uhm...... je uitlaat kan je op drie plekken los halen en op twee daarvan kijk je op een vernauwing die je eruit kan slopen.... in je cab zit een klein busje waardoor je je gas niet vol open kan trekken geloof ik, en je luchtfilter kan je openhalen en alles wat de luchtweg naar je cab belemmert weg halen maar wel wat foom laten zitten... uhm boven op je luchtfilter onder je zadel zit een klein buisje onder het frame door die je eraf kan trekken maar er ook zo weer op kan zetten door hem erin te prikken met een schroefendraaier (als je je ori sound weer trug wil, want zonder dat buisje klinkt heel bruut)cdi begrensing weet ik niet veel van want ik heb gedeelte laten doen..
maar ik als je dit doet zou ik wel oppassen met toeren maken want je bobine ontploft zo... heb ik al twee keer gehad volgas tegen de wind in. en dan ist pruttel pruttel en lopen....
ik zou bij de brommerzaak gelijk een goeie bougie sleutel vragen want anders mag je steeds je tank en kappen eraf halen als je bij je bougie moet.. en geloof mij als je zo rijd als ik met me dt dan mag je om de vijf zes weken je bougie vervangen...
oja.. ik zou meteen zodra je je brommer hebt een bus plastic spray halen en daar je bobine en cdi mee inspuiten..als ie droog is.. en dan een stuk mooie zwarte tape en je kabeltje bij je bobine ff intapen want zodra je het bovenste kabeltje lostrekt rij je zo weg met je dt zonder sleutel... en ik heb veel problemen gehad omdat de zooi bij me bobine nat wordt je brommer begint te stotteren en dan mag je weer lopend naar huis toe...
maja ik hoop dat je hier wat aan hebt
|