hallo, ik ben al een tijdje bezig met een restauratie van een suzuki gt50k!
zo was ie toen ik em kocht: ( voor een prikje deze exlusieve oldtimer kunnen kopen)
deze foto is eigenlijk niet zo duidelijk, want je ziet de ernst van de schade er niet op. vele delen zijn veroest en versleten.
[img]http://users.skynet.be/fa380195/wouter/suzuki_gt_cam_leen 004.jpg[/img]
[img]http://users.skynet.be/fa380195/wouter/suzuki_gt_cam_leen 005.jpg[/img]
Woensdag 13 april: vandaag ben ik begonnen met de grote delen af te bouwen. de nafttank, stuur en zadel gedomonteerd.
Donderdag 15 april: Alle onderdelen(grote delen) in dozen en zakken gezet. Zorgvuldig opgeschreven wat elk onderdeel is.
Zaterdag 16 april: de kleinere delen gedemonteerd (hevels, olietankje, lichten,....)
Dinsdag 19 april: vandaag hebben we het motorblok vanonder het kader gehaalt. Met bedoeling het volledig te polijsten en het te laten blinken als chroom.
Woensdag 20 april: We hebben het motorblok gesplitst met een speciaal gereedschap dat men broer ervoor gemaakt heeft. Het splitsen verliep vlot, zonder enige moeilijkheden. Hier gaan we de rollementen en keerringen in vervangen.
het speciaal gereedschap:
Zaterdag 28 mei: we hebben de keerringen en rollementen besteld. De rollementen van SKF en de keerringen origineel suzuki!
Woensdag 15 juni: de keerringen eindelijk binnen!
Zaterdag 27 juni: we zijn in de brico afbijtmiddel gaan kopen (ong. zo'n 20euro). We hebben het rechterdeel van het carter ontdaan van de laag poederlak met dit spul (ging zeer goed!!). Nu zijn de carterhelften gereed om te polijsten.
Dit bericht is ge-edit door suzuki gt50k op 29-6-2005 10:37
Dit bericht is ge-edit door suzuki gt50k op 30-6-2005 9:38
Dit bericht is ge-edit door suzuki gt50k op 30-6-2005 9:58
Dit bericht is ge-edit door suzuki gt50k op 30-6-2005 9:59
Dit bericht is ge-edit door suzuki gt50k op 30-6-2005 9:59
http://www.suzukigt50.tk
Dit bericht is ge-edit door suzuki gt50k op 30-6-2005 10:17