Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Temp probleem MBX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 881 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30776 - Temp probleem MBX
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2707 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

de_koen 20-7-2005 0:34 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
oke, vandaag een gare cilinder van iemand geleend, erop gezet en niets aan de hand... heb em echt kilometers aan een stuk vol gas gehad in z'n 4, k dacht hij zal vastlopen, maar niet dus. dat tie nouw niet vast loopt zou dat komen doordat deze cil zo gaar is( meer dan 0.1 mm speling, rammelt als een gek) of omdat er met de rest van de setup niets mis is,,?

is die andere (goede) cil dan niet gruwelijk ovaal en taps ofzo?
 
Honda 5-Bak te koop
mbrulezzz 20-7-2005 0:58 Print reply

Posts: 2084
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benz
[...]


GEEN WATER .
als je wel water gebruikt kan je straks alles weg vlikkeren.

gewoon pure koel vloei stof.

water is snel warm.


heb de rest van de reaktie's niet geleze...

maar kon het niet laten om ff te vermelde: dat water zelfs beter koelt dan kvs.

zoniet dan maakt ut nog niet uit want water koelt iig prima, kan mss wat aanslag geven maar voorde rest kent geen kwaad!

aleen s' winters moet je geen water in je koelsysteem hebben ivm bevriezing.

 
MB racing
De Schout 20-7-2005 10:25 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de_koen
[...]

is die andere (goede) cil dan niet gruwelijk ovaal en taps ofzo?

nope cilinder is rond en recht, overal waar je em maar enigsinds kunt meten met een tweepunts binnenmicrometer is tie netjes aan de maat.
 
tune tweak fiddle bang bummer
bart de scootergek 20-7-2005 10:52 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]

nope cilinder is rond en recht, overal waar je em maar enigsinds kunt meten met een tweepunts binnenmicrometer is tie netjes aan de maat.



zuiger dan ook nog goed?
 
Honda RC-33
MB-8 GreenLizar 7-8-2006 1:57 Print reply
Posts: 201
maareh....ik begrijp nog steeds niet waarom je 3 voetpakkingen hebt. Daardoor is je compressie een stuk lager, en je spoelpoorten zitten daardoor op de verkeerde plek.

Ik heb ook zoiets met mijn oude MB. Bij volgas hoorde je dat de zuiger net tegen de kop tikte. Bij opmeten was deze cilinder ook ietsje korter dan een andere. Maar daar heb ik een extra dikke koppakking tussengezet, en het probleem was opgelost (ligt er natuurlijk aan waarom die korter is...maar waarschijnlijk was de bovenkant afgeschuurd ofzo, omdat daar misschien ooit aanslag zat ofzo.
 
bart de scootergek 7-8-2006 9:19 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: oude meester
maareh....ik begrijp nog steeds niet waarom je 3 voetpakkingen hebt. Daardoor is je compressie een stuk lager, en je spoelpoorten zitten daardoor op de verkeerde plek.

Ik heb ook zoiets met mijn oude MB. Bij volgas hoorde je dat de zuiger net tegen de kop tikte. Bij opmeten was deze cilinder ook ietsje korter dan een andere. Maar daar heb ik een extra dikke koppakking tussengezet, en het probleem was opgelost (ligt er natuurlijk aan waarom die korter is...maar waarschijnlijk was de bovenkant afgeschuurd ofzo, omdat daar misschien ooit aanslag zat ofzo.



juist 3 voetpakkingen om de reden die je zegt, alleen komen de spoelpoorten niet op de verkeerde plek, maar gaan ze juist omhoog. ik geloof dat de topicstarter later ook een ophoogplaat gemaakt heeft en de bovenkant afgedraaid heeft.

maargoed, je kicked een topic van een jaar oud, niet echt nuttig.
 
Honda RC-33

Dit topic is 2707 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved