Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - TZR 50cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1073 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30635 - TZR 50cilinder
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2638 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MT5-honda_pwnz 8-7-2005 11:53 Print reply

Posts: 1595
ik heb ooit een rieju gekocht bij bromboer, volgens hun was die ori maarja als je er al 100 mee rijdt en je binne 5 sec op de 90 zit @ 11.000 rpm.
maar ik ree dus ook eff lekker 11k en toen ook bam? was dus ook een gat in me zuiger.

en toen hebben ze er een nieuwe cdi op gezet omdat de oude dus kapotjes was.
 
ghost-rider 8-7-2005 11:53 Print reply

Posts: 1886
maar kben daarin beetje n00b wrom zou die dat met orgi pijp nie hebben dan? omdat die minder toeren maakt?
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
MT5-honda_pwnz 8-7-2005 11:54 Print reply

Posts: 1595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ghost-rider
maar kben daarin beetje n00b wrom zou die dat met orgi pijp nie hebben dan? omdat die minder toeren maakt?

heb je best kans op ja, als die cdi op zulke toeren of what ever net op verkeerd moment een pulsje geeft krijg je zo mooi gat.
 
richard3 8-7-2005 11:58 Print reply

Posts: 5198
het kan iddd aan de cdi liggen dat die het niet wil maar dan zouden er meer mensen moeten zijn die dat hebben en anders je ontsteking vervroegen idd
 
op naar de grote brommers
christianos 8-7-2005 13:21 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozz
ff offtopic: hoezo wordt het dan te arm? je gooit toch juist olie bij je benzine om te verrijken of zie ik dat verkeerd?

ja maar je krijgt in verhouding minder benzine per liter

snappiej?

ik meng nooit vetter dan 1 op 45
 
CC x-power 8-7-2005 13:26 Print reply

Posts: 1215
je maakt teveel toeren gaat in het rood vanaf 10.000... eens je erboven gaat, hoor je aan eht geluid dat het 'forceren is' en zie nu, wat er met je zuiger gebeurt is
 
CC
Punk [Dave] 8-7-2005 13:37 Print reply

Posts: 7003
waarom heb ik dat geblaat dan niet?
 
CC x-power 8-7-2005 13:43 Print reply

Posts: 1215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Punk [Dave]
waarom heb ik dat geblaat dan niet?



komt nog wel
 
CC
Remco RS 8-7-2005 13:45 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ghost-rider
kep cilinder net los gehaald
en ik denk dat ik het probleem gevonden heb

ik ken via de boven kant door me zuiger heen kijken
zal ff foto maken..

maar een gat in de zuiger.. komt toch door een te warme bougie er zit nu een 10 in.. ik vond dit al aardig koud.. zou er dus een 11/12 in moeten?


10 is goed, heb ik ook
 
Kampersjaak 8-7-2005 13:55 Print reply

Posts: 12285
heeft met je tijdstip van je onsteking te maken denk ik?

10 is goed 9 zou ook kunnen.

12 bestaat die wel?
 
oderint dum metuant
Punk [Dave] 8-7-2005 13:56 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: CC x-power
[...]



komt nog wel



uhm.. nee
 
Tuning_Centre_Tax 8-7-2005 14:01 Print reply

Posts: 901
Ik zou als je een betrouwbare cilinder wil geen airsal kopen. Maar malossi
 
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info.
lamahoofd 8-7-2005 14:04 Print reply

Posts: 3432
DIt is een typisch tzr probleem,maat van mij had precies hetzelfde met een yasuni hmr 50 uitlaat,bougie is helemaal weg en kleine warmloper.Je mag alleen op een tzr een andere uitlaat leggen als je temp lampje nooit heeft gebrand als je ontgrentst reed.Is al vaak gebeurt bij andere tzrs,ook met andere uitlaten,ik heb er op internet al zowiezo 4/5 gezien die dit probleem hadden.

Dit bericht is gewijzigd door lamahoofd op 8-7-2005 om 14:05 uur.
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
-Tom- 8-7-2005 14:25 Print reply

Posts: 4151
Typisch TZR lijtk me sterk, aangezien precies hetzelfde blok onder Aprilia's enzo zitten....
Heb je zelf ooit niet eens zitten kloten aan de ontsteking? Hij is idd gaan detoneren.
En van dat toeren maken is bullshit, want door alleen veel toeren maken komt er echt geen gat in je zuiger.

Dit bericht is gewijzigd door -Tom- op 8-7-2005 om 14:26 uur.
 
FTS Member
Bullet 8-7-2005 14:29 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tuning_Centre_Tax
Ik zou als je een betrouwbare cilinder wil geen airsal kopen. Maar malossi



stfu, we hebben het hier over AM6...

btw ik snap niet hoe zoiets een "tzr kinderfoutje" kan zijn
 
**My BungHole Will Speak Now**

Dit topic is 2638 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved