Ik heb een kawasaki ar50 met een snelle bocht en powerfilter voor de rest helemaal orgineel. Als ik het stationair laat lopen komt i ongveer op 1800 toeren, als ik daarna een keer gas geef blijf hij daarna op 4000 toeren hangen met gas helemaal dicht hoe kan da en wat kun je eraan doen?
Ja kan wel kloppen ik heb het blok nu los liggen en de koppakking was ingebrandt en van de voetpakking was niet veel meer over. En die gast van wie ik hem heb gekocht zegt van ding is vorige jaar helemaal nagekeken niet dus...
nee zaten een aantal krasjes in en er kwam ook geratel uit de cilinder maar dat was volgens mij dat lagertje van de pistolpen die staafjes vielen er namelijk zo uit
nee zaten een aantal krasjes in en er kwam ook geratel uit de cilinder maar dat was volgens mij dat lagertje van de pistolpen die staafjes vielen er namelijk zo uit
de naaldlager bedoel je, niet?
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
denk ik wel ja dat ding dat in de krukas zit en om de pistolpen, ma zou dat geratel van dat ding afgekomen zijn of doordat er krasjes in de cilinder zatten?
Ik heb dus op dit moment net hetzelfde aan de hand, hij ratelt ook en mijn naaldlager is dus ook stuk, dus heb ik hem ook gehoond en nieuwe zuigerveren erin enzo, alleen heb ik mijn naaldlager nog niet binnen dus weet niet of het daar aan ligt.
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
tis toch vaak vaag als je een blok helemaal uit elkaar haalt en EXACT op dezelfde wijze weer inelkaar zet hoe het dan toch helemaal mis kan zijn
dit had ik dus gedaan en toen ik het kickte bleef hij terwijl hij op de zelfde afstelling stond als eerst stationair nu iets van 6000 toeren lopen veeeeel te hoog 2 dagen later (en veel starten) van alles geprobeerd ga je naar zo'n brommergast die er alles van weet kick je hem doet dat kk ding het prima en nooit meer probleem mee gehad