Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinder glad krijgen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 942 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30421 - cilinder glad krijgen
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5130 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

snowboarderke 30-6-2005 13:29 Print reply

Posts: 2193
ik moest er 100 pleuro voor betalen .
Maar dan staken ze hem er wel al in en het was in Belgi
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
Neonlampje 30-6-2005 13:31 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2wieler

bij onze bromboer koste dat 45?, zie ik word ik beetje opgelicht
als je daar een imi zuiger bij krijgt is het een normale prijs hoor
 
PRO TUNING 30-6-2005 13:37 Print reply

Posts: 4000
Cilinder alleen laten honen is niet aan te raden, boren + honen is veel beter.
 
MT5-honda_pwnz 30-6-2005 13:48 Print reply

Posts: 1595
laten honen + vertex is hier 45 euro.
 
John Huijben 30-6-2005 14:15 Print reply

Posts: 2433
is niet duur, ik moest voor een vertex zuigertje al 40 euro neerlegge
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
kreidler rs 30-6-2005 14:17 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben

is niet duur, ik moest voor een vertex zuigertje al 40 euro neerlegge

ik betaal hier voor een vertex 15 euro
 
bier drinken en kut roepen
suzuki gt50k 30-6-2005 14:42 Print reply
Posts: 52
ik doe dit als volgt:
1)ik koop een overmaat zuiger (bv:50cc.nl)
2)vervolgens draai ik de cilinder uit, zodat ie
er net in past(zonder zuigerveren)
3)dan ga ik er met een honer (op het kolomboormachien) erdoor om het zeer fijn te krijgen .Dit doe je tot je zuigerveren en die tralala erin gaan.
 
http://www.suzukigt50.tk=> the perfect oldtimer...
Kawasaa 30-6-2005 14:44 Print reply

Posts: 778
Nog makkelijker is naar de brommerboer zeggen dat je hem wil laten honen en je er ook een passende zuiger bij wil
 
puch_master 30-6-2005 14:47 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaa

Nog makkelijker is naar de brommerboer zeggen dat je hem wil laten honen en je er ook een passende zuiger bij wil


geven ze een goedkope zuiger waar de veren al van knappen tijdens het inrijden en dan kun je weer opnieuw beginnen
 
Toyota AE86 Levin coupé
FsR 30-6-2005 14:51 Print reply

Posts: 964
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master

[...]


geven ze een goedkope zuiger waar de veren al van knappen tijdens het inrijden en dan kun je weer opnieuw beginnen


bij jou miss
 
Ryan 30-6-2005 15:01 Print reply
Posts: 950
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master

[...]


geven ze een goedkope zuiger waar de veren al van knappen tijdens het inrijden en dan kun je weer opnieuw beginnen


Dan ligt het aan jezelf


Met de goedkoopste zuigers kun je nog superlang rondrijden

Dit bericht is ge-edit door Ryan op 30-6-2005 15:02
 
FsR 30-6-2005 15:08 Print reply

Posts: 964
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ryan

[...]


Dan ligt het aan jezelf


Met de goedkoopste zuigers kun je nog superlang rondrijden

Dit bericht is ge-edit door Ryan op 30-6-2005 15:02


ja idd..

dan rijd ie em behoorlijk ruig in.

Dit bericht is ge-edit door FsR op 30-6-2005 15:08
 
Ryan 30-6-2005 15:09 Print reply
Posts: 950
Nee afstellen heb ik het over, ik vind inrijden niet nodig..
 
FsR 30-6-2005 15:20 Print reply

Posts: 964
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ryan

Nee afstellen heb ik het over, ik vind inrijden niet nodig..


niet nodig ?:S logies dat je ze snel aan stront hebt dan
 
Ruben. 30-6-2005 15:30 Print reply

Posts: 6131
neehoor
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?

Dit topic is 5130 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved