Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Senda Setup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1138 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30647 - Senda Setup
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 8423 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bigguuuh 9-7-2005 18:37 Print reply
Posts: 123
nee kijk op het pro forum xdaar hadden ze het er over


 
bigguuuh 9-7-2005 18:38 Print reply
Posts: 123
kijk bij carbrateur grootte en membraam doorlaat
 
StefanB 10-7-2005 2:46 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi_freak
[...]


MHR rep traag!?? Vriend van me had derbi met mhr uitlaat, 24 mm mikuni flatside carb, en mhr replica cilinder, daarna had hij mhr team cilinder(met aparte verbrandingskamer) de replica ging beter zei hij, ook al was die goedkoper, dan eheft hij nog bidalot gehad, die ging iets beter op snelheid maar de mhr replica ging beter in trekken...



ja en me opa kent een buurjongen, en zijn vriendjes oom in duitsland z'n buurman die z'n vaders collega heeft een puch en die gaat 150...


heb jij ervaring met die cil? nou ik wel..

en hij is gewoon een prutser als een std mhr harder loopt dan een mhr team.
 
E24 M30b35@GT3576
brommercrazy 10-7-2005 10:32 Print reply

Posts: 2594
Pro-race setje (70) loopt ook wel leuk. Onthoud wel dat je dan ook een pro-race onderlangse uitlaat nodig hebt, en een pro-race krukas(vanwege het grotere naaldlager). Ook een polini 5 plaats koppeling is dan niet overbodig. Verder carburateur, tussen de 21 en de 28 mm.
 
Gilera Gsm 10-7-2005 11:48 Print reply

Posts: 2376
Vergeet geen andere krukas en koppelingsplaten. Hebo replica loopt ook wel leuk met gianelli. Met onderlangde pro race nog beter. Je kunt natuurlijk ook de complete pro race set kopen
 
derbi_freak 10-7-2005 12:11 Print reply

Posts: 414
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB
[...]



ja en me opa kent een buurjongen, en zijn vriendjes oom in duitsland z'n buurman die z'n vaders collega heeft een puch en die gaat 150...


heb jij ervaring met die cil? nou ik wel..

en hij is gewoon een prutser als een std mhr harder loopt dan een mhr team.


Eum ja heb er ervaring mee, hangt er ook van af welke setup je hebt h?, die mhr cilinder zal natuurlijk wel niet presteren met een gewoon gianelli uitlaatje of weet ik veel wat, hij had mhr uitlaat, dies gemaakt voor die cilinder, ding liep onwijs gek en ging gewoon net iets trager dan die bidalot cilinder(wel de replica) maar daar zal jij wel geen ervaring mee hebben zeker

 
Van Wijk 1-1-2010 19:09 Print reply
Posts: 12
wat is dat nou weer voor gelul? zuiger kost 90 eu voor die mal80!!!

de cilinders zijn het zelfde, alleen andere zuiger... de rep is zelfs een 10tje goedkoper.

en tja, ik denk dat je met deze vraag beter naar www.derbi-club.com/ en naar het forum, valt veel meer info te vinden.


en derbi_freak je geeft nogal wat extremen heh? een mhr rep is traag en een bidalot is behoorlijk rap... tevens loopt een pro race pijp voor geen meter op een std mhr.

leuke setup voor dagelijks gebruik?

MHR80 (evt rep, maakt opzich geen aars uit, slijtage ligt toch meer om hoe jij er mee omgaat!)
Yasuni cross HM (de gewone moet je niet hebben, loopt kut op 70/80cc :P)
21mm Dellorto.

ander membraam, luchtfilter etc is onzin.

--------------------------------------------------------------------------------
Jaa juist in de echte mhr team zit een dubbele binnen kop en bij de rep vaste binnen kop dus wat lul je

 
kenny77 1-1-2010 19:11 Print reply

Posts: 29286
5 jaar later...
 
kpotmake 1-1-2010 19:13 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Van Wijk
wat is dat nou weer voor gelul? zuiger kost 90 eu voor die mal80!!!

de cilinders zijn het zelfde, alleen andere zuiger... de rep is zelfs een 10tje goedkoper.

en tja, ik denk dat je met deze vraag beter naar www.derbi-club.com/ en naar het forum, valt veel meer info te vinden.


en derbi_freak je geeft nogal wat extremen heh? een mhr rep is traag en een bidalot is behoorlijk rap... tevens loopt een pro race pijp voor geen meter op een std mhr.

leuke setup voor dagelijks gebruik?

MHR80 (evt rep, maakt opzich geen aars uit, slijtage ligt toch meer om hoe jij er mee omgaat!)
Yasuni cross HM (de gewone moet je niet hebben, loopt kut op 70/80cc :P)
21mm Dellorto.

ander membraam, luchtfilter etc is onzin.

--------------------------------------------------------------------------------
Jaa juist in de echte mhr team zit een dubbele binnen kop en bij de rep vaste binnen kop dus wat lul je


haha, kickje?
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
koekie - Administrator 1-1-2010 19:19 Print reply

Posts: 12588
Wanneer leren jullie die meldmod toch eens gebruiken?
Die rode uitroepteken () staat er echt niet voor niks hoor!

Wij hebben veel meer aan een meldmod, als aan nutteloze reply's..

Notitie voor de bovenstaande..
 
Haaks de hoek om!

Dit topic is 8423 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved