Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - gt4

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 910 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30403 - gt4
Pagina 8 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 14213 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BIET 9-1-2006 20:13 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
eeen gt4 draait egt wel meer dan 10k hoor

is ori honda race cilinder

Ding bij de leertouwer op balie heeft ook gt4 en da ding schijnt 140 te draaien, en zal me nie verbazen als ie ook wel toeren draaid.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
christianos 9-1-2006 20:16 Print reply

Posts: 20445
idd, bij leertouwer onder die nsr zit ook een GT4

dingen zijn gewoon de snelste cilinder ongevere voor een nsr te verkrijgen

denk dat ie alle 70cc wel voorbij gaat
 
John Huijben 9-1-2006 20:18 Print reply

Posts: 2433
ja hehe, welke cilinder bedoel je nou.
zo'n ge2 / gt4 cilinder waar heel dit topic over gaat, of de pure gt4 versie, die dus honda race cilinder genoemd word en dus std op mini nsr's zit?
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
BIET 9-1-2006 20:18 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
idd, bij leertouwer onder die nsr zit ook een GT4

dingen zijn gewoon de snelste cilinder ongevere voor een nsr te verkrijgen

denk dat ie alle 70cc wel voorbij gaat

Zkr wel, 70cc op NSR vink sowieso nie veel soeps eigelijk maja . Jammer dat ze nooit rijde met da ding op de balie
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
BIET 9-1-2006 20:19 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
ja hehe, welke cilinder bedoel je nou.
zo'n ge2 / gt4 cilinder waar heel dit topic over gaat, of de pure gt4 versie, die dus honda race cilinder genoemd word en dus std op mini nsr's zit?

De echte gt4 natuurlijk
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
christianos 9-1-2006 20:20 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
ja hehe, welke cilinder bedoel je nou.
zo'n ge2 / gt4 cilinder waar heel dit topic over gaat, of de pure gt4 versie, die dus honda race cilinder genoemd word en dus std op mini nsr's zit?

mini nsr?

gewone nsr denk ik die je bedoeld

hebben dezelfde poortmap

zijn allebei bloed en bloed snel

alleen de afwerking van de race gt4 is iets beter
 
Neluhz 9-1-2006 20:27 Print reply

Posts: 4032
nee, die hrc nsr modellen, die zijn een stukje kleiner
 
christianos 9-1-2006 20:29 Print reply

Posts: 20445
uja, urg heel klein stukje

maar niet zo'n mini nsr
 
christianos 9-1-2006 20:35 Print reply

Posts: 20445
neej niet de HRC nsr

je bedoeld die vorig jaar uitgebracht zijn?

neje ik heb het over de race nsr, die meedoen bij de SOBW race's

er stata bij leertouwer een nsr van HONDA zelf voor 50cc races..

die zijn full size
 
BIET 9-1-2006 20:36 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
neej niet de HRC nsr

je bedoeld die vorig jaar uitgebracht zijn?

neje ik heb het over de race nsr, die meedoen bij de SOBW race's

er stata bij leertouwer een nsr van HONDA zelf voor 50cc races..

die zijn full size

Ja idd, net zo groot als mij ex... mocht alleen nie op die NSR op balie gaan zitte toen ik vroeg:P. Lijkt me wel relax dingetje.. voetensteuntjes zijn ook verder na achter, zou wel gangster zitte...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
christianos 9-1-2006 20:38 Print reply

Posts: 20445
ga wss 1ntje bouwen

maarja

dara zit de egte GT4 onder

en ik durf te wedden dat de snelste cilinder is voor nsr en dat ie veeel meer dan 10k draait

zit ook O-ring in de kop enzo
 
christianos 9-1-2006 20:39 Print reply

Posts: 20445


alleen dan in het wit

Quote:
SPECIFICATIONS
Model: S50R
?Bore x Stroke: 39.0 x 41.4mm
?Displacement: 49cm3
?Max.Power Output: 5.3 [7.2] (kw [PS] /10,000rpm)
?Max.Torque: 6.4 [0.65] (N?m [kgf-m] /7,500rpm)
?Carburetor: PF70
?Ignition: Batteryless CDI
?Dimensions(L x W x H): 1,855 x 630 x 985mm
?Wheelbase: 1,260mm ?Tires: (F&R) 90/80-17 46S(BT39SS)
?Half Dry Weigt: 75kg



heeft ze maximale power al bij 10k, dan loopt de cilinder nog door dus

denk tot 11/12 k

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 9-1-2006 om 20:41 uur.
 
Sypie_Honda 9-1-2006 21:37 Print reply

Posts: 13830
miss is het al voorbij geweest maar ik vraag het nog maar us:

wat is de uitlaatpoortbreete van dat ding? graag in % van de boring
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
John Huijben 9-1-2006 22:24 Print reply

Posts: 2433
80%

over die toeren:

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Wat voor max toerental heeft zo'n gt4 nou?


gozer wil dus weten wat zo'n (zo een) gt4 draait.
en de gt4 waarover dit topic gaat is dus gewoon een ge2 / gt4 cilinder,
heel iets anders als waar cristianos t over heeft.
die zijn namelijk een stuk sneller, en zie je ook minder.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
barry 9-1-2006 22:44 Print reply

Posts: 7387
de 'echte' gt4 is zo onbekend dat niemand het maar zelf ook met eigen ogen heeft gezien en iedereen het maar moet doen met verhalen. terwijl er nog nooit foto's oid als bewijs materiaal worden getoond.

vaak denkt met een echte gt4 te hebben. maar dat is dan gewoon een ge2/gt4 variand...


de mensen die met de verhalen komen hebben het vaak ook maar 'gehoord'


Dit bericht is gewijzigd door barry op 9-1-2006 om 22:46 uur.
 
He?

Dit topic is 14213 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved