Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Stationair lopen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 870 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30464 - Stationair lopen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 501 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kawasaa 30-6-2005 12:45 Print topicpost

Posts: 778
Ik heb een kawasaki ar50 met een snelle bocht en powerfilter voor de rest helemaal orgineel. Als ik het stationair laat lopen komt i ongveer op 1800 toeren, als ik daarna een keer gas geef blijf hij daarna op 4000 toeren hangen met gas helemaal dicht hoe kan da en wat kun je eraan doen?
 

snowboarderke 30-6-2005 12:48 Print reply

Posts: 2193
Ik denk dat je valse lucht hebt.
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
nsrracer 30-6-2005 12:49 Print reply

Posts: 8625
beter afstellen
 
Kawasaa 30-6-2005 12:51 Print reply

Posts: 778
Ja kan wel kloppen ik heb het blok nu los liggen en de koppakking was ingebrandt en van de voetpakking was niet veel meer over. En die gast van wie ik hem heb gekocht zegt van ding is vorige jaar helemaal nagekeken niet dus...
 
Ruben. 30-6-2005 12:52 Print reply

Posts: 6131
hangt er van af hoeveel die er mee geredne heeft he
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Kawasaa 30-6-2005 12:59 Print reply

Posts: 778
was wel een vette beunhaas gaat i bouten wie los zitten met vloeibare pakking dichtbeunen..

hoeveel zou hij gaan lopen hij liep eerst 65 en nu is de cilinder gehoond (2 overmaat) en 14 tands ipv 13 verder alle pakkingen vervangen
 
snowboarderke 30-6-2005 13:02 Print reply

Posts: 2193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaa

was wel een vette beunhaas gaat i bouten wie los zitten met vloeibare pakking dichtbeunen..

hoeveel zou hij gaan lopen hij liep eerst 65 en nu is de cilinder gehoond (2 overmaat) en 14 tands ipv 13 verder alle pakkingen vervangen

zal niet zo hard verschil zijn hoor, alleen je tanwdiel zorgt voor beetje meer snelheid, maar was je cillinder vastgelopen dat je hem gehoond hebt?
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
Kawasaa 30-6-2005 13:05 Print reply

Posts: 778
nee zaten een aantal krasjes in en er kwam ook geratel uit de cilinder maar dat was volgens mij dat lagertje van de pistolpen die staafjes vielen er namelijk zo uit
 
snowboarderke 30-6-2005 13:09 Print reply

Posts: 2193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaa

nee zaten een aantal krasjes in en er kwam ook geratel uit de cilinder maar dat was volgens mij dat lagertje van de pistolpen die staafjes vielen er namelijk zo uit

de naaldlager bedoel je, niet?
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
Kawasaa 30-6-2005 13:11 Print reply

Posts: 778
denk ik wel ja dat ding dat in de krukas zit en om de pistolpen, ma zou dat geratel van dat ding afgekomen zijn of doordat er krasjes in de cilinder zatten?
 
snowboarderke 30-6-2005 13:13 Print reply

Posts: 2193
Ik heb dus op dit moment net hetzelfde aan de hand, hij ratelt ook en mijn naaldlager is dus ook stuk, dus heb ik hem ook gehoond en nieuwe zuigerveren erin enzo, alleen heb ik mijn naaldlager nog niet binnen dus weet niet of het daar aan ligt.
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
Kawasaa 30-6-2005 13:15 Print reply

Posts: 778
vielen die stangetjes ook uit dat houdertje? die horen er namelijk vast in de zitten he
 
snowboarderke 30-6-2005 13:27 Print reply

Posts: 2193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaa

vielen die stangetjes ook uit dat houdertje? die horen er namelijk vast in de zitten he

bij mij ontbrak er een stangetje dus heb mijn blok moeten doorzoeken
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
Scozzisa 30-6-2005 15:04 Print reply

Posts: 2077
heb ok zoiets gehad

tis toch vaak vaag als je een blok helemaal uit elkaar haalt en EXACT op dezelfde wijze weer inelkaar zet hoe het dan toch helemaal mis kan zijn

dit had ik dus gedaan en toen ik het kickte bleef hij terwijl hij op de zelfde afstelling stond als eerst stationair nu iets van 6000 toeren lopen veeeeel te hoog 2 dagen later (en veel starten) van alles geprobeerd ga je naar zo'n brommergast die er alles van weet kick je hem doet dat kk ding het prima en nooit meer probleem mee gehad
 

Dit topic is 501 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved