Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - ciao gekocht

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 844 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30608 - ciao gekocht
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1304 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

[RRT] Lost-P 6-7-2005 21:59 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
vario er op, krukas bewerken en spoelpoorten en inlaat voor een 13/13 carb, andere uitlaat heel miss meer cc en dan nog een powerfilter

alstublieft volgens mij heb ik alles op genoemt

edit: je kan ook nog kloten aan de roller als je een vario neemt

Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 6-7-2005 om 21:59 uur.



krukas bewerken? leg uit
 
Chille Tune shit dan
KaWaReZ 6-7-2005 22:00 Print reply

Posts: 20582
wat gewicht afdraaien denk ik
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
[RRT] Lost-P 6-7-2005 22:01 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
wat gewicht afdraaien denk ik



lekker loos op zo'n setup
 
Chille Tune shit dan
Neonlampje 6-7-2005 22:02 Print reply

Posts: 14825
krukas bepaald de inlaattiming he is een soort roterende inlaat id best wel suf
 
KaWaReZ 6-7-2005 22:03 Print reply

Posts: 20582
kan ook idd

(kruk lichter maken heeft geen nut@ std,... d8 ff dattet hier over een 65cc kitje ging, hoe ik daaaaar nou weer opkom? )

edit: @lude, check inbox

Dit bericht is gewijzigd door KaWaReZ [Rezek] op 6-7-2005 om 22:04 uur.
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
[RRT] Lost-P 6-7-2005 22:04 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
krukas bepaald de inlaattiming he is een soort roterende inlaat id best wel suf



jah, en dat doettie ff makkelijk bijwerken met zn dremeltje ofzo
Zodat ie lekker in balans blijft :-p
 
Chille Tune shit dan
Neonlampje 7-7-2005 11:07 Print reply

Posts: 14825
ja, maar zo doet men het wel
 
Deon 7-7-2005 11:08 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]



jah, en dat doettie ff makkelijk bijwerken met zn dremeltje ofzo
Zodat ie lekker in balans blijft :-p



knalt vanzelf uit elkaar jah
 
AOF 7-7-2005 11:29 Print reply

Posts: 1477
krukas bewerken heeft wel degelijk nut.
bij vespa bepaad de krukas de inlaat zoals al gezegt en daar moet je aan allebei de kanten waar de hap in de krukas zit die hap groter maken. voor meer trekkracht en snelheid maar dikke kans dat je dit fout doet. inlaat vergroten is veel makkkelijker.
plaatjes staan op www.vespafreak.nl en dan link boven in het tabblad effe kijken of op www.cittaforum.nl staat met fotos erbij voor inlaat vergroten


maar effe vraagje hoemaaak ik een nieuw topic aan kan nergens meer vinden om een nieuw topic aan te maken
 
mulder 7-7-2005 11:31 Print reply

Posts: 13701
je moet dat blauwe balkje met dat pijltje klikken rechstboven
edit: als je in het gewenste forum bent waar deze geplaatst moet worden

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 7-7-2005 om 11:31 uur.
 
mtx freak 7-7-2005 11:54 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]



krukas bewerken? leg uit


ja de krukas "schept" als het ware de benzine naar de cilinder en als je die "scheppen" groter maakt kan er meer benzine naar de cilinder. Als je ze ook glad maakt kan de benzine er makkelijker langs

 
Kietel Tuning 7-7-2005 11:58 Print reply

Posts: 863
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
[...]


ja de krukas "schept" als het ware de benzine naar de cilinder en als je die "scheppen" groter maakt kan er meer benzine naar de cilinder. Als je ze ook glad maakt kan de benzine er makkelijker langs



Er zit wel een schuin kantje aan. Maar die krukas bepaald meer de inlaat timing. want het mengsel word vanzelf aangezogen door de onderdruk. en dat hoeft er niet "ingeschept" te worden.

zou misschien wel vet zijn een schoepenrad er aan maken.

Dit bericht is gewijzigd door Kietel Tuning op 7-7-2005 om 11:59 uur.
 
mtx freak 7-7-2005 12:00 Print reply

Posts: 2711
daarom staat het er ook tuusen haakjes maar als je de "scheppen" groter maakt gaat de inlaat eerder open en gaat de benzine er eerder in en het gladmaken is dat het er makkelijker langs gaat


Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 7-7-2005 om 12:01 uur.

Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 7-7-2005 om 12:01 uur.
 
Neonlampje 7-7-2005 13:37 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kietel Tuning
[...]

zou misschien wel vet zijn een schoepenrad er aan maken.


Is ooit al gedaan..

kijk b.v naar dit plaatie:
http://www.xs4all.nl...s/pics/crank-mod.jpg

 

Dit topic is 1304 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved