Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #30403 - gt4
|
Pagina 9 van 10
|
Dit topic is 14225 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Vinnie-89 |
9-1-2006 22:49 |
Posts: 1870 |
Ik heb dus ook een GE2 cilinder, maar is het slecht voor je brommer/blok als je op zn top rijd? (100km/u, zo'n 11,5k rpm)
En is het veilig om met olie pomp te rijden op die GE2?
edit; sorry ik zie nu pas dat het over de GT4 gaat, maar ik laat de vraag wel ff staan...
Dit bericht is gewijzigd door Nero op 9-1-2006 om 22:50 uur.
|
|
|
|
buldogo2 |
9-1-2006 22:50 |
Posts: 2101 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Nero
Ik heb dus ook een GE2 cilinder, maar is het slecht voor je brommer/blok als je op zn top rijd? (100km/u, zo'n 11,5k rpm)
En is het veilig om met olie pomp te rijden op die GE2?
als je olie pomp goed afgesteld staat zie ik er het probleem niet in, moet gewoon goed gaan.
|
|
Born to ride |
|
barry |
11-1-2006 12:26 |
Posts: 7387 |
als blok in goede conditie verkeerd en de oliepomp goed staat dan mag het geen problemen geven
|
|
He? |
|
BIET |
11-1-2006 12:49 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
afbeelding
alleen dan in het wit
[...]
heeft ze maximale power al bij 10k, dan loopt de cilinder nog door dus
denk tot 11/12 k
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 9-1-2006 om 20:41 uur.
En chrome demper ook nog heaj. Vind wel mooie pijp. Maar zie hoe licht dat ding is 25kg ligter dan een normale NSR
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Hans F |
11-1-2006 13:44 |
Posts: 4326 |
vrij simpel om voor elkaar te krijgen, zaag alles eraf wat nutteloos is, en je bent zo 30 kg kwijt
|
|
|
|
Supernova |
11-1-2006 13:53 |
Posts: 7654 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Nero
Ik heb dus ook een GE2 cilinder, maar is het slecht voor je brommer/blok als je op zn top rijd? (100km/u, zo'n 11,5k rpm)
En is het veilig om met olie pomp te rijden op die GE2?
edit; sorry ik zie nu pas dat het over de GT4 gaat, maar ik laat de vraag wel ff staan...
Dit bericht is gewijzigd door Nero op 9-1-2006 om 22:50 uur.
Zoals de rest al zegt geen problemen, ik ree ook met een ge2 en vaak genoeg gewoon vol gas 95/100 gereden en dat soms gewoon kilometers achter mekaar, en dat gaf bij mij nooit problemen
Dit bericht is gewijzigd door Supernova op 11-1-2006 om 13:54 uur.
|
|
WP Car Customs |
|
khpoppema |
11-1-2006 13:55 |
Posts: 3199 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Supernova
[...]
Zoals de rest al zegt geen problemen, ik ree ook met een ge2 en vaak genoeg gewoon vol gas 95/100 gereden en dat soms gewoon kilometers achter mekaar, en dat gaf bij mij nooit problemen
Dit bericht is gewijzigd door Supernova op 11-1-2006 om 13:54 uur.
blokje is op 50 cc ge 2 cil gebouwd he
dus die kan dat echt wel aan een 70 cc malossi daarentegen vind ie veel minder leuk
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
SpeedY_the_Devil |
11-1-2006 15:51 |
Posts: 2711 |
vriend van mij heeft een (nog) onbekende 70cc die pas geleden uitgehoond is ivm vast loper..
(d'r staat iig geen merk op de cilinder voor de rest weet ik t ff niet)
maar dat ding gaat zonder dattie echt opgevoerd is gruwelijk hard wat ik niet verwacht van nsr...
zit 70 op.. met 18mm en proma..
ding loopt 100 in ze 3 (4 durfde hij nog niet )
maar hji trekt ook nog superhard en eerlijk gezegt had ik dat nooit verwacht..
is dat gt4? of iemand idee hoe dat kan.. we hebben er niet aan getuned
ding trekt btw door tot dik 12500 rpm??
ik weet btw ok niet of dit een uitgeboorde 50 is we weten er helemaal niks van (zat er al op toen hij die kocht maar ging nooit zo hard)
Dit bericht is gewijzigd door SpeedY_the_Devil op 11-1-2006 om 15:52 uur.
Dit bericht is gewijzigd door SpeedY_the_Devil op 11-1-2006 om 15:55 uur.
|
|
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php |
|
Quantoelicoe |
11-1-2006 15:56 |
Posts: 927 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_Devil
vriend van mij heeft een (nog) onbekende 70cc die pas geleden uitgehoond is ivm vast loper..
(d'r staat iig geen merk op de cilinder voor de rest weet ik t ff niet)
maar dat ding gaat zonder dattie echt opgevoerd is gruwelijk hard wat ik niet verwacht van nsr...
zit 70 op.. met 18mm en proma..
ding loopt 100 in ze 3 (4 durfde hij nog niet )
maar hji trekt ook nog superhard en eerlijk gezegt had ik dat nooit verwacht..
is dat gt4? of iemand idee hoe dat kan.. we hebben er niet aan getuned
ding trekt btw door tot dik 12500 rpm??
ik weet btw ok niet of dit een uitgeboorde 50 is we weten er helemaal niks van (zat er al op toen hij die kocht maar ging nooit zo hard)
Dit bericht is gewijzigd door SpeedY_the_Devil op 11-1-2006 om 15:52 uur.
Dit bericht is gewijzigd door SpeedY_the_Devil op 11-1-2006 om 15:55 uur.
gt4 is toch 50cc? zal wel leuke 70tuned zijn ofzo!
|
|
|
|
SpeedY_the_Devil |
11-1-2006 16:00 |
Posts: 2711 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Quantoelicoe
[...]
gt4 is toch 50cc? zal wel leuke 70tuned zijn ofzo!
jah maar hij (ziet) er niet getuned uit en staat ook geen duidelijk merk op dus geen malossi of athena of weet ik t
(hij kan ook uitgeboord zijn want alst goed is staat er 49cc op)
kvin t op zich vrij raar dat hij zo hard gaat zonder bijzondere spullen daarom ben ik er best geinteresseert in
Dit bericht is gewijzigd door SpeedY_the_Devil op 11-1-2006 om 16:00 uur.
|
|
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php |
|
Quantoelicoe |
11-1-2006 16:11 |
Posts: 927 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_Devil
[...]
jah maar hij (ziet) er niet getuned uit en staat ook geen duidelijk merk op dus geen malossi of athena of weet ik t
(hij kan ook uitgeboord zijn want alst goed is staat er 49cc op)
kvin t op zich vrij raar dat hij zo hard gaat zonder bijzondere spullen daarom ben ik er best geinteresseert in
Dit bericht is gewijzigd door SpeedY_the_Devil op 11-1-2006 om 16:00 uur.
foto?
|
|
|
|
BIET |
22-1-2006 22:57 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_Devil
[...]
jah maar hij (ziet) er niet getuned uit en staat ook geen duidelijk merk op dus geen malossi of athena of weet ik t
(hij kan ook uitgeboord zijn want alst goed is staat er 49cc op)
kvin t op zich vrij raar dat hij zo hard gaat zonder bijzondere spullen daarom ben ik er best geinteresseert in
Dit bericht is gewijzigd door SpeedY_the_Devil op 11-1-2006 om 16:00 uur.
Ja je kan alles op je cilinder zetten heaj. Je kan er ook op zetten dat je van je moeder houd:P. Is waarsg gewoon misleiding voor de plisie
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Joostvdw |
22-1-2006 23:01 |
Posts: 4789 |
als er gewoon 49cm3 op staat en verder geen GJOL ofzo, is het waarschijnlijk immi, kan je ook makkelijk zien als de cil eraf is, dan zie je de cilinderbus duidelijk zitten (ander materiaal als het huis van de cilinder)
dus, maak wat foto's, dat verduidelijkt een hoop
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Vinnie-89 |
22-1-2006 23:08 |
Posts: 1870 |
50cc org. race (gt4)
zonder zuiger ?320.99
is dit dan de echte GT4?
en al iemand die er echt 1 heeft zien lopen? of zijn er alleen maar mensen die 'gehoord' hebben dat een maat van een maat er 1 heeft die 140km/u loopt
Dit bericht is gewijzigd door Nero op 22-1-2006 om 23:09 uur.
|
|
|
|
christianos |
22-1-2006 23:09 |
Posts: 20445 |
je moet je pas zorgen gaan maken als er het honda logo (HM) op staat
@ nero, dat is niet de echte gt4(naar mijn weten)
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 22-1-2006 om 23:11 uur.
|
|
|
|
Dit topic is 14225 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 9 van 10
|
|