Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - restauratie gt50k

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 914 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #30426 - restauratie gt50k
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 13238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

suzuki gt50k 30-6-2005 14:37 Print reply
Posts: 52
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thijs

ik heb zelf ook een gt in 'niet zo slechte' staat rijdt wel zalig en ik heb er veel plezier aan
als je die originele uitlaat weg doet, laat het vooral ff weten ik heb er nu een gianelli op van 50cc.nl, maar origineel zou ik ook wel leuk vinden.



ik heb hier nog een liggen zonder bocht....
moest je die willen laat je maar iets horen, maar het is wel in belgi? te doen....
 
http://www.suzukigt50.tk=> the perfect oldtimer...
suzuki gt50k 30-6-2005 17:17 Print reply
Posts: 52
heeft iemand ervaring met iets laten chromeren , en de prijs ervan?
 
http://www.suzukigt50.tk=> the perfect oldtimer...
SavagePielk 1-7-2005 12:33 Print reply

Posts: 4562
verchromen moet je ff bij "de barre man" vragen. die was voor achterbrug+embleempjes+nog iets ongeveer 180 euro kwijt, ziet er super uit. Wat wil je laten verchromen?
 
suzuki gt50k 4-7-2005 10:28 Print reply
Posts: 52
ah ok , zal ik hem eens vragen.
Want ik heb een heleboel om te laten chromeren
Stuur, voorspatbord, richtingaanwijzer houders, en een deel van het achterlicht.
 
http://www.suzukigt50.tk=> the perfect oldtimer...
suzuki gt50k 4-7-2005 11:08 Print reply
Posts: 52
ok hier weer even verder!
vrijdag was ik een honertje gaan bestellen om men cilinder te honen.
ik heb eentje genomen van 40-80( kan je best al iets mee doen hoor)
kost zo n 14 euro
en k hoop dat het morgen daar zal zijn.
Met men motorblok staat het goed, het zal weldra gepolierd worden.
Men kader wordt eerst gezandstraald en vervolgens zwart gelakt.
Wanneer het motorblok weer toezit (heb alle onderdelen, moet juist nog gepolijst worden) kan ik dit monteren op het kader , vervolgens de wielen en zo voort.
Dit was weer erg saai, maar ik blijf dit updaten!
btw?
is het contactslot van de tsx hetzelfde als dat van de suzuki gt50K????
 
http://www.suzukigt50.tk=> the perfect oldtimer...
Thijs ZR50 9-7-2005 17:42 Print reply

Posts: 832
Volgens mij is dat niet hetzelfde, maar weet ik niet zeker...

Verder nog updates?
 
Suzuki... Ride the wind of changes...

Dit topic is 13238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved