Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - aardig probleem.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 832 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30431 - aardig probleem.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2129 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

herman103 28-6-2005 17:11 Print topicpost

Posts: 1352
ik zit met het volgende probleem.

het draad in mijn blok voor zon tapeind van de cilinder is gaar. hij was dol. dus ik al met locktite geprobeert wou niet lukken. net ff met de tap er door. weer dat ding er in met locktite. nog steeds kut. nu nog een keer met locktite en nou wou ik hem maar eens een uur laten drogen ipv 15 minute.

(de tijd dat het moet drogen is van mijn busje af)

iemand andere iedeen als dit ook niet werkt?
 

[RRT] Lost-P 28-6-2005 17:12 Print reply
Posts: 4578
helicoil... Gebruik de search maar
 
Chille Tune shit dan
herman103 28-6-2005 17:15 Print reply

Posts: 1352
ja maar hij moet het morge weer doen inverband woon werk verkeer. as het morge nie gefixt is heb ik een probleem
 
m_a_r_c_o 28-6-2005 17:16 Print reply

Posts: 6443
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

ja maar hij moet het morge weer doen inverband woon werk verkeer. as het morge nie gefixt is heb ik een probleem


fiets
 
Seat Leon 20vt
Kees de Jong 28-6-2005 17:17 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

ik zit met het volgende probleem.

het draad in mijn blok voor zon tapeind van de cilinder is gaar. hij was dol. dus ik al met locktite geprobeert wou niet lukken. net ff met de tap er door. weer dat ding er in met locktite. nog steeds kut. nu nog een keer met locktite en nou wou ik hem maar eens een uur laten drogen ipv 15 minute.

(de tijd dat het moet drogen is van mijn busje af)

iemand andere iedeen als dit ook niet werkt?


overmaatje intappen heb ik ook gedaan
 
7 seconden, of 21 gram
herman103 28-6-2005 17:18 Print reply

Posts: 1352
ja maar dan moet ik ook grotere gaten in de cil en tap boren... daar zit ik ook niet echt op te wachten.
 
Harm 28-6-2005 17:18 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

ja maar hij moet het morge weer doen inverband woon werk verkeer. as het morge nie gefixt is heb ik een probleem

Die andere 3 gewoon vastmaken en dan met ijzerdraad strak om je blok heen draaien, en een blok hout tussen je frame en cilinder meppen zodat het goed strak zit

Kun je misschien nog wel op je werk komen

Dit bericht is ge-edit door Harm op 28-6-2005 17:18
 
http://www.durtikkers.tk
herman103 28-6-2005 17:19 Print reply

Posts: 1352
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harm

[...]

Die andere 3 gewoon vastmaken en dan met ijzerdraad strak om je blok heen draaien, en een blok hout tussen je frame en cilinder meppen zodat het goed strak zit

Kun je misschien nog wel op je werk komen

Dit bericht is ge-edit door Harm op 28-6-2005 17:18


ik hoop dat je dat niet serieus meent
 
Harm 28-6-2005 17:19 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

[...]


ik hoop dat je dat niet serieus meent

Tuurlijk wel joh
 
http://www.durtikkers.tk
herman103 28-6-2005 17:20 Print reply

Posts: 1352
goed nu mogen de mensen met goeie iedeen weer
 
THOMASJEUHHH 28-6-2005 17:20 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harm

[...]

Die andere 3 gewoon vastmaken en dan met ijzerdraad strak om je blok heen draaien, en een blok hout tussen je frame en cilinder meppen zodat het goed strak zit

Kun je misschien nog wel op je werk komen

Dit bericht is ge-edit door Harm op 28-6-2005 17:18



gaaaaf warom hebben ze dat niet uitgevonden inplaats van die irri tapdingen
goed idee bel yamahah op en ontwerp een nieuwe cilinder vastmaak methode kan je geld mee vange gak!!L
 
bwoaahhppp,,..
redavac 28-6-2005 17:21 Print reply

Posts: 1716
openbaar vervoer mischien een idee?
 
Operator?? Give me the number of 911 fast!!
herman103 28-6-2005 17:21 Print reply

Posts: 1352
ja nu genoeg dom gelult nu kunnen mensen de goeie iedeen weer melden

en wie kan ff achterop een busje locktite kijken hoelang dat moet drogen?

Dit bericht is ge-edit door herman103 op 28-6-2005 17:22
 
Kees de Jong 28-6-2005 17:22 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harm

[...]

Die andere 3 gewoon vastmaken en dan met ijzerdraad strak om je blok heen draaien, en een blok hout tussen je frame en cilinder meppen zodat het goed strak zit

Kun je misschien nog wel op je werk komen

Dit bericht is ge-edit door Harm op 28-6-2005 17:18


met 3 kan je ook nog wel op je werk komen
 
7 seconden, of 21 gram
FazuL NSR 28-6-2005 17:23 Print reply

Posts: 2046
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

ik zit met het volgende probleem.

het draad in mijn blok voor zon tapeind van de cilinder is gaar. hij was dol. dus ik al met locktite geprobeert wou niet lukken. net ff met de tap er door. weer dat ding er in met locktite. nog steeds kut. nu nog een keer met locktite en nou wou ik hem maar eens een uur laten drogen ipv 15 minute.

(de tijd dat het moet drogen is van mijn busje af)

iemand andere iedeen als dit ook niet werkt?
toen ook geprobeert, als er ook maar een beetje olie/benz/kvs inzit gaat het niet werken en je krijgt het er onmogelijk uit - enige oplossing is helicoil ja.
 
70malossi 28-6-2005 17:25 Print reply
Posts: 4176
overmaat tappen.
ori tap eind precies onder de cil doorslijpen,dikker tapeind oplassen(mooi V profiel slijpen,en secuur dichtlassen)
dan netjes vlak/rond slijpen.

wil je een echte noodoplossing.
draaid de 3 goede stukken goed aan en de kwaaide doe je wat slangentape(van die witte loodgieters zooi) omheen,daardoor word de tap wat dikker.kun je m net iets vaster draaien.maar niet echt heel veel.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong

Dit topic is 2129 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved