Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - warm--->ineens verzuipen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1106 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30770 - warm--->ineens verzuipen
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3564 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bloodfist 14-7-2005 21:31 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh

omdat een bougie ook een beetje kaduuk kan zijn

DAAROM


ok, dan ga ik morgen meteen een b9hs halen

alvast bedankt en je hoort het wel weer

btw, hoe meet je een spoel door

Dit bericht is gewijzigd door bloodfist op 14-7-2005 om 21:32 uur.
 
!!!Polini en carters tuned!!!
christianos 14-7-2005 21:32 Print reply

Posts: 20445
als dat niet helpt

verwissel je bobine es

en meet je spoel door
 
bloodfist 14-7-2005 21:33 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
als dat niet helpt

verwissel je bobine es

en meet je spoel door


hoe meet je spoel door
 
!!!Polini en carters tuned!!!
christianos 14-7-2005 21:34 Print reply

Posts: 20445
met een multimeter

weet alleen de waardes niet uit me hoofd
 
Schrabbekerke 14-7-2005 21:35 Print reply

Posts: 1812
Die staan in een FAQ..

Als het aan je spoel ligt heeft het denk ik eerder te maken doordat je spoel uitzet, als hij het wel gewoon goed doet als de motor koud is.

Dit bericht is gewijzigd door Schrabbekerke op 14-7-2005 om 21:36 uur.
 
bloodfist 14-7-2005 21:35 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
met een multimeter

weet alleen de waardes niet uit me hoofd


hmz, is daar geen faq voor hoe je dat precies doet ?

 
!!!Polini en carters tuned!!!
Schrabbekerke 14-7-2005 21:36 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist
[...]


hmz, is daar geen faq voor hoe je dat precies doet ?




http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/84

moeilijk he ff zoeken..

 
bloodfist 14-7-2005 23:26 Print reply

Posts: 1679
en zit er echt veeel verschil qua hitte tussen een hittegraadje 8 en een 9, wordt me brommer dan veeel minder heet?
 
!!!Polini en carters tuned!!!
mb-gek 14-7-2005 23:36 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist
en zit er echt veeel verschil qua hitte tussen een hittegraadje 8 en een 9, wordt me brommer dan veeel minder heet?

neem een 8 die zal het wel doen maar ik zou zowiso niet voor een ngk gaan omdat bij mij die dinge het maar 10 uithouden
ik heb niet een splitfire en die doet het nu al bijna 2000 km
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
bloodfist 14-7-2005 23:55 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

neem een 8 die zal het wel doen maar ik zou zowiso niet voor een ngk gaan omdat bij mij die dinge het maar 10 uithouden
ik heb niet een splitfire en die doet het nu al bijna 2000 km


iedereen zegt hier dat een 8 te warm is, mijn vraag dus...zit er echt veeel verschil qua hitte tussen een hittegraadje 8 en een 9, wordt me brommer dan veeel minder heet?
 
!!!Polini en carters tuned!!!
christianos 15-7-2005 0:03 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist
[...]


iedereen zegt hier dat een 8 te warm is, mijn vraag dus...zit er echt veeel verschil qua hitte tussen een hittegraadje 8 en een 9, wordt me brommer dan veeel minder heet?

naja, je brommer zal niet egt veel heter worden

je zal het merken in de levensduur van de bougie en gewoon het is beter voor je cilinder, speciaal je zuiger heeft last van een warme bougie
ook kan het schelen in optrekken en top, is mijn ervaring, het rijgedrag veranderd ietsje..
 
bloodfist 15-7-2005 21:23 Print reply

Posts: 1679
ok, ik heb er nu een NGK B9HS ingedaan en ben een uurtje wezen rijden, gaat de hele tijd goed tot op een bepaald moment dat ik wil gaan burnen en hoor ik al gesputter en doet die weer precies hetzelfde als eerst. hij rijd gewoon niet harder dan 40/50 met zo'n 7000 toeren.
dan laat ik hem weer ff 3 minuten stil staan en daarna doet die weer normaal

ik snap er echt geen klote van

ik ga morgen iig ff me uitlaat eraf halen om te kijken bij de zuigerveer, maar is dit bovenstaande een symptoon van een kapotte zuigerveer?

en nog iets, sinds ik dit probleem heb wordt die ook LOEIHEET!
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Evilmex 15-7-2005 21:33 Print reply

Posts: 4458
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist
ok, ik heb er nu een NGK B9HS ingedaan en ben een uurtje wezen rijden, gaat de hele tijd goed tot op een bepaald moment dat ik wil gaan burnen en hoor ik al gesputter en doet die weer precies hetzelfde als eerst. hij rijd gewoon niet harder dan 40/50 met zo'n 7000 toeren.
dan laat ik hem weer ff 3 minuten stil staan en daarna doet die weer normaal

ik snap er echt geen klote van

ik ga morgen iig ff me uitlaat eraf halen om te kijken bij de zuigerveer, maar is dit bovenstaande een symptoon van een kapotte zuigerveer?

en nog iets, sinds ik dit probleem heb wordt die ook LOEIHEET!


uitlaat verstopt?

Ow staat al in je verhaal, goedemorgen

Dit bericht is gewijzigd door Evilmex op 15-7-2005 om 21:34 uur.
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
Saknet 15-7-2005 21:35 Print reply

Posts: 10355
al gekeken of je benzinekraantje niet verstopt zit en der geen rommel onder je vlotternaald zit, je sproeier niet af en toe verstopt zit door troep in de vlotterbak ofzo
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
bloodfist 15-7-2005 21:39 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
al gekeken of je benzinekraantje niet verstopt zit en der geen rommel onder je vlotternaald zit, je sproeier niet af en toe verstopt zit door troep in de vlotterbak ofzo



kan dat dan dat die daardoor ook zo loeiheet wordt :S?

en zou het de zuigerveer kunnen zijn of zou die dan nooit meer normaal kunnen rijden?
 
!!!Polini en carters tuned!!!

Dit topic is 3564 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved