Quote:Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_devil
waarom deed je er nie gewoon een af1 blok onder? zo'n 125cc versie?
zijn die blokken zo gaar oid of vindt je t gewoon leuk om te beunen?
ik heb btw een autisa (euro) gehad en tuned en dat ging heel erg leuk (155 @ auto met me ns-1)
moes alleen binnen een week er weer af :-(
me pa was erachter gekomen
zon af-125 blok heeft de ketting rechts en de uitlaat links
moet je ook achterbrug hebben :P geen idee of die past..
of je moet de achterbrug verlassen en er op de kop inhangen
en zon rv4 blok kan je wel gaan lopen reviceren maar de krukaslagers bvb zijn qua grootte ong. gelijk aan puch lagers
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 4-7-2005 om 21:51 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 4-7-2005 om 21:55 uur.
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
ik heb nu sinds zondag een 125 euro voor mbx die een beetje was bijgevijld maar dat is hardstikke gaaf en ik heb op een 110 malossi gereden en dat is toch ook heel erg gortig
kan ik niet zeggen want 125 zit onder een mtx en is voor de cross dus trekvertanding die 110 dat was onder een mb en die was meer race vertanding ik vind het zelf ook jammer dat er niet veel 125 lc rijden
Quote:Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_devil
als ze alle bij ori zijn denk ik wel..
maar die autisa (euro) is met een beetje tunen/bijwerken bloedsnel
Quote:Oorspronkelijk gepost door: cannonbal ben
kan ik niet zeggen want 125 zit onder een mtx en is voor de cross dus trekvertanding die 110 dat was onder een mb en die was meer race vertanding ik vind het zelf ook jammer dat er niet veel 125 lc rijden
mb is toch AC?
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php