Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - gt4

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 677 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30403 - gt4
Pagina 7 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 14224 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Schrabbekerke 10-8-2005 18:55 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_devil
En hoe is t afgelopen?

ben toch wel benieuwd naar wat er van die gt4 is geworden



Ding stond toch te koop?
 
barry 11-8-2005 12:48 Print reply

Posts: 7387
na wel ff mee bezig geweest. speciaal een org nsr cil voor verslepen. leek wel wat allemaal en zo. maar er komt een hoop geouwehier bij kijken met spanningen in het materiaal met als ej gaat lassen e.d. en iemand bood er goed geld voor. dus heb ik hem verkocht

Dit bericht is gewijzigd door barry op 11-8-2005 om 12:49 uur.
 
He?
AOF 11-8-2005 13:06 Print reply

Posts: 1477
als je de opening van de zuigerveren op de plek doet van een athena 70cc moet het toch kunnen.
bij die poort waar het membraan achter zit is nog zat plek


edit:

dat ze komen op de plek van die stipjes

Dit bericht is gewijzigd door lars1988 op 11-8-2005 om 13:15 uur.
 
barry 11-8-2005 13:40 Print reply

Posts: 7387
daar zitten ze ook. dat is het hele probleem ook niet, de uitlaatpoort is gewoon weg te breed. is een kwesite van tijd wanneer de zuigerveer weer breekt
 
He?
AOF 11-8-2005 13:43 Print reply

Posts: 1477
ow zo
ik snap het al
is wel zonde dan
 
MT70-nolimit 7-1-2006 9:33 Print reply

Posts: 4322
Wat voor max toerental heeft zo'n gt4 nou?
 
gaat lang goed
John Huijben 7-1-2006 11:21 Print reply

Posts: 2433
ongetuned niet zo gek veel.
met een degelijk uitlaatje 10k ofzo.

emot is er trouwens mee bezig om in een gietijzeren cilinder een spijltje te lassen.
eerst word materiaal uitgezocht en de spijl gemaakt, en daarna erin gelast dmv. hardsolderen
vervolgens wel honen natuurlijk.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
christianos 9-1-2006 1:07 Print reply

Posts: 20445
een g4 10k?

me GJOL draait al 9k, denk dat je vergist...

denk eerder drichting de 12/13k
 
MT70-nolimit 9-1-2006 8:45 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
een g4 10k?

me GJOL draait al 9k, denk dat je vergist...

denk eerder drichting de 12/13k


dan is die GJOL van jou dus niet std
 
gaat lang goed
richard3 9-1-2006 9:46 Print reply

Posts: 5198
die is wel std. want mijn gjol die maakte er ook 9
9 k voor ori honda is wel te doen hoor
 
op naar de grote brommers
khpoppema 9-1-2006 9:48 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
die is wel std. want mijn gjol die maakte er ook 9
9 k voor ori honda is wel te doen hoor


dan is daar de uitlaatpoort ook iets van opgeveild


ik heb nu een paar gjols gezien en die waren allemaal opgeveild

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
richard3 9-1-2006 9:55 Print reply

Posts: 5198
mja er zijn echt geen sporen te zien dat er iets gedaan is
kan mijn duim nog niet door die poort heen steken ik je verzekeren daar is niks aangedaan
 
op naar de grote brommers
barry 9-1-2006 11:11 Print reply

Posts: 7387
op die gt4 waar dit topic over gaat kon je ook niet echt zien dat er aan gedremeld was. was gewoon heel netjes afgewerkt!

dus het kan best hoor

en een org nsr50 cil (ned) haalde bij mij 8k max. en na wat dremelen in de uitlaatpoort 10k
 
He?
John Huijben 9-1-2006 20:08 Print reply

Posts: 2433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
een g4 10k?

me GJOL draait al 9k, denk dat je vergist...

denk eerder drichting de 12/13k


ja, hehe mijn GJOL haalt icm zon hoogtoerige onderlangse techno ook 9k.
maja niet dattie dan nog veel kracht heeft ofzo.

dmv een hoogtoerige pijp en lang je gas inhouden draait alles wel veel toeren, wil nog niet zeggen dat t daarvoor gemaakt is.

t is best realistisch om te zegge dat met een normaal uitlaatje je onder normale omstandigheden ongeveer bij de 10k moet schakelen.

 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
christianos 9-1-2006 20:11 Print reply

Posts: 20445
eeen gt4 draait egt wel meer dan 10k hoor

is ori honda race cilinder
 

Dit topic is 14224 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved