Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - 65 of 70cc cilinderkop op een standaard cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1039 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #30681 - 65 of 70cc cilinderkop op een stand...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 652 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Puch-Nederland.tk 10-7-2005 17:03 Print topicpost

Posts: 96
kan je een 65 of 70cc cilinderkop op een standaard 50cc doen, en hoe hard loopt hij dan ong hij loopt nu 50-55
 
Amstel Bier

Honda_MB-7_Racing 10-7-2005 17:05 Print reply

Posts: 969
dat kan wel zal wat meer compressie hebben en misschien 5 kilometer harder gaan en hij trekt wat harder
 
70 CC Eurokut, 24 MM Mikuni, 6 Bak, proma 80 CC
puch_master 10-7-2005 17:06 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Puch-Nederland.tk
kan je een 65 of 70cc cilinderkop op een standaard 50cc doen, en hoe hard loopt hij dan ong hij loopt nu 50-55



waarschijnlijk gaat hij dan langzamer omdat je dan compressie verlies hebt.

beter vlak je je orri 50 kop.
 
Toyota AE86 Levin coupé
Puch-Nederland.tk 10-7-2005 17:07 Print reply

Posts: 96
wat bedoel je met vlak je orignele 50 kop?
 
Amstel Bier
christianos 10-7-2005 17:10 Print reply

Posts: 20445
hij zal slechter gaan l;open en heel moeilijk zijn af te stellen

niet doen dus
 
-Tom- 10-7-2005 17:11 Print reply

Posts: 4151
Gewoon je originele cilinderkop houden die er nu opzit. Evt zelf afvlakken of een HD kop kopen.
 
FTS Member
Kietel Tuning 10-7-2005 17:15 Print reply

Posts: 863
Je cilinderkop op maat laten draaien is nog beter. zodat je de "perfecte" verbrandingskamer krijgt. En hij zal zeker niet beter lopen met een cilinderkop van 65 of 70cc. cilinderkop afvlakken is gewoon iets van je cilinderkop afhalen. zodat de afstand van de zuiger tot de cilinderkop word verkleint zodat compressie omhoog gaat en zo meer vermogen krijgt.
 
-Tom- 10-7-2005 17:19 Print reply

Posts: 4151
Heeft alleen niet veel nut op een ori cilinder... Zowiezo zou ik dat nooit doen voor een Puch. Iig niet voor standaardshit (standaard spul bedoel ik dus ook mee 70cc cilinders die je gewoon er zo opzet).
 
FTS Member
Kietel Tuning 10-7-2005 17:26 Print reply

Posts: 863
Neej voor puch zou ik dat ook nooit doen. Alleen misschien de kop afvlakken met draaibank misschien. En als je die niet hebt met schuurpasta maar dan ben je wel lang bezig.
 

Dit topic is 652 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved