Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - spartamet op diesel?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1111 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30537 - spartamet op diesel?
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 11430 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

xander_cage 6-7-2005 12:45 Print reply

Posts: 198
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch-chopper
je eb ook diesel 2-takt motors
die blijken heel sterk te zijn




Ze slijten minder omdat ze trager draaien, dus ze gaan langer mee, en het blok is zwaarder gebouwd omdat je bij diesel hogere drukken verkrijgt.

dus ze zijn inderdaad 'sterker'
 
tuning f(4)ever
Almer 7-7-2005 11:44 Print reply

Posts: 3325
tzal wel niks worden bij spartamet heb je (normaal) druk van 1 op 7 (waar ik lang niet aan toe kom, houd met 1 op 4 a 5 wel op denk k) en bij een dieselmotor heb je druk van 1 op 20 of hoger
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Almer 1-8-2005 15:20 Print reply

Posts: 3325
haha de diesel brande helemaal niet bleef allemaal in het carter liggen en liep dan via de carburateur naar buiten maar het gaf wel verdomd goede smering naar die fucking warmloper haha... een sparta heeft 2 spoelpoorten die beide de zuiger als wand hebben voor een deel, en de onderste pompte die een beetje diesel door naar binnen dus pompte die op de bovenste alleen benzine naar binnen, zo had ik denk ik ook het probleem van te veel benzine opgelost waardoor ie beter liep... maar diesel nevelt niet zonder verstuiver dus liept het gewoon door de carburateur het carter in en bleef het daar
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)

Dit topic is 11430 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved