ik hep een mtx-sh staan met een 50cc blok... ik hep nu de tandwielverhouding van 15 om 45... maar hij loopt nu 65... zijn er nog andere niet zulke grote ingrepen om het harder te laten lopen.. (en dan zonder cilinder groter enzo):-0
Is gelul..
ik denk dat je praktijkervaring voor je gevoel sneller is..
maargoed..
zet jij maar ff lekker een hittegraad 6 in je brommer waar je normaal 9 in heb..ga jehelemaal hard
wil ik wel ff foto van het gat wat in je zuiger word gebrand
Is gelul..
ik denk dat je praktijkervaring voor je gevoel sneller is..
maargoed..
zet jij maar ff lekker een hittegraad 6 in je brommer waar je normaal 9 in heb..ga jehelemaal hard
wil ik wel ff foto van het gat wat in je zuiger word gebrand
das dan ook weer gelul je moet wel weten dat ik eerst van alles heb geprobeerd en dat ik later zelf te horen kreeg van brommerspecialist dat het aan me bougie lag. dus ik iets hetere erin: direct 4 km/h harder trouwens jij kent mijn brommer niet zoals ie stond, dus wat zeik je
als je een te koude heb loopt ie kut ja.. maar als je een goede erin heb en je doet dan een warmere win je er niks mee
het gaat om de goede bougie, niet zo warm mogelijk
klopt joh maar ik voel me helemaal top niet aangevallen
maar weet jij of ik of ie een goede bougie erin heb naja laat maar ook maak mij niet uit is zijn brommert en als ik eerlijk ben scheelt het tog niet veel
kan beter z'n cil tunen of andere carb. dat zet prestaties neer
18mm eronder, proma'tje en cilinder naar Neonlampje brengen,
doet bij mij 76.8 en trekt zeer leuk op! (hij kan nog harder, maar ik heb tandwiel 13 voor het optrekken)
Vijl je spruitstukje helemaal glad, buig je membraamklepen iets omhoog, dus die ijzeren lepeltjes die daar boven zitten, mischien grotere sproeier enne die er ff een onbegrensde luchtfilterslang op
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter