de_koen |
2-7-2005 11:53 |
Posts: 5595 |
zet er maar een 8 in
die R staat voor radio ontstoord, is niet echt nodig als je dop dat ook al is
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
honda-mbx |
2-7-2005 12:02 |
Posts: 1688 |
als je een bp8hs hebt steekt de elektrode langer uit.. dan is er kans dat die je zuiger raakt
edit: typo
Dit bericht is ge-edit door honda-mbx op 2-7-2005 12:09
|
|
ik vlam je.. |
|
Mad-A. |
2-7-2005 12:06 |
Posts: 30 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
als je een bp8hs hebt steekt de elektrode langer uit.. dan is er kans dat die je cilinder kop raakt
das beetje tegenstrijdig dus, hierboven wordt gezegt dat de r voor radio onstoord staat en dat het niet nodig is dus bp zou ok zijn, nu zeg jij dat hij waarschijnlijk te lang is en de cylinder kop raakt, neem aan dat je zuiger bedoelt?
|
|
|
|
honda-mbx |
2-7-2005 12:08 |
Posts: 1688 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mad-A.
[...]
das beetje tegenstrijdig dus, hierboven wordt gezegt dat de r voor radio onstoord staat en dat het niet nodig is dus bp zou ok zijn, nu zeg jij dat hij waarschijnlijk te lang is en de cylinder kop raakt, neem aan dat je zuiger bedoelt?
oeps ja k bedoel natuurlijk de zuiger:P maar de koen bedoelt dat de R niet nodig is, dusz dat je er ook b8hs in kun draaien..
|
|
ik vlam je.. |
|
Mad-A. |
2-7-2005 12:20 |
Posts: 30 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]
oeps ja k bedoel natuurlijk de zuiger:P maar de koen bedoelt dat de R niet nodig is, dusz dat je er ook b8hs in kun draaien..
bestaat er ook een gewone b8 zonder P of R? Durf nou die BP niet meer te gebruiken.Maar goed dat is toch een 6.
bedankt ga een 8 halen.
|
|
|
|
Deon |
2-7-2005 12:36 |
Posts: 9656 |
R is toch met een weerstand erin? voor digi tellers enso
|
|
|
|
de_koen |
2-7-2005 14:06 |
Posts: 5595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: deon1989
R is toch met een weerstand erin? voor digi tellers enso
radio ontstoord idd. dmv weerstand.
lengte van de bougie is afhankelijk van HS of ES
respectievelijk korte en lange schacht
Dit bericht is ge-edit door de_koen op 2-7-2005 14:06
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
RJ Tuning |
2-7-2005 14:09 |
Posts: 3242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: de_koen
[...]
radio ontstoord idd. dmv weerstand.
lengte van de bougie is afhankelijk van HS of ES
respectievelijk korte en lange schacht
Dit bericht is ge-edit door de_koen op 2-7-2005 14:06
je bedoeld watergekoeld lange schacht
en luchtgekoeld korte schacht tog?
|
|
|
|
Stegehuis |
2-7-2005 15:03 |
Posts: 1150 |
euh nee? me aerox is watergekoeld en heeft korte schacht en me vespa si mix heeft lange schacht en is ja je raad het al...
Dit bericht is ge-edit door Stegehuis op 2-7-2005 15:04
|
|
|
|
a honda highrider |
4-7-2005 9:34 |
Posts: 1818 |
btw, nu het hier toch over gaat
de b8 is goed genoeg voor tijn suzuki, ik weet wat er gebeurt als je er een te lage hittegraad in zet. alleen wat gebeurt er als je er een te hoge hitte graad in zet?
|
|
D? Mo(raal)derator |
|
de_koen |
4-7-2005 9:38 |
Posts: 5595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: a honda highrider
btw, nu het hier toch over gaat
de b8 is goed genoeg voor tijn suzuki, ik weet wat er gebeurt als je er een te lage hittegraad in zet. alleen wat gebeurt er als je er een te hoge hitte graad in zet?
dan heb je kans dat je bougie vetslaagt
ze word niet warm genoeg om schoon te branden
ik reed met 50cc'tje lekker rijk afgesteld met een ngk9 en nooit stuk gereden...
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
a honda highrider |
4-7-2005 9:41 |
Posts: 1818 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: de_koen
[...]
dan heb je kans dat je bougie vetslaagt
ze word niet warm genoeg om schoon te branden
ik reed met 50cc'tje lekker rijk afgesteld met een ngk9 en nooit stuk gereden...
volgens mijn kan je idd iets te hoog zitten als te laag, want bij te laag komt loopt hij hoogtoering heel slecht.
|
|
D? Mo(raal)derator |
|
User 927 |
4-7-2005 10:05 |
Posts: 6405 |
Te laag slaat hij vet, maar start makkelijker (was ut geloof ik)
Te hoog blijft schoon, maar start moeilijker en je kan er andere problemen mee krijgen (al hek geen idee wat)
En dat BP en BR hoef je niet naar te kijken, gaat vooral om de letters die achter het nr staan. Dat geeft aan of ut een lange of korte schacht is. Als je het zeker wilt weten kun je je oude bougie naar de brommerzaak meenemen, krijg je altijd een goede mee
|
|
|
|
de_koen |
4-7-2005 10:08 |
Posts: 5595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
Te laag slaat hij vet, maar start makkelijker (was ut geloof ik)
Te hoog blijft schoon, maar start moeilijker en je kan er andere problemen mee krijgen (al hek geen idee wat)
En dat BP en BR hoef je niet naar te kijken, gaat vooral om de letters die achter het nr staan. Dat geeft aan of ut een lange of korte schacht is. Als je het zeker wilt weten kun je je oude bougie naar de brommerzaak meenemen, krijg je altijd een goede mee
hoge nummer bij ngk (dus koude bougie) zal bij starten al vet kunnen slaan
lage nummer bij ngk (dus warme bougie) zal minder snel vet slaan, en dus beter starten...
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|