Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #30403 - gt4
|
Pagina 8 van 10
|
Dit topic is 14213 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
BIET |
9-1-2006 20:13 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
eeen gt4 draait egt wel meer dan 10k hoor
is ori honda race cilinder
Ding bij de leertouwer op balie heeft ook gt4 en da ding schijnt 140 te draaien, en zal me nie verbazen als ie ook wel toeren draaid.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
christianos |
9-1-2006 20:16 |
Posts: 20445 |
idd, bij leertouwer onder die nsr zit ook een GT4
dingen zijn gewoon de snelste cilinder ongevere voor een nsr te verkrijgen
denk dat ie alle 70cc wel voorbij gaat
|
|
|
|
John Huijben |
9-1-2006 20:18 |
Posts: 2433 |
ja hehe, welke cilinder bedoel je nou.
zo'n ge2 / gt4 cilinder waar heel dit topic over gaat, of de pure gt4 versie, die dus honda race cilinder genoemd word en dus std op mini nsr's zit?
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
BIET |
9-1-2006 20:18 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
idd, bij leertouwer onder die nsr zit ook een GT4
dingen zijn gewoon de snelste cilinder ongevere voor een nsr te verkrijgen
denk dat ie alle 70cc wel voorbij gaat
Zkr wel, 70cc op NSR vink sowieso nie veel soeps eigelijk maja . Jammer dat ze nooit rijde met da ding op de balie
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
BIET |
9-1-2006 20:19 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
ja hehe, welke cilinder bedoel je nou.
zo'n ge2 / gt4 cilinder waar heel dit topic over gaat, of de pure gt4 versie, die dus honda race cilinder genoemd word en dus std op mini nsr's zit?
De echte gt4 natuurlijk
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
christianos |
9-1-2006 20:20 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
ja hehe, welke cilinder bedoel je nou.
zo'n ge2 / gt4 cilinder waar heel dit topic over gaat, of de pure gt4 versie, die dus honda race cilinder genoemd word en dus std op mini nsr's zit?
mini nsr?
gewone nsr denk ik die je bedoeld
hebben dezelfde poortmap
zijn allebei bloed en bloed snel
alleen de afwerking van de race gt4 is iets beter
|
|
|
|
Neluhz |
9-1-2006 20:27 |
Posts: 4032 |
nee, die hrc nsr modellen, die zijn een stukje kleiner
|
|
|
|
christianos |
9-1-2006 20:29 |
Posts: 20445 |
uja, urg heel klein stukje
maar niet zo'n mini nsr
|
|
|
|
christianos |
9-1-2006 20:35 |
Posts: 20445 |
neej niet de HRC nsr
je bedoeld die vorig jaar uitgebracht zijn?
neje ik heb het over de race nsr, die meedoen bij de SOBW race's
er stata bij leertouwer een nsr van HONDA zelf voor 50cc races..
die zijn full size
|
|
|
|
BIET |
9-1-2006 20:36 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
neej niet de HRC nsr
je bedoeld die vorig jaar uitgebracht zijn?
neje ik heb het over de race nsr, die meedoen bij de SOBW race's
er stata bij leertouwer een nsr van HONDA zelf voor 50cc races..
die zijn full size
Ja idd, net zo groot als mij ex... mocht alleen nie op die NSR op balie gaan zitte toen ik vroeg:P. Lijkt me wel relax dingetje.. voetensteuntjes zijn ook verder na achter, zou wel gangster zitte...
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
christianos |
9-1-2006 20:38 |
Posts: 20445 |
ga wss 1ntje bouwen
maarja
dara zit de egte GT4 onder
en ik durf te wedden dat de snelste cilinder is voor nsr en dat ie veeel meer dan 10k draait
zit ook O-ring in de kop enzo
|
|
|
|
christianos |
9-1-2006 20:39 |
Posts: 20445 |
alleen dan in het wit
Quote: SPECIFICATIONS
Model: S50R
?Bore x Stroke: 39.0 x 41.4mm
?Displacement: 49cm3
?Max.Power Output: 5.3 [7.2] (kw [PS] /10,000rpm)
?Max.Torque: 6.4 [0.65] (N?m [kgf-m] /7,500rpm)
?Carburetor: PF70
?Ignition: Batteryless CDI
?Dimensions(L x W x H): 1,855 x 630 x 985mm
?Wheelbase: 1,260mm ?Tires: (F&R) 90/80-17 46S(BT39SS)
?Half Dry Weigt: 75kg
heeft ze maximale power al bij 10k, dan loopt de cilinder nog door dus
denk tot 11/12 k
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 9-1-2006 om 20:41 uur.
|
|
|
|
Sypie_Honda |
9-1-2006 21:37 |
Posts: 13830 |
miss is het al voorbij geweest maar ik vraag het nog maar us:
wat is de uitlaatpoortbreete van dat ding? graag in % van de boring
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
John Huijben |
9-1-2006 22:24 |
Posts: 2433 |
80%
over die toeren:
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Wat voor max toerental heeft zo'n gt4 nou?
gozer wil dus weten wat zo'n (zo een) gt4 draait.
en de gt4 waarover dit topic gaat is dus gewoon een ge2 / gt4 cilinder,
heel iets anders als waar cristianos t over heeft.
die zijn namelijk een stuk sneller, en zie je ook minder.
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
barry |
9-1-2006 22:44 |
Posts: 7387 |
de 'echte' gt4 is zo onbekend dat niemand het maar zelf ook met eigen ogen heeft gezien en iedereen het maar moet doen met verhalen. terwijl er nog nooit foto's oid als bewijs materiaal worden getoond.
vaak denkt met een echte gt4 te hebben. maar dat is dan gewoon een ge2/gt4 variand...
de mensen die met de verhalen komen hebben het vaak ook maar 'gehoord'
Dit bericht is gewijzigd door barry op 9-1-2006 om 22:46 uur.
|
|
He? |
|
Dit topic is 14213 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 8 van 10
|
|