Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - MTX-sh VS TSX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 879 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #30595 - MTX-sh VS TSX
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 3399 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

D unit 6-7-2005 12:59 Print topicpost
Posts: 5
ik zit met een groot probleem, ik kan maar niet kiezen of ik nou een MTX-sh wil gaan kopen of een TSX.

ik woon in amsterdam en ik wil dus gewoon een brommer waar je niet te veel gekut aan hebt en die ook een beetje een goeie wegligging heeft.

en welke van de twee is het beste en makkelijkst "snel" te maken, en hoe zit het met het verbruik.

alvast bedankt voor de replies

 

Terror 6-7-2005 13:01 Print reply

Posts: 9269
is dus dat er nog geen search is

want hier zijn al veel topics over geweest

honda blokjes zitten makkelijk in elkaar en zijn aardig snel te maken

tsx blokjes zijn minder snel


dus zelf zou ik voor een mtx gaan

ook al rijdt een tsx goddelijk
 
blaasdwaas 6-7-2005 13:03 Print reply

Posts: 601
ik zou voor de mtx-sh gaan
best makkelijk snl te krijgen
veel onderdelen goedkoop voor te krijgen
mooi(mijn mening)
degelijk
ik heb er bijna nooit problemen mee
soms een ditje of datje,maar rijd over het algemeen altijd

tsx lijkt mij(kweet het niet nooit 1 gehad)wat minder als een mtx mede omdat ie ouder is,en er minder onderdelen voor te krijgen zijn
 
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren
Johnny_D 6-7-2005 13:04 Print reply

Posts: 2578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: D unit
ik zit met een groot probleem, ik kan maar niet kiezen of ik nou een MTX-sh wil gaan kopen of een TSX.

ik woon in amsterdam en ik wil dus gewoon een brommer waar je niet te veel gekut aan hebt en die ook een beetje een goeie wegligging heeft.

en welke van de twee is het beste en makkelijkst "snel" te maken, en hoe zit het met het verbruik.

alvast bedankt voor de replies



ik zou voor de tsx gaan heb er goeie ervaringe me en rijd zoepa!!
je moed er alleen wel ff wat voor doen om hem een beetje op te fokke dat schijnt bij de honda iets makelijker te gaan kwa zigt vint ik zelf de suzuki mooier als de honda maar dit is dus een strijt die al bezig is sins de tsx en de mtx op de markt zijn dus het hier vrage is een beetje zinloos dus je zal zelf ff moete kijke welke je het mooist vint verder zijn ze ongeveer eve goed

 
Johnny D tuning Old style.... Is the NEW style!| sliedrecht, sliedrecht, schaapjes in de wei. koetjes in de stal. bier is overal
Terror 6-7-2005 13:04 Print reply

Posts: 9269
minder onderdelen valt mee

prijs is alleen hoger ja das jammer

en onsteking is een zwak punt van de tsx



wegligging van tsx is wel veel beter als mt maarja ik weetniet of die hetzelfde rijden als een mtx
 
Honda_MB-7_Racing 6-7-2005 13:05 Print reply

Posts: 969
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Terror
minder onderdelen valt mee

prijs is alleen hoger ja das jammer

en onsteking is een zwak punt van de tsx



wegligging van tsx is wel veel beter als mt maarja ik weetniet of die hetzelfde rijden als een mtx


mtx rijd beter dan mt door de monoveer
 
70 CC Eurokut, 24 MM Mikuni, 6 Bak, proma 80 CC
Johnny_D 6-7-2005 13:07 Print reply

Posts: 2578
[quote

....

tsx lijkt mij(kweet het niet nooit 1 gehad)wat minder als een mtx mede omdat ie ouder is,en er minder onderdelen voor te krijgen zijn


valt wel me hor tsx zijn nog best nieuwe modele die van mij komt uit 92 en volgens mij zijn er nog nieuwere en die onder dele zijn er nog zat

Dit bericht is gewijzigd door Johnny_D op 6-7-2005 om 13:07 uur.
 
Johnny D tuning Old style.... Is the NEW style!| sliedrecht, sliedrecht, schaapjes in de wei. koetjes in de stal. bier is overal
Terror 6-7-2005 13:08 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johnny_D
[quote

....

tsx lijkt mij(kweet het niet nooit 1 gehad)wat minder als een mtx mede omdat ie ouder is,en er minder onderdelen voor te krijgen zijn


valt wel me hor tsx zijn nog best nieuwe modele die van mij komt uit 92 en volgens mij zijn er nog nieuwere en die onder dele zijn er nog zat

Dit bericht is gewijzigd door Johnny_D op 6-7-2005 om 13:07 uur.




d8 94

staat ook in de kb zal ff kijken
 
GemaskerdeGrasmaaier 6-7-2005 13:08 Print reply

Posts: 1128
ik heb een honda mt 50cc Ks Racing tunede en die gaat 110 dus...

kzou voor mtx gaan.. makkelijk snel te maken, veel meer onderdelen en is gewoon het moeilijkst kapot te maken


tsx is minder, gaat zo kapot en is moeilijkeer snel te maken
 
It is not a gang, They are my friends...
Terror 6-7-2005 13:09 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GemaskerdeGrasmaaier
ik heb een honda mt 50cc Ks Racing tunede en die gaat 110 dus...

kzou voor mtx gaan.. makkelijk snel te maken, veel meer onderdelen en is gewoon het moeilijkst kapot te maken


tsx is minder, gaat zo kapot en is moeilijkeer snel te maken




waaruit baseer je dat een tsx zo kapot gaat

het ligt eraan hoe je er mee omgaat en dat is met een mtx ook zo



en in de kb staat dit

TS50XKE Mar'84 to May '86 SA11C-100001-
TS50XKG May'86 to Apr'87 SA11C-110439-
TS50XKH Apr'87 to Oct SA11C-115476-
TS50XKJ Oct'88 en nieuwer SA11C-121946-
Ook kun je zien aan je velgen uit welk jaar je tsx komt...
er staat namelijk een 3 cijferig getal zoals, 586 of 291,
dat staat voor: mei 1986 en februari 1991.

Dit bericht is gewijzigd door Terror op 6-7-2005 om 13:09 uur.
 
Johnny_D 6-7-2005 13:10 Print reply

Posts: 2578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GemaskerdeGrasmaaier
ik heb een honda mt 50cc Ks Racing tunede en die gaat 110 dus...

kzou voor mtx gaan.. makkelijk snel te maken, veel meer onderdelen en is gewoon het moeilijkst kapot te maken


tsx is minder, gaat zo kapot en is moeilijkeer snel te maken



zo kapot??
ik denk het niet kben eens met 100 onderuit gegaan alleen me standart miste een stukie en me stuur was krom verder niks aan de hand dus gaat zo kapot is bull shit
 
Johnny D tuning Old style.... Is the NEW style!| sliedrecht, sliedrecht, schaapjes in de wei. koetjes in de stal. bier is overal
Marthin 6-7-2005 13:12 Print reply

Posts: 6164
beide brommers zijn goed.

als ik jou was zou ik gewoon kijken wat er aangeboden wordt en niet specifiek naar 1 van de beide gaan zoeken.
 
Terror 6-7-2005 13:14 Print reply

Posts: 9269
als je naar de prijzen kijkt zal ik wel weer voor de tsx gaan
 
buldogo2 6-7-2005 13:15 Print reply

Posts: 2101
Dat mtx sneler is als suzukie is onzin want tsx is veel makelijker snel te kreigen als een honda mtx-sh(praat uit ervaring). maar wil je voor wat meer degelijkheid en recht toe recht aan techniek ga dan voor honda, zit namelijk veel simpoler in elkaar en is dus ook makelijker te onderhouden. En persoonlijk vind ik de looks van een sh ook veel vetter maar dat terzijde.

En suzukie heeft nog een probleem... ze zijn niet zo sterk in der electrisiteid gaat nog al eens kapot namelijk.
 
Born to ride
Saknet 6-7-2005 13:22 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GemaskerdeGrasmaaier
ik heb een honda mt 50cc Ks Racing tunede en die gaat 110 dus...

ik ben het met je eens ik zou ook een tsx kopen!

haha nee qua techniek doen ze amper voor mekaar onder. het maakt iig zeer weinig uit, qua betrouwbaarheid.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 6-7-2005 om 13:25 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
GemaskerdeGrasmaaier 6-7-2005 13:24 Print reply

Posts: 1128
een vriend van mij moest telkens opnieuw die ontsteking maken..

daarom vind ik dat die snel kapot gaat
 
It is not a gang, They are my friends...

Dit topic is 3399 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved