Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - wegracer of SuperMotard??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 964 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #30512 - wegracer of SuperMotard??
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4484 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ruben. 4-7-2005 15:32 Print reply

Posts: 6131
als je je aan de verkeers regels houd dan verdwijnen de voordelen hoor
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Stefannn 4-7-2005 15:32 Print reply

Posts: 2291
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: motorhispania race
Ik ga mijn wegracer nu verkopen omdat ik weer eens een andere brommer wil kopen..

ik wil wel blijven schakelen, maar nu zit ik te twijfele of ik weer een andere wegracer zal nemen of een SuperMotard..
Als ik een andere wegracer ga nemen zal het een Yamaha tzr o.d. worden.. en bij een SM denk ik een Derbi senda o.d..

Een wegracer vind ik er 10x mooier uitzien en je wegligging is beter.. maar bij een SuperMotard kan ik vollop over de drempels en door de bochten en het bos heen raggen.. (en et is goedkoper!!)

weet iemand mischien wat ik het best kan kiezen of heeft iemand mischien een wegracer en SM gehad en weet wat et fijnste is...
voordelen/nadelen...

laat ff weten..

Oke, je bent een wegracer gewent, maar voor mij is het niets, je moet uitkijken vor je kappen, je kan er niet mee crossen, je moet overal rustig over drempels en dergelijken, dus vandaar dat ik al zou zegge van neemm een sm.



 
Ruben. 4-7-2005 15:33 Print reply

Posts: 6131
dat is gelul, ff staan en je kunt er zo overheen
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
derbikoeking 4-7-2005 15:34 Print reply
Posts: 41
Sm duhh
 
KaWaReZ 4-7-2005 15:35 Print reply

Posts: 20582
kappen? wat nou kappen ?
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Deon 4-7-2005 15:39 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
kappen? wat nou kappen ?



daar hebben ze nakeds voor uitgevonden he
 
Stefannn 4-7-2005 15:39 Print reply

Posts: 2291
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: deon1989
[...]



daar hebben ze nakeds voor uitgevonden he

OJa sorry dat kan natuurlijk ook!
 
Ruben. 4-7-2005 15:41 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
kappen? wat nou kappen ?



handkappen ownen ja!
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Deon 4-7-2005 15:41 Print reply

Posts: 9656
en spatborden enso, valt ook onder kappen
 
motorhispania race 4-7-2005 15:42 Print reply
Posts: 118
hmm... SuperMotard lijkt nu toch meer voordelen te hebben..
het lijkt mij ook het verstandigst om een SM te nemen i.p.v. een racer..
 
Ruben. 4-7-2005 15:42 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: deon1989
en spatborden enso, valt ook onder kappen



spatborden zijn voor homo's
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Deon 4-7-2005 15:45 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.
[...]



spatborden zijn voor homo's



pas op he, scheldwoorden enso, niewe regels en shit


spatborden zijn HandiG probeer het eens. Vind je moeder ook wel leuk, minder vieze kleren
 
AOF 4-7-2005 16:50 Print reply

Posts: 1477
hoezo heeft een sm veel meer onderhoud dan een racer?
 
Deon 4-7-2005 16:58 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lars1988
hoezo heeft een sm veel meer onderhoud dan een racer?



dat snap ik ook niet helemaal.

volges mij een racer meer vanwege alle kappen e.d.

motorisch zijn ze toch hetzelfde
 
Apriliars105 4-7-2005 17:00 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lars1988
hoezo heeft een sm veel meer onderhoud dan een racer?


Het zijn vaak 1 cilinders (bij motoren), misshcien dat dat er wat mee te maken heeft... En natuurlijk de voorvork etc, aangezien je er dus meer mee ragt.

Met een racer kun je ook gewoon vol over normale drempels, zonder problemen. Alleen van die steile kkdrempels kan je maar beter niet zo hard nemen. Ik doe het zelf over het algemeen niet, maar op zijn tijd is het wel leuk en het kan best.

@ deon, waarom zou je iets met meer kappen mee rmoeten onderhouden???

KK post limiet :s

Dit bericht is gewijzigd door Apriliars105 op 4-7-2005 om 17:00 uur.
 
As finishing touch, God created the Dutch

Dit topic is 4484 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved