Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - beginnende brommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1276 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #30554 - beginnende brommer
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3240 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda_for_life.com 4-7-2005 19:53 Print reply

Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Nu horen jullie mijn opmerking grappig te vinden? Zo te zien slaag ik nog niet helemaal :(.



[gemeen_modus]jij bent niet grappig[/gemeen_modus]
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
mcdronkz 4-7-2005 19:53 Print reply

Posts: 32777
En vanaf nu mogen we wel weer ontopic, het niveau van het forum gaat op deze wijze niet omhoog.

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 4-7-2005 om 19:53 uur.
 
LambalraceR 4-7-2005 19:53 Print reply

Posts: 2187
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]

Ja, ik heb ook nog een tip voor je. Koop NOOIT een MT5




vertel wat is er mis met een mt5 als brommer, ik kan me leen herrindere dat ze simpel en goed in elkaar zitten leuk sleutelen, als je dat zou willen...

hier heeft ie veel aan als je het zow zegt he....
 
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden
Deon 4-7-2005 19:55 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
En vanaf nu mogen we wel weer ontopic, het niveau van het forum gaat op deze wijze niet omhoog.

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 4-7-2005 om 19:53 uur.



Schijnheil jij begint ermee



Koop gewoon een MT, zal je veel meer plezier van hebben!

schakelen is simpel als je het eenmaal door hebt
 
mcdronkz 4-7-2005 19:56 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: LambalraceR
[...]



vertel wat is er mis met een mt5 als brommer, ik kan me leen herrindere dat ze simpel en goed in elkaar zitten leuk sleutelen, als je dat zou willen...

hier heeft ie veel aan als je het zow zegt he....



Ze zitten inderdaad simpel in elkaar, maar dat komt de veiligheid niet altijd ten goede.

Met name het weggedrag en de remmerij vind ik een minpunt aan de meeste MT's.

Bij een grotere brommer met een dergelijk uiterlijk, een MTX om maar iets te noemen, is dit al een stuk beter.

Bovendien sleutelt dit even leuk, zo niet zelfs leuker.
 
Joscross 4-7-2005 19:59 Print reply

Posts: 12501
Remmerij moet je gewoon goed onderhouden bij een mt, en zolang je em niet opvoerd tot asociale snelheden doen die het ook wel goed..

Het verdere weggedrag van een mt is idd zwaar belabberd:/
 
mcdronkz 4-7-2005 20:00 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross
Remmerij moet je gewoon goed onderhouden bij een mt, en zolang je em niet opvoerd tot asociale snelheden doen die het ook wel goed..

Het verdere weggedrag van een mt is idd zwaar belabberd:/



Zeker indien verhoogd, dan wordt het merkbaar slechter. Ook de crossbanden die de meeste MT's hebben zorgen niet bepaald voor een verbetering van het weggedrag.
 
Marthin 4-7-2005 20:01 Print reply

Posts: 6164
heeft er helemaal mee te maken wat voor onderhoud je aan je mt hebt gedaan.

o.a.

wiellagers op tijd vervangen
fatsoenlijke banden eronder
goede remblokken

 
KaWaReZ 4-7-2005 20:04 Print reply

Posts: 20582
maar ook weer : harder dan 50 op een puch is doodeng

mt oid is leuk als begin, je kan er vanalles mee
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
mcdronkz 4-7-2005 20:06 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
maar ook weer : harder dan 50 op een puch is doodeng

mt oid is leuk als begin, je kan er vanalles mee


Deze opmerking is natuurlijk totaal relatief, daar heeft de topicstarter niet zoveel aan mijns inziens.

Het rijden van een snelheid boven de constructiesnelheid van een Puch (Maxi?) is goed mogelijk, indien je maar goed let op de remmerij en het weggedrag.
 
KaWaReZ 4-7-2005 20:09 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Deze opmerking is natuurlijk totaal relatief, daar heeft de topicstarter niet zoveel aan mijns inziens.

Het rijden van een snelheid boven de constructiesnelheid van een Puch (Maxi?) is goed mogelijk, indien je maar goed let op de remmerij en het weggedrag.



puchbandjes en voorvork zijn niet wat je noemt stevig en sterk
remmerij is bagger en rag je er teveel mee klapt je frame dubbel

maar tis wat TS ermee wil, hard gaan of gewoon vervoer, af en toe lekker crossen of er ook mee uitgaan
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
puch_master 4-7-2005 20:18 Print reply

Posts: 3429
ik ben zelf ook begonnen met een puchje

heb ik een dik jaar op rond getuft
+ puntjes: weegt nix, rijd makkelijk, sleutelt makkelijk, meer dan genoeg onderdelen voor te krijgen.

- puntjes: remmen (mijne waren wel goed), voorvork, dunne bandjes, niet echt snel

al met al een leuke begin brommer
 
Toyota AE86 Levin coupé
Simpele 4-7-2005 20:27 Print reply

Posts: 251
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wookie
Mt is schakelen, dat is het moeilijkere voor de rest alletwee wel beginners brommmers hoor. Maar puch rijd toch wel wat makkelijker dan mt gewoon gasgeven en remmen meer niet.

Moeilijk is schakelen niet, ik had het na 5 min al onder de knie.
 
nee.
Dennis van Mook 4-7-2005 20:51 Print reply

Posts: 939
ja ik kon na een uurtje ook al redelijk schakelen, dus ik zou gewoon voor de schakel gaan!
 
NSR-krul 4-7-2005 20:53 Print reply

Posts: 2981
het omhoog schakelen weet je zo maar je ziet ook weer terug schakelen en aan het begin lukt dat meestal niet echt geweldig (bij mij dan :P)
 

Dit topic is 3240 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved