[RRT] Lost-P |
6-7-2005 21:59 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
vario er op, krukas bewerken en spoelpoorten en inlaat voor een 13/13 carb, andere uitlaat heel miss meer cc en dan nog een powerfilter
alstublieft volgens mij heb ik alles op genoemt
edit: je kan ook nog kloten aan de roller als je een vario neemt
Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 6-7-2005 om 21:59 uur.
krukas bewerken? leg uit
|
|
Chille Tune shit dan |
|
KaWaReZ |
6-7-2005 22:00 |
Posts: 20582 |
wat gewicht afdraaien denk ik
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
[RRT] Lost-P |
6-7-2005 22:01 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
wat gewicht afdraaien denk ik
lekker loos op zo'n setup
|
|
Chille Tune shit dan |
|
Neonlampje |
6-7-2005 22:02 |
Posts: 14825 |
krukas bepaald de inlaattiming he is een soort roterende inlaat id best wel suf
|
|
|
|
KaWaReZ |
6-7-2005 22:03 |
Posts: 20582 |
kan ook idd
(kruk lichter maken heeft geen nut@ std,... d8 ff dattet hier over een 65cc kitje ging, hoe ik daaaaar nou weer opkom? )
edit: @lude, check inbox
Dit bericht is gewijzigd door KaWaReZ [Rezek] op 6-7-2005 om 22:04 uur.
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
[RRT] Lost-P |
6-7-2005 22:04 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
krukas bepaald de inlaattiming he is een soort roterende inlaat id best wel suf
jah, en dat doettie ff makkelijk bijwerken met zn dremeltje ofzo
Zodat ie lekker in balans blijft :-p
|
|
Chille Tune shit dan |
|
Neonlampje |
7-7-2005 11:07 |
Posts: 14825 |
ja, maar zo doet men het wel
|
|
|
|
Deon |
7-7-2005 11:08 |
|
AOF |
7-7-2005 11:29 |
Posts: 1477 |
krukas bewerken heeft wel degelijk nut.
bij vespa bepaad de krukas de inlaat zoals al gezegt en daar moet je aan allebei de kanten waar de hap in de krukas zit die hap groter maken. voor meer trekkracht en snelheid maar dikke kans dat je dit fout doet. inlaat vergroten is veel makkkelijker.
plaatjes staan op www.vespafreak.nl en dan link boven in het tabblad effe kijken of op www.cittaforum.nl staat met fotos erbij voor inlaat vergroten
maar effe vraagje hoemaaak ik een nieuw topic aan kan nergens meer vinden om een nieuw topic aan te maken
|
|
|
|
mulder |
7-7-2005 11:31 |
Posts: 13701 |
je moet dat blauwe balkje met dat pijltje klikken rechstboven
edit: als je in het gewenste forum bent waar deze geplaatst moet worden
Dit bericht is gewijzigd door mulder op 7-7-2005 om 11:31 uur.
|
|
|
|
mtx freak |
7-7-2005 11:54 |
Posts: 2711 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]
krukas bewerken? leg uit
ja de krukas "schept" als het ware de benzine naar de cilinder en als je die "scheppen" groter maakt kan er meer benzine naar de cilinder. Als je ze ook glad maakt kan de benzine er makkelijker langs
|
|
|
|
Kietel Tuning |
7-7-2005 11:58 |
Posts: 863 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
[...]
ja de krukas "schept" als het ware de benzine naar de cilinder en als je die "scheppen" groter maakt kan er meer benzine naar de cilinder. Als je ze ook glad maakt kan de benzine er makkelijker langs
Er zit wel een schuin kantje aan. Maar die krukas bepaald meer de inlaat timing. want het mengsel word vanzelf aangezogen door de onderdruk. en dat hoeft er niet "ingeschept" te worden.
zou misschien wel vet zijn een schoepenrad er aan maken.
Dit bericht is gewijzigd door Kietel Tuning op 7-7-2005 om 11:59 uur.
|
|
|
|
mtx freak |
7-7-2005 12:00 |
Posts: 2711 |
daarom staat het er ook tuusen haakjes maar als je de "scheppen" groter maakt gaat de inlaat eerder open en gaat de benzine er eerder in en het gladmaken is dat het er makkelijker langs gaat
Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 7-7-2005 om 12:01 uur.
Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 7-7-2005 om 12:01 uur.
|
|
|
|
Neonlampje |
7-7-2005 13:37 |
Posts: 14825 |
|
|
|
|