Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - TZR 50cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1080 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30635 - TZR 50cilinder
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2640 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Fizzer400RR 8-7-2005 2:17 Print reply

Posts: 128
ik rij gewoon met orginele 49.7 cc cil onder mijn tzr en ontgrensde ninja twinner uitlaat en standaart 16 mm delortho carb met 110 sproeier 13tv en achter standaart ik d8 49t en kan hem nog in zijn 5 over de 12k toeren trekken en in zijn 6e 11k toeren en nog nooit een warmloper mee gehad de top is max 115km/u op de dijk hier in h'wijk/zeewolde
 
FIZZER400RR POWER
jong 8-7-2005 2:20 Print reply

Posts: 1445
(lol, 1e pagina niet gezien)

btw, da's de knardijk he? staat daar niet een bordje: LEVENSGEVAARLIJKE WEG! ?

edit: trusten...

Dit bericht is gewijzigd door jong op 8-7-2005 om 2:26 uur.
 
ghost-rider 8-7-2005 8:37 Print reply

Posts: 1886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
kan nooit dat je daar door een warmloper gehad hebt en als het zo vaak gebeurt is denk ik toch dat je zelf iets fout doet want dit is gewoon niet goed kijk eens naar je pompje misschien is da ding gaar (lijkt me niet maar toch)




ut ken niet aan mij liggen.. want met mijn eerste warmloper.. heb ik het toen laten maken door Motoport.. na lang slapouwehoeren viel het onder garantie(kweet khad mazzel) dus.. ik weet ut echt nie meer!

en me oliepompje is nog wel goed want kep er nooit last van gehad met me orgi pijp.. + kep hier nog aardigeschuit catrol TTS olie in de tank gegooit..


edit: maaar jullie geven steeds geen antwoord op mijn vraag.. kzoek dus een 50 cilinder die ff wat meer tegen hogere toeren ken.. en miss zelfs wat sneller is.. is een MK50 wat? of orgi beetje bij laten werken ofsow

Dit bericht is gewijzigd door ghost-rider op 8-7-2005 om 8:41 uur.
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
richard3 8-7-2005 9:08 Print reply

Posts: 5198
kijk eens hoe je koelvloeistof rond gaat misschien zit daar toch iets niet goed.
als jij olie bij je mengsel gooit maak je het mengsel eigelijk armer (weet niet of je dit wist?) je zegt net er toch een goeie scheut bij gedaan te hebben dit kan dus gewoon teveel geweest zijn
 
op naar de grote brommers
Remco RS 8-7-2005 11:08 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
kijk eens hoe je koelvloeistof rond gaat misschien zit daar toch iets niet goed.
als jij olie bij je mengsel gooit maak je het mengsel eigelijk armer (weet niet of je dit wist?) je zegt net er toch een goeie scheut bij gedaan te hebben dit kan dus gewoon teveel geweest zijn



hoe is het kvs peil?
 
-Tom- 8-7-2005 11:18 Print reply

Posts: 4151
Door teveel olie word je mengsel echt niet te arm hoor.
 
FTS Member
richard3 8-7-2005 11:38 Print reply

Posts: 5198
als ie al arm is en je doet er veel olie bij echt wel hoor altans volgens mijn brommer boer dan en het klopt aardig want mijn cilinder liep daar door zelfs vast :S
 
op naar de grote brommers
-Tom- 8-7-2005 11:43 Print reply

Posts: 4151
Dan is 'ie zowiezo al te arm... dan loopt 'ie idd al vast :P
 
FTS Member
ghost-rider 8-7-2005 11:45 Print reply

Posts: 1886
kep cilinder net los gehaald
en ik denk dat ik het probleem gevonden heb

ik ken via de boven kant door me zuiger heen kijken
zal ff foto maken..

maar een gat in de zuiger.. komt toch door een te warme bougie er zit nu een 10 in.. ik vond dit al aardig koud.. zou er dus een 11/12 in moeten?
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
Scozzisa 8-7-2005 11:45 Print reply

Posts: 2077
ff offtopic: hoezo wordt het dan te arm? je gooit toch juist olie bij je benzine om te verrijken of zie ik dat verkeerd?
 
-Tom- 8-7-2005 11:47 Print reply

Posts: 4151
B9 is meer als zat voor een opgevoerde brommer. Echt veel hoger hoeft die niet.
IS je ontsteking voor de rest in orde?
 
FTS Member
MT5-honda_pwnz 8-7-2005 11:49 Print reply

Posts: 1595
gat in je zuiger komt door je ontstekings tijdstip.
kijk ook even naar rotzooi van je zuiger, zal vast wel iets in je lagers gekomen zijn oid.

Dit bericht is gewijzigd door MT5-honda_pwnz op 8-7-2005 om 11:50 uur.
 
ghost-rider 8-7-2005 11:50 Print reply

Posts: 1886

..maar hoessow me onstekings tijdstip..met orgi pijp heb ik dit nooit gehad..zou ik omdat ik me yasuni heb.. me onsteking moeten vervroegen?
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
richard3 8-7-2005 11:51 Print reply

Posts: 5198
ik wou al zeggen je ontsteking staat te vroeg of te laat iig niet op tijd :P

nou ja dat kan ook


als je er teveel olie bij gooit wordt het mengsel dik en arm :S

waarom weet ik ook niet weet alleen dat het zo is
 
op naar de grote brommers
Terror 8-7-2005 11:52 Print reply

Posts: 9269
voglens mij was dat een te late onsteking ( detonatie )
 

Dit topic is 2640 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved