Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - zuigerveren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1157 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30549 - zuigerveren
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1083 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

herman103 4-7-2005 22:39 Print reply

Posts: 1352
dom gelul, hij mag door geen enkele poort. want zogouw die slotjes ruimte krijgen klappen ze als het ware naar buiten omdat je zuigerveer rond is en uit wil zetten. dus wanneer je zuiger nu naar boven of naar beneden gaan en je slotjes komen dus naar buiten dan blijven ze in de onder of bovenkant van de desbetreffende poort hangen. en dan knappen ze. en als je pech hebt jaag je dan alles kapot. dus gewoon de zuiger om ruilen of de pinnetjes van de slotjes verzetten
 
brommercrazy 4-7-2005 22:41 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103
dom gelul, hij mag door geen enkele poort. want zogouw die slotjes ruimte krijgen klappen ze als het ware naar buiten omdat je zuigerveer rond is en uit wil zetten. dus wanneer je zuiger nu naar boven of naar beneden gaan en je slotjes komen dus naar buiten dan blijven ze in de onder of bovenkant van de desbetreffende poort hangen. en dan knappen ze. en als je pech hebt jaag je dan alles kapot. dus gewoon de zuiger om ruilen of de pinnetjes van de slotjes verzetten


Ervaring mee? Als het vast loopt dan ketst het meteen vast, en anders niet. Maat van me heeft er 8000 km mee rond gereden op zijn mtx, hierna werd ie gejat.
 
herman103 4-7-2005 22:45 Print reply

Posts: 1352
dan heeft hij geluk gehad... en zeker een ori cilinder dat nietso veel toeren maakt enz. gewoon een ander halen.
 
brommercrazy 4-7-2005 22:47 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103
dan heeft hij geluk gehad... en zeker een ori cilinder dat nietso veel toeren maakt enz. gewoon een ander halen.


Nee, heb meerdere brommers ter reparatie gehad, die dit "probleem" hebben. Geen problemen mee gehad
 
KaWaReZ 4-7-2005 22:47 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103
dan heeft hij geluk gehad... en zeker een ori cilinder dat nietso veel toeren maakt enz. gewoon een ander halen.


11k met kwak cil... never probs
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
herman103 4-7-2005 22:49 Print reply

Posts: 1352
goed ik geef op. hioer tegen in gaan heeft geen zin maar je komt er wel achter of het kan ofniet
 
brommercrazy 4-7-2005 22:51 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103
goed ik geef op. hioer tegen in gaan heeft geen zin maar je komt er wel achter of het kan ofniet


heb je er nu wel of geen ervaring mee?
nogmaals inlaatpoorten gaan, uitlaatpoorten is een ander verhaal


Dit bericht is gewijzigd door brommercrazy op 4-7-2005 om 22:52 uur.
 
snowboarderke 4-7-2005 23:09 Print reply

Posts: 2193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
[...]


heb je er nu wel of geen ervaring mee?
nogmaals inlaatpoorten gaan, uitlaatpoorten is een ander verhaal


Dit bericht is gewijzigd door brommercrazy op 4-7-2005 om 22:52 uur.

en spoelpoorten?
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
Almer 5-7-2005 18:08 Print reply

Posts: 3325
gewoon ruilen ik zou het risico niet nemen om je cilinder te verneuken door misschien wel slechte service van de brommerboer, dus gewoon mee heen gaan (cilinder ook meenemen tip) en gewoon laten zien en of het allemaal wel kan, en hoe zit het dan met je oude zuiger?? gaan ze daar ook over de poorten heen? Ik heb het nog nooit gehad dat ie over de poorten heenging
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)

Dit topic is 1083 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved