Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - honda nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 865 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3052 - honda nsr
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1725 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Michiel RS- 2-3-02?00:24 Print reply
Posts: 2803
Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?Bijl
Je weet toch dat m'n malossi ook tuned is?!?!
En je weet toch hoe hard dat nog kan gaan, en straks gaat!
6bak lijkt me voor jouw de meest logische keus.
Daarna kan je opzoek naar een 24mm flatside, of beter nog een 24mm tilotson valstroom.
Daarna hpi ofzo, die kan je trouwen makkelijk zelf monteren.



DIt lijkt me echt cool he als je 70cc brommertje gewoon over de 110 a 120 haalt, dan kan je er dus gewoon oude motors uitrijden kwa optrekken en topsnelheid misschien ook nog :n en dat met een 70cc'tje!!

Ik hoop ook dat mijn kersverse blok ook zon beetje rond de 110 gaat lopen, dan wordt het genieten, 70cc uiteraard !
Blok ligt nu nog naast m'n bed dan krijgt ie wat liefde, dat resulteert in hogere snelheden
 
Pertijn 2-3-02?00:47 Print reply
Posts: 846
Ehrm, die snelheden reed ik al voordat hem gereviceerd had?!?
En ik schat dat ik toen maar 9pk had ofzo.
En als ik het een beetje netjes doe word dan misschien 14pk (vergelijkbare setup nsr50.cjb.net).
En als het goed is komt er dan ook nog een 26mm mikuni op met een rubberen spruitstuk ipv 24mm mikuni..
Als hij in is gereden monteer ik nog een sigmaatje en dan ga ik voor de 140.
Ik hoop dat ik me van de zomer nog kan inhouden, maar als ik echt ziek in me hoofd ben en toch een uitlaat laat maken..
Afhankelijk van het toerental kan dat oplopen tot 1 zuiger per 500km [
Nog maar even niet aan denken dus..
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
SPARKLE 2-3-02?12:25 Print reply
Posts: 1332
OE!! :n
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
Sneks 2-3-02?14:50 Print reply
Posts: 2499
Dat zuigerverbruik lijkt mij niet echt leuk .
Maar als je zoveel vermogen hebt ga je je machine toch niet meer voor dagelijks gebruik gebruiken. Dus dan valt het wel weer mee.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
styliz 2-3-02?15:58 Print reply
Posts: 72
mbbb geval -> nja zielig, wist ik zelf ook wel...

Kan gewoon van die malossi af en krijg er veel voor, dus zeg dan nix,.. Zo zetje jezelf voor schut.

Maandag eerst maar eens kijken wat de tecno doet

6bak ben ik nu aan het zoeken..

grtz
 
nsr?........... ;)
ronaldv56 2-3-02?16:05 Print reply
Posts: 369
Mm ik zou da grtz maar ff snel wegeditten voordat zeta-boy het ziet anders wordt ie echt een keer gek en link
 
vroem vroem vroem
Pertijn 2-3-02?18:21 Print reply
Posts: 846
Maandag moet ik bij dynojet een oud cr80 blokje uit elkaar halen en ee nsr blokje.
Mag ik gaan kijken of die bak van die crosser erin past enso..
Anders moet er voor dat blokkie ook nog een 6bak geregeld worden.
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
-Michiel RS- 2-3-02?18:37 Print reply
Posts: 2803
Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?Bijl

Ehrm, die snelheden reed ik al voordat hem gereviceerd had?!?
En ik schat dat ik toen maar 9pk had ofzo.



Sjaaah jij hebt een nsr, dus geen dikke noppebanden,geen opgehoogd extra hoog zittend frame enzo, onderlangse uitlaat,gestroomlijnd model en je hebt vloeistof gekoelde shit.

Met mijn mb'tje haalde ik ook al 105 met een imi cilinder en 16mm carbje en 4 bak :n was echt genieten! alleen jammer dat honda krukassen zo snel kapot gaan

En met rond de 110 bedoelde ik 115
Maarja ik moet maar niet te vroeg gaan roepe dat ik 115 ga, duss dan maar rond de 110
 
styliz 2-3-02?20:57 Print reply
Posts: 72
wat een vergelijking ook of niet :

Je weet niet hoe mijne trekt dus daar valt weinig over te zeggen, en is de mb niet ietjes lichter??:p


Iig w8 nogsteeds op me tecno, 6bak komt ook..

Bedankt voor de hulp iig
 
nsr?........... ;)
MB50TUNED 3-3-02?09:59 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?Bijl

Maandag moet ik bij dynojet een oud cr80 blokje uit elkaar halen en ee nsr blokje.
Mag ik gaan kijken of die bak van die crosser erin past enso..
Anders moet er voor dat blokkie ook nog een 6bak geregeld worden.


HMZZZ, kut, waarom jij wel en ik niet :(. Mocht je de ontsteking nog hebben dan ben ik wel in die geintereseerd, en membraan moet ook wel te gebruiken zijn. Mar heb ik niet nodig, ik heb mijn membraan en spruitstuk al goed .

En nog ff over het bedrag van de hebo, ik zal zoiezo niets bij vdh kopen, ivm met lange levertijden/wel of niet leverbaar/ineens hogere prijs. Ik had die hebo wel voor een bedrag van rond de f500,- gezien was bij matton dacht ik, prijzen kunnen onderling veel schelen, en ik kijk nooit bij vdh parts ivm bovengenoemde dingen, ik koop er toch niet.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).

Dit topic is 1725 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved