Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - cilinderkop weer kleur geven

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 950 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #30796 - cilinderkop weer kleur geven
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1952 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

stoeptegel 16-7-2005 12:38 Print topicpost

Posts: 3085
Eeej mensen,ik heb nu een andere cilinderkop omdat ik de vorige verneukt had.NU ligt die eronder en rijdt het goed.
Maar hij is niet mooi zwart meer,de bovenkant van de koelribben zijn niet zwart meer.
Kan ik die neit op een of andere maneir weer mooi zwart maken?
Ik heb trouwens een mb en het is een 50cc.
 
80 cc ownatsj

Deon 16-7-2005 12:39 Print reply

Posts: 9656
hittebestd verf
 
Hum4ngus 16-7-2005 13:00 Print reply

Posts: 137
spuitbus of verfpotje hittebestendige verf
 
I want you to ownz0r bitches!
stoeptegel 16-7-2005 13:00 Print reply

Posts: 3085
moek dan eerst schuren?
 
80 cc ownatsj
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 16-7-2005 13:02 Print reply

Posts: 13700
zou voor spuitbus gaan enja je moet eerst ff beetje opschuren

 
stoeptegel 16-7-2005 13:03 Print reply

Posts: 3085
niet met primer enzzo gaan kloten?
 
80 cc ownatsj
skoeddies 16-7-2005 13:05 Print reply
Posts: 237
neej primer is niet echt nodig..
de hittebestendige verf is van zichzelf redelijk grof...
 
Aard 16-7-2005 13:06 Print reply

Posts: 710
Nope, als je gewoon een spuitbusje zwarte hittebestendige verf koopt, MOET je deze er gewoon direct op spuiten.

edit; De lak is hittebestendig, de meeste primers niet, dus laat je lak alsnog los.

Dit bericht is gewijzigd door Aard op 16-7-2005 om 13:06 uur.
 
stoeptegel 16-7-2005 13:07 Print reply

Posts: 3085
eerst schuren,dan spuiten en dan meot het goed zijn?
Kan ik dit ook doen met de voorbocht van mijn uitlaat?
 
80 cc ownatsj
robert gpr50r 16-7-2005 13:16 Print reply

Posts: 612
ja kan ook met je uitlaat...
heb ik ook met men proma gedaan van men mb...
blijft heel goed zitten....
ik had em eerst gestraald en toen zwart gespoten.
 
skoeddies 16-7-2005 13:17 Print reply
Posts: 237
voorbocht moet je wel secuur te werk gaan!!
anders gaat het snel weer bladderen en dat ziet er niet uit...
dus goed schruren en schoon maken!!
volgens mij moet je trouwens de hittebestendige verf juist NIET in meerdere lagen spuiten.. max 2 lagen ofzo..
maar dat staat wel op de buss...

 
Jonesy 16-7-2005 14:29 Print reply
Posts: 86
Koop een bus hittebestendige verf in de kleur die je wilt hebben.
Cylinderkop eventueel schuren en oude restjes verf eraf halen.
GOED ONTVETTEN.
Spuiten, 1 of 2 dunne laagjes.
Warmstoken zodat de verf uithardt.
 
suzuki gt50k 26-7-2005 14:20 Print reply
Posts: 52
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jonesy
Koop een bus hittebestendige verf in de kleur die je wilt hebben.
Cylinderkop eventueel schuren en oude restjes verf eraf halen.
GOED ONTVETTEN.
Spuiten, 1 of 2 dunne laagjes.
Warmstoken zodat de verf uithardt.







maar met wat stook je dot warm?
en hoe zie je of het uitgehard is??
 
http://www.suzukigt50.tk=> the perfect oldtimer...
RJ Tuning 26-7-2005 14:35 Print reply

Posts: 3242
warmstoken lijk me niet verstandig
 
Ryan 26-7-2005 14:38 Print reply
Posts: 950
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RJ Tuning
warmstoken lijk me niet verstandig




je kunt er heel goed een kacheltje bij zetten hoor, maar lijkt me in de zomer beetje raar.. temp is best te doen


Hittebestendige verf is btw zo droog, daarna er gewoon ff mee rijden ipv warmstoken

Dit bericht is gewijzigd door Ryan op 26-7-2005 om 14:39 uur.
 
stoeptegel 11-8-2005 17:49 Print reply

Posts: 3085
Ik heb het gedaan met mijn pa.
Gewoon de zooi van de kop afhalen.
De kop zefl laten zitten.Karton voor de omgeving erbij gehouden.Vervolgens gewoon met de spuitbus spuiten.
Het zit er nog steeds goed op

 
80 cc ownatsj

Dit topic is 1952 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved