honda_for_life.com |
4-7-2005 19:53 |
Posts: 4176 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Nu horen jullie mijn opmerking grappig te vinden? Zo te zien slaag ik nog niet helemaal :(.
[gemeen_modus]jij bent niet grappig[/gemeen_modus]
|
|
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)? |
|
mcdronkz |
4-7-2005 19:53 |
Posts: 32777 |
En vanaf nu mogen we wel weer ontopic, het niveau van het forum gaat op deze wijze niet omhoog.
Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 4-7-2005 om 19:53 uur.
|
|
|
|
LambalraceR |
4-7-2005 19:53 |
Posts: 2187 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]
Ja, ik heb ook nog een tip voor je. Koop NOOIT een MT5
vertel wat is er mis met een mt5 als brommer, ik kan me leen herrindere dat ze simpel en goed in elkaar zitten leuk sleutelen, als je dat zou willen...
hier heeft ie veel aan als je het zow zegt he....
|
|
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden |
|
Deon |
4-7-2005 19:55 |
Posts: 9656 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
En vanaf nu mogen we wel weer ontopic, het niveau van het forum gaat op deze wijze niet omhoog.
Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 4-7-2005 om 19:53 uur.
Schijnheil jij begint ermee
Koop gewoon een MT, zal je veel meer plezier van hebben!
schakelen is simpel als je het eenmaal door hebt
|
|
|
|
mcdronkz |
4-7-2005 19:56 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: LambalraceR
[...]
vertel wat is er mis met een mt5 als brommer, ik kan me leen herrindere dat ze simpel en goed in elkaar zitten leuk sleutelen, als je dat zou willen...
hier heeft ie veel aan als je het zow zegt he....
Ze zitten inderdaad simpel in elkaar, maar dat komt de veiligheid niet altijd ten goede.
Met name het weggedrag en de remmerij vind ik een minpunt aan de meeste MT's.
Bij een grotere brommer met een dergelijk uiterlijk, een MTX om maar iets te noemen, is dit al een stuk beter.
Bovendien sleutelt dit even leuk, zo niet zelfs leuker.
|
|
|
|
Joscross |
4-7-2005 19:59 |
Posts: 12501 |
Remmerij moet je gewoon goed onderhouden bij een mt, en zolang je em niet opvoerd tot asociale snelheden doen die het ook wel goed..
Het verdere weggedrag van een mt is idd zwaar belabberd:/
|
|
|
|
mcdronkz |
4-7-2005 20:00 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joscross
Remmerij moet je gewoon goed onderhouden bij een mt, en zolang je em niet opvoerd tot asociale snelheden doen die het ook wel goed..
Het verdere weggedrag van een mt is idd zwaar belabberd:/
Zeker indien verhoogd, dan wordt het merkbaar slechter. Ook de crossbanden die de meeste MT's hebben zorgen niet bepaald voor een verbetering van het weggedrag.
|
|
|
|
Marthin |
4-7-2005 20:01 |
Posts: 6164 |
heeft er helemaal mee te maken wat voor onderhoud je aan je mt hebt gedaan.
o.a.
wiellagers op tijd vervangen
fatsoenlijke banden eronder
goede remblokken
|
|
|
|
KaWaReZ |
4-7-2005 20:04 |
Posts: 20582 |
maar ook weer : harder dan 50 op een puch is doodeng
mt oid is leuk als begin, je kan er vanalles mee
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
mcdronkz |
4-7-2005 20:06 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
maar ook weer : harder dan 50 op een puch is doodeng
mt oid is leuk als begin, je kan er vanalles mee
Deze opmerking is natuurlijk totaal relatief, daar heeft de topicstarter niet zoveel aan mijns inziens.
Het rijden van een snelheid boven de constructiesnelheid van een Puch (Maxi?) is goed mogelijk, indien je maar goed let op de remmerij en het weggedrag.
|
|
|
|
KaWaReZ |
4-7-2005 20:09 |
Posts: 20582 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]
Deze opmerking is natuurlijk totaal relatief, daar heeft de topicstarter niet zoveel aan mijns inziens.
Het rijden van een snelheid boven de constructiesnelheid van een Puch (Maxi?) is goed mogelijk, indien je maar goed let op de remmerij en het weggedrag.
puchbandjes en voorvork zijn niet wat je noemt stevig en sterk
remmerij is bagger en rag je er teveel mee klapt je frame dubbel
maar tis wat TS ermee wil, hard gaan of gewoon vervoer, af en toe lekker crossen of er ook mee uitgaan
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
puch_master |
4-7-2005 20:18 |
Posts: 3429 |
ik ben zelf ook begonnen met een puchje
heb ik een dik jaar op rond getuft
+ puntjes: weegt nix, rijd makkelijk, sleutelt makkelijk, meer dan genoeg onderdelen voor te krijgen.
- puntjes: remmen (mijne waren wel goed), voorvork, dunne bandjes, niet echt snel
al met al een leuke begin brommer
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
Simpele |
4-7-2005 20:27 |
Posts: 251 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wookie
Mt is schakelen, dat is het moeilijkere voor de rest alletwee wel beginners brommmers hoor. Maar puch rijd toch wel wat makkelijker dan mt gewoon gasgeven en remmen meer niet.
Moeilijk is schakelen niet, ik had het na 5 min al onder de knie.
|
|
nee. |
|
Dennis van Mook |
4-7-2005 20:51 |
Posts: 939 |
ja ik kon na een uurtje ook al redelijk schakelen, dus ik zou gewoon voor de schakel gaan!
|
|
|
|
NSR-krul |
4-7-2005 20:53 |
Posts: 2981 |
het omhoog schakelen weet je zo maar je ziet ook weer terug schakelen en aan het begin lukt dat meestal niet echt geweldig (bij mij dan :P)
|
|
|
|