Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - honda nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 759 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3052 - honda nsr
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1733 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap 28-2-02?18:38 Print reply

Posts: 10006
Jammer, hij was niet duur.
 
Bastila is lief
-Michiel RS- 28-2-02?19:12 Print reply
Posts: 2803
nouw vinnik nog best duur, voor dat geld heb je een goed 4 versnellings compleet MT/MB/MTX blok !

tzalwel komen omdat ze zo zeldzaam zijn, en omdat symen er ook zo veel voor vraagt
 
Sneks 28-2-02?19:23 Print reply
Posts: 2499
tja, maar ze staan ook vaak te koop voor 300 gulden. Wat ik toch echt te veel vind voor een zesbak
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
styliz 28-2-02?20:22 Print reply
Posts: 72
ontopic aub :p
 
nsr?........... ;)
Sneks 28-2-02?20:32 Print reply
Posts: 2499
Je vroeg wat je het best kon doen,
effe opgezocht:
- 6 bak
- vierplaats koppeling
- cilinder +kop laten tunen
- hpi binnenrotor
- filter aanpassen
verder mischien nog

- uitlaat op maat laten maken
- carter laten tunen
- grotere carb (24 -26 mm liefts van crossmotor of iets dergelijks ivm de verkrijgbaarheid van verschillende gasnaalden)
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Pertijn 1-3-02?00:27 Print reply
Posts: 846
Hej Styliz!
Je weet toch dat m'n malossi ook tuned is?!?!
En je weet toch hoe hard dat nog kan gaan, en straks gaat!
6bak lijkt me voor jouw de meest logische keus.
Daarna kan je opzoek naar een 24mm flatside, of beter nog een 24mm tilotson valstroom.
Daarna hpi ofzo, die kan je trouwen makkelijk zelf monteren.
Afstellen is een ander verhaal natuurlijk maar tegen die tijd ben je wel op de hoogte aangezien ik er dan ervaring mee meot hebben.
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Neonlampje 1-3-02?09:40 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

Je vroeg wat je het best kon doen,
effe opgezocht:
- 6 bak
- vierplaats koppeling
- cilinder +kop laten tunen
- hpi binnenrotor
- filter aanpassen
verder mischien nog

- uitlaat op maat laten maken
- carter laten tunen
- grotere carb (24 -26 mm liefts van crossmotor of iets dergelijks ivm de verkrijgbaarheid van verschillende gasnaalden)

damn! habba habba
als ik zoiets zie rijden trap ik die kerel er accuut vanaf en ga ik er de rest van mn leven op zitten (bij wijze van spreke dan)
 
MB50TUNED 1-3-02?10:41 Print reply
Posts: 1054
Ik heb al 3 keer tegen je gezegt dat hebo euorcilindro is, dat je die moet nemen. En dat je bij hebo alleen extra betaalt voor de naam. Maar meneer was eigenwijs en koopt malossi. En na een paar weken loop je te blaten dat je misscien hebo wilt kopen.

Had dan gvd geluisterd en gelijk die EORUCILINDRO GEKOCHT EN LATEN TUNEN, dan was je iets meer kwijt aanschaf en tunen meegerekend, maar had je een erg goede cilinder gehad, wat betreft : materiaal, timing en afwerking, alle drie beter dan malossi. Maar jij bent eigenwijs en ik geef jou geen advies meer.

Jij weet toch alles beter en doet wat je zelf wilt.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
styliz 1-3-02?10:57 Print reply
Posts: 72
woei mister ik weet alles beter, de reden waarom ik mayb hebo koop is omdat ik mischien van me malossi af kan, maar ok jij weet het beter. De malossi is stnd al snel (rij 110 teller met 4bak).

Maar vroeg me af wat ik nogmeer kan doen, slijten boeit me niet want zoveel rijd ik niet.

Nogmeer onzinnig commentaar? Houd dat dan aub voor je ok?

Edit: Wat heb ik nou godverdomme gezegd over woordjes als grtz, mzzls enzovoort!!! Laat dat nou eens. Ik heb speciaal nog een topic neer gezet bovenaan de lijst. Daarin staat een link, ja een link, naar de regels van dit forum. Lees ze eens door, kan je nog wat van leren misschien en houd je daar nou eens aan!!!

[This message is edited by Zeta-boy on 1-3-02 13:29]
 
nsr?........... ;)
MB50TUNED 1-3-02?13:33 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: styliz styliz:p
woei mister ik weet alles beter, de reden waarom ik mayb hebo koop is omdat ik mischien van me malossi af kan, maar ok jij weet het beter. De malossi is stnd al snel (rij 110 teller met 4bak).

Maar vroeg me af wat ik nogmeer kan doen, slijten boeit me niet want zoveel rijd ik niet.

Nogmeer onzinnig commentaar? Houd dat dan aub voor je ok?



1

Ik zal het nog 1 keer uit proberen te leggen. : HEBO IS EUROCILINDRO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alleen eurocilindro is goedkoper, waarom dan hebo kopen. Timing, poortvorm, afwerking, alles is exact hetzelfde, komt uit dezelfde fabriek. Alleen hebo was dacht ik rond de f500,- en euro f350,-. Dus je betaald mooi f150,- voor het merk, nou ja merk, misschien krijg je er een sticker bij, daar betaal je dan f 150,- voor .

2 Je had er al vanaf geweest als je hem niet gekocht had en had geluisterd. Kost je toch maar weer extra geld. Je had een euro kunnen hebben, is dus hebo voor minder geld dan de malossi.

Mijn reply was niet onzinnig, ik wou je erop wijzen dat je weer geld verspeelt door hebo te kopen ipv eurocilindro, maar jij vind f150,- betalen voor een sticker oid niet onzinnig?!





[This message is edited by Zeta-boy on 1-3-02 13:47]
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Pingu 1-3-02?14:08 Print reply
Posts: 1842
haha als je een malossi moet kopen om 110 te rijden, koop dan een charmo ik rijd met techno 20 mik. en charmo al 110 en dan nog redelijk kort vertand
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
frankarnhe 1-3-02?15:37 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: Pingu? Niels Uitdehaag

haha als je een malossi moet kopen om 110 te rijden, koop dan een charmo ik rijd met techno 20 mik. en charmo al 110 en dan nog redelijk kort vertand


Hoeveel had je voor die charma betaaltd dan en met welke vertanding rij je?

mzzl frank
(geintje hoot zeta-boy )
 
Pingu 1-3-02?18:17 Print reply
Posts: 1842
die charmo is 2ehands, omdat ik een malossi of iets dergelijks wou maar geen geld had. ik heb er 50 gulden voor betaald,en de vertanding ga ik binnenkort eens bekijken, hij draait nu 12000 toeren op de top en trekt ontiegelijk goed voor een imi. maar van de zomer komt er denk ik toch een eurocilindro op, altijd sneller willen he
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Pertijn 1-3-02?21:15 Print reply
Posts: 846
Kan zijn dat een eurocilindro zelfde is als hebo maar hebo is echt geen 500hfl..
die is als sinds jaar en dag 315hfl bij vdhparts.
Een maat van me heeft er ook zoeen gekocht en dat was in de zomer van 99 volgens mij, niet gisteren dus ofzo.
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Blukaap 2-3-02?00:03 Print reply

Posts: 10006
cilinder 70cc NSR Eurocilindro 136,25 euro
HEBO cilinder 70cc Honda NSR 143,00 euro

Bij VDH parts, scheelt dus niet zoveel.

 
Bastila is lief

Dit topic is 1733 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved