokje op.
mischien dat dat bij mij het geval was
Die waar ik het nu over heb komt van een mtx-r2 ge3 blok dus dat zal niet het geval zijn warschijnlijk denk gewoon dat je een nieuwer of ouder typen hebt.
Nou maar dat is juist het domst.. want de vorige eigenaar kon er maar 55 mee.. nou ik 65 dan door carb + twv... ik weet niet wat die eigenaar voor diegene van wie ik hem gekocht heeft gedaan verder... Maar ik heb idd t zelfde vliegwiel als op die foto...
Dit bericht is gewijzigd door niekmtx op 17-7-2005 om 11:45 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: niekmtx
Ik heb dus een mtx.. en er heeft altijd een 70cc onder gezeten terwijl ik dacht dat het een 50cc was... (boring= 44mm ongeveer..) Maar.. waarom loopt hij nou maar 65 max...
er zit een 18 carb+spruit op...twv 14-42 uitlaat is proma t2 (50cc)
Zuigerveertjes zijn af denk ik, ik ging ook maar 75 tot 80 met een halve zuigerveer en 1 heel
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter
zeg jij als je cdi kapot is verlaat i em niet meer op hogere toeren, een maat van me ging van 75/80 naar 60/65 met totaal geen vermogen.
cdi is een belangrijk onderdeel op je brommer hoor
zeg jij als je cdi kapot is verlaat i em niet meer op hogere toeren, een maat van me ging van 75/80 naar 60/65 met totaal geen vermogen.
cdi is een belangrijk onderdeel op je brommer hoor
zeg jij als je cdi kapot is verlaat i em niet meer op hogere toeren, een maat van me ging van 75/80 naar 60/65 met totaal geen vermogen.
cdi is een belangrijk onderdeel op je brommer hoor
ik zie een cdi voor me, dat er 1 signaal in gaat van je pick-upspoel.
dat deze cdi hem door een crurve heen laat gaan en er weer uit komt met 1 signaal.
lijkt mij sterk dat die als die hem niet meer verlaat. nog wel een signaal uit komt.
maargoed ik heb het nog nooit meegemaakt. probeer het maar.
ik nog steeds voor de uitlaat / slijtage van de cilinder