Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tunen 50snel voor tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1110 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30459 - tunen 50snel voor tsx
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 561 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tsxj oran 30-6-2005 11:16 Print topicpost

Posts: 6498
ik heb een vraag heeft iemand wel is een 50snel cilinder getuned van een tsx??
zoja welke poorten moet je verbreden/verhogen en waarheen??
(ik weet het eigelijk moet ik een poortmap maken maar ik ben daar niet zo super goed in enne als iemand het al heeft gedaan is het makkelijker)
 
oud

kreidler rs 30-6-2005 14:09 Print reply

Posts: 6202
bier drinken en kut roepen
Blijhoofd 30-6-2005 15:12 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran

ik heb een vraag heeft iemand wel is een 50snel cilinder getuned van een tsx??
zoja welke poorten moet je verbreden/verhogen en waarheen??
(ik weet het eigelijk moet ik een poortmap maken maar ik ben daar niet zo super goed in enne als iemand het al heeft gedaan is het makkelijker)


uitlaat poort naar beneden, grotere spoel poorten,enzovoort

maar dat wil je echt niet doen die krengen slijten al zo tering snel omdat ze zo hoog toerig zijn als je ze dan ook nog gaat tunen dan vliegt het gietijzer helemaal om je oren
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Schrabbekerke 30-6-2005 15:14 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

[...]


uitlaat poort naar beneden, grotere spoel poorten,enzovoort

maar dat wil je echt niet doen die krengen slijten al zo tering snel omdat ze zo hoog toerig zijn als je ze dan ook nog gaat tunen dan vliegt het gietijzer helemaal om je oren


Uitlaatpoort naar beneden?
 
tsxj oran 30-6-2005 15:40 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

[...]


uitlaat poort naar beneden, grotere spoel poorten,enzovoort

maar dat wil je echt niet doen die krengen slijten al zo tering snel omdat ze zo hoog toerig zijn als je ze dan ook nog gaat tunen dan vliegt het gietijzer helemaal om je oren

uitlaat poort moet toch omhoog??
 
oud
bereheer 30-6-2005 15:45 Print reply

Posts: 1901
omhoog ja

Ik heb ook wel eens het een en ander getuned aan me suzuki ER (zelfde membraam type als tsx)

Ik haalde dat stuk ijzer dat onder je membraam zit weg, dat scheelde altijd verrekes veel, en idd je uitlaatpoot omhoog...

maar na het tunen kun je denk 1000km rijden en dan begin je al compressieverlies te krijgen, het is eigenlijk niet de moeite waard...
 
bloaze manne, meej diene woage!
tsxj oran 30-6-2005 19:05 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bereheer

omhoog ja

Ik heb ook wel eens het een en ander getuned aan me suzuki ER (zelfde membraam type als tsx)

Ik haalde dat stuk ijzer dat onder je membraam zit weg, dat scheelde altijd verrekes veel, en idd je uitlaatpoot omhoog...

maar na het tunen kun je denk 1000km rijden en dan begin je al compressieverlies te krijgen, het is eigenlijk niet de moeite waard...

gewoon een stuk eraf schuren dus
 
oud
-Tom- 30-6-2005 19:26 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bereheer

omhoog ja

Ik heb ook wel eens het een en ander getuned aan me suzuki ER (zelfde membraam type als tsx)

Ik haalde dat stuk ijzer dat onder je membraam zit weg, dat scheelde altijd verrekes veel, en idd je uitlaatpoot omhoog...

maar na het tunen kun je denk 1000km rijden en dan begin je al compressieverlies te krijgen, het is eigenlijk niet de moeite waard...

Dan doe je iets goed fout
 
FTS Member
tsxj oran 1-7-2005 13:11 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

[...]

Dan doe je iets goed fout

heel leuk dat je dat zegt maar wat doet hij fout?
 
oud

Dit topic is 561 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved