snowboarderke |
6-7-2005 19:51 |
Posts: 2193 |
hij kan de eerste weken enkel in het beginners forum posten, is nieuwe regel
|
|
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan |
|
RS-Power |
6-7-2005 19:58 |
Posts: 1035 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: snowboarderke
hij kan de eerste weken enkel in het beginners forum posten, is nieuwe regel
kan die wel hier replien? want op deze manier dat ik eht constant doe is het aardig irri
maargoed kan iemand hem met deze vraag helpen want zelf heb ik ook geen verstand van contact punt ontstekingen tis mijn ex brommer
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies |
|
vinnie |
6-7-2005 20:02 |
Posts: 3505 |
Hij zegt toch:alleen in het beginnersforum..
dit is het electrical forum..
dus nee, niet hier..
enkel in BeF daar kan hij zelf een topic aanmaken
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
Kietel Tuning |
6-7-2005 20:04 |
Posts: 863 |
alle contactpuntjes die ik ken is standaard op 0,4 mm. Maar ik weet niet zeker of dat bij dit model ook is.
|
|
|
|
RS-Power |
6-7-2005 22:19 |
Posts: 1035 |
verder niemand tips/uitleg voor dit gebeuren?
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies |
|
KaWaReZ |
6-7-2005 22:21 |
Posts: 20582 |
move EF --> BeF
(wel zo handig ivm replyen van "TS" )
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
RS-Power |
6-7-2005 22:22 |
|
brommercrazy |
6-7-2005 22:22 |
Posts: 2594 |
Simpele manier:
Zorgen dat zuiger net niet bovenin staat, en de contactpunten zo afstellen dat ze nog net niet opengaan.
|
|
|
|
KaWaReZ |
6-7-2005 22:26 |
Posts: 20582 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
Simpele manier:
Zorgen dat zuiger net niet bovenin staat, en de contactpunten zo afstellen dat ze nog net niet opengaan.
ask me niet vergis heb je voorontsteking nodig
(niet teveel, maar merk je vooral met binnenrotor... en in ieder geval met cdi-brommers merk je het verschil tussen std stand en vervroegd )
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
brommercrazy |
6-7-2005 22:28 |
Posts: 2594 |
|
|
|
|
snowboarderke |
6-7-2005 22:59 |
Posts: 2193 |
je contactpunten moeten 2mm onder het BOVENSTE dode punt net opengaan, dit is zo bij de meeste brommers
|
|
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan |
|
sp.zundapp |
7-7-2005 11:24 |
Posts: 3 |
de voor ontsteking ligt eraan of een snelle setup hebt ofniet
als je bijv. een 70cc erop hebt is het bter om hem iets meer voorontsteking te geven....
|
|
|
|
Almer |
7-7-2005 11:39 |
Posts: 3325 |
bougi deruit schroeven, en zuiger naar bovenste dode punt drukken, en dan vliegwiel stukje terugdraaien zodat schroevedraaier ong 1mm verder zakt, en dan moet je aan de grondplaat draaien tot de contactpunten opengaan, en de contactpunten moeten 0.4mm uitelkaar gaan (afstellen met voelermaat)... succes! Het kan wel even duren voordat hij mooi loopt omdat het moeilijk is deze ontsteking op tijd te krijgen, beetje werk
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
mangoo |
8-7-2005 11:55 |
Posts: 743 |
ik had de ontsteking van m'n citta n?t iets anders afgesteld, gewoon schroevendraaier in het bougiegat en als ie op z'n bdp is had ik de contactpuntjes op 0,4 mm gezet en hoppa klaar!(Bij m'n citta dan)
|
|
|
|