Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Het Beginners Forum

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1185 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #30514 - Het Beginners Forum
Pagina 63 van 77
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 75, 76, 77Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 150002 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Topic Regels
 
Nieuwe users, Als je een deel van BF niet begrijpt, kijk hier even:

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/183
 

SuzukiRG50 11-7-2012 9:54 Print reply

Posts: 31
Bovenplaat balhoofd, RVS gelazerde plaat


 
El Monquelle 1-8-2012 11:00 Print reply
Posts: 8
Jammer dat je niet gelijk op goede fora kunt reageren. Wilde onze brommervakantie met jullie delen, maar aangezien we vrijdag al vetrekken gaat dat niet meer lukken.

Na afgelopen jaar naar Barcelona te zijn gereden met z'n 5e (3400km) wa het plan dit jaar om naar Marokko te rijden. Maar omdat een van ons is vergeten op tijd een paspoort aan te vragen gaat die trip niet meer door.

De route is nu gewijzigd naar Kroatiƫ en op de terugweg eventueel Italiƫ. We gaan dus nog steeds een paar 1000 km knallen.(+/- 4000)
We proberen dagelijks 400/500 km te rijden, maar we zullen onderweg ook wel weer veel stil staan. Met 5 brommers gaat er altijd wel weer wat kapot. Van gesmolten bougies die door je blok heen gaat, tot lekke banden midden in een afgelegen bos.

We rijden allemaal op 50 cc brommers, wel opgevoerd natuurlijk. Hellingen van 13% wil je nog steeds naar boven kunnen rijden. En in de bergen motorrijders inhalen blijft ook leuk!

Mocht je onze trip willen volgen, zoek dan even op Facebook naar: Brommervacance, en vraag om lid te worden.

Groeten,

Jorn
 
kenny77 1-8-2012 17:17 Print reply

Posts: 29286
Welkom Jorn,

Je kan wel een nieuw topic maken in het begin forum: http://www.brommerforum.nl/post/topic?fid=8

Super om zo'n reis te maken!

Helaas heb ik geen facebook, maar veel succes!
 
Brommers en meer 1-8-2012 18:51 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Welkom Jorn,

Je kan wel een nieuw topic maken in het begin forum: http://www.brommerforum.nl/post/topic?fid=8

Super om zo'n reis te maken!

Helaas heb ik geen facebook, maar veel succes!


dat valt me nou weer tegen van jou

Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 1-8-2012 om 18:51 uur.
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
kenny77 1-8-2012 23:49 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
[...]


dat valt me nou weer tegen van jou

Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 1-8-2012 om 18:51 uur.

Ik heb geen vrienden dus ook niks te delen! :(
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 2-8-2012 9:28 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Ik heb geen vrienden dus ook niks te delen! :(



ben trots op je kenny, facebook is gay
 
suzuki zr50sl 14-8-2012 20:05 Print reply
Posts: 3
halo
ik vind ni hoe ik een topic kan openen
maar maakt ni uit
ik heb een suzuki zr50sl gekocht
ma ik vind da hij traag is en ni goed optrekt
heb uitlaat afgehad zat geen begrenzer
wie weet waar der ene zit want je voelt dat er iets begrensd
mvg kevin

 
derbi ftw 14-8-2012 20:11 Print reply

Posts: 452
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki zr50sl
halo
ik vind ni hoe ik een topic kan openen
maar maakt ni uit
ik heb een suzuki zr50sl gekocht
ma ik vind da hij traag is en ni goed optrekt
heb uitlaat afgehad zat geen begrenzer
wie weet waar der ene zit want je voelt dat er iets begrensd
mvg kevin



je weet dat een begrenzer in een uitlaat een: prop is ( een vernauwing in je uitlaat, kun je uitboren dan loopt die veel harder)
 
Sorry agent, onder de 80 slaat die af.
SanderMasai 26-11-2012 22:16 Print reply
Posts: 3
Hallo, ik ben Sander en heb een masai brommer

Ik heb een vraag over welke de beste uitlaat is voor een masai, gewoon de standaard uitlaat of de leovince?
 
ChielTZR 26-11-2012 22:22 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SanderMasai
Hallo, ik ben Sander en heb een masai brommer

Ik heb een vraag over welke de beste uitlaat is voor een masai, gewoon de standaard uitlaat of de leovince?


bedoel je de masai DB50?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
SanderMasai 27-11-2012 17:44 Print reply
Posts: 3
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


bedoel je de masai DB50?

Ja
 
ChielTZR 27-11-2012 18:36 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SanderMasai
[...]

Ja


Wat bedoel je met beste?
als je snelste bedoelt, denk ik dat je er met de leovince wel iets op vooruit gaat. Schijnt dat de Doma het ook goed doet. houd er wel rekening mee dat ik er ook geen ervaring mee heb, mijn advies komt voort uit info van internet.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
SanderMasai 28-11-2012 20:53 Print reply
Posts: 3
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


Wat bedoel je met beste?
als je snelste bedoelt, denk ik dat je er met de leovince wel iets op vooruit gaat. Schijnt dat de Doma het ook goed doet. houd er wel rekening mee dat ik er ook geen ervaring mee heb, mijn advies komt voort uit info van internet.

Ik heb gehoord dat Leovince niet sneller is op 4takt, en aangezien masai 4takt is
 
bartbrouwer 28-11-2012 21:41 Print reply
Posts: 529
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Ik heb geen vrienden dus ook niks te delen! :(


hahahhahaa
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125
PHB 7-1-2013 18:48 Print reply

Posts: 536
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartbrouwer
[...]


hahahhahaa


jij wel dan???
 
honda power

Dit topic is 150002 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 63 van 77
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 75, 76, 77Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved