mb-gek |
14-7-2005 17:49 |
Posts: 10385 |
goed afgesteld ??
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
hondacrosser |
14-7-2005 17:49 |
Posts: 1902 |
heb je het uitgerekend anders weet je nie hoe hoog hij mag en hoe breed hij mag als je dat niet goed doet loopt ie er niet beter op
|
|
|
|
honda-mbx |
14-7-2005 17:51 |
Posts: 1688 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondacrosser
heb je het uitgerekend anders weet je nie hoe hoog hij mag en hoe breed hij mag als je dat niet goed doet loopt ie er niet beter op
idd, maar als je je cilinder bewerkt moet je hem oowk weer opnieuw gaan afstellen..
|
|
ik vlam je.. |
|
S1lv3r |
14-7-2005 17:51 |
Posts: 5213 |
volgensmij maak je minder toeren met van die spoelpoorten in je zuiger. meen ik ooit ergens gelezen te hebben (puchsite ofzo?).
|
|
|
|
tsxj oran |
14-7-2005 18:00 |
Posts: 6498 |
voor degene die dit verkeerd begrijpen we hebben hem niet bruud getunede maar hij wou gewoon een paar km harder
dusja geen poortmap maar het eerste wat je doet is de uitlaat poort een tikkie omhoog zodat hij wat eerder zijn uitlaat gassen kwijt kan
en wat breder zodat hij beter kan ademen we willen geen topprestaties eruit halen maar gewoon net wat harder ermee gaan
|
|
oud |
|
ties |
14-7-2005 18:02 |
Posts: 1333 |
twv en afstelling aanpassen, en je mag meer als 2mm in de breedte gaan hoor. en hoger kan ook wel.
je had alleen geen halfe maan in de zuiger moeten maken, je had wel 2 van de poortjes er in kunnen maken maar geen halve maan, tis geen puch.
inlaat tuning van puch en honda is niet hetzelfde weet je wel.
|
|
|
|
gekke henkie |
14-7-2005 18:05 |
Posts: 878 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ties
twv en afstelling aanpassen, en je mag meer als 2mm in de breedte gaan hoor. en hoger kan ook wel.
je had alleen geen halfe maan in de zuiger moeten maken, je had wel 2 van de poortjes er in kunnen maken maar geen halve maan, tis geen puch.
inlaat tuning van puch en honda is niet hetzelfde weet je wel.
idd... een puch is zuigergestuurd, en een mt membraan gestuurd...
|
|
Ga toch krassen! |
|
tsxj oran |
14-7-2005 18:07 |
Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ties
twv en afstelling aanpassen, en je mag meer als 2mm in de breedte gaan hoor. en hoger kan ook wel.
je had alleen geen halfe maan in de zuiger moeten maken, je had wel 2 van de poortjes er in kunnen maken maar geen halve maan, tis geen puch.
inlaat tuning van puch en honda is niet hetzelfde weet je wel.
dude ik heb geen puch maar suzuki maar toch bedankt
|
|
oud |
|
S1lv3r |
14-7-2005 18:08 |
Posts: 5213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]
dude ik heb geen puch maar suzuki maar toch bedankt
volgensmij d8 hij dat je een honda had..
|
|
|
|
tsxj oran |
14-7-2005 18:08 |
Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]
volgensmij d8 hij dat je een honda had..
ja hij maar ik heb hem getuned en ik heb een suzuki
|
|
oud |
|
Palava |
14-7-2005 18:08 |
Posts: 2866 |
zou t veel schelen als je de uitlaatpoort aan elke kant 2 mm breder maakt en 2 mm hoger?
Dit bericht is gewijzigd door Palava op 14-7-2005 om 18:09 uur.
|
|
|
|
tsxj oran |
14-7-2005 18:09 |
Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Palava
zou t veel schelen als je de uitlaatpoort aan elke kant 1.5 mm breder maakt en 2 mm hoger?
ik zou het niet wete maar bij tsx heeft het veel nut en het hoeft ook niet veel te schele we wilde gewoon een beetje meer kracht hebben voor ongeveer 5-10 km/h harder en wat meer trekkracht
|
|
oud |
|
John Huijben |
14-7-2005 18:12 |
Posts: 2433 |
half maantje is niets nix mee.
afbeelding van een kitaco racezuiger: (zeer snel spul uit japan). is voor een honda nsr btw:
verder zijn er heel veel redenen waardoor je brommer op top wat langzamer rijd. je zegt dat hij wel beter trekt. waar heb je de uitlaatpoort breed gemaakt? als je deze aan de bovekant breder maakt dan zal dat in veel gevallen op top harder lopen. als je een schuifmaat hebt en je meet de afstand van de bovekant van de uitlaatpoort tot de bovekant van de cilinder op, en ook de afstand van de zuiger tot de bovekant van je cilinder als je zuiger bovenin staat dan valt er al wat meer te zeggen. imi 50's zijn standaard echt brak
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Palava |
14-7-2005 19:00 |
Posts: 2866 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
imi 50's zijn standaard echt brak
hoezo brak, mijn cil (ohneb merk dus imi) was voor een 50 erg snel, ik haal er 80-90 mee (wind, fijne regen...etc)
|
|
|
|
gerwin88 |
14-7-2005 19:04 |
Posts: 5197 |
|
|
VW rider for live |
|