Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #30403 - gt4
|
Pagina 4 van 10
|
Dit topic is 14208 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Frysk |
29-6-2005 15:48 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barry
aangezien de cil zo onwijs hard liep ga ik proberen er een spijl tussen te maken. als dit lukt kan de uitlaatpoort nog bruter... en nog meer vermogen dus. we zullen zien ofhet lukt
vloeibaar metaal ik weet niet of het werkt nog nooit geprobeerd
|
|
giggitybyte |
|
Neonlampje |
29-6-2005 15:50 |
Posts: 14825 |
nee dat werkt niet
|
|
|
|
voederbiet |
29-6-2005 15:52 |
Posts: 10000 |
hoe word dat dan geflansd assik vrage mag?
|
|
BF is gewoon een kk site |
|
John Huijben |
29-6-2005 15:53 |
Posts: 2433 |
gietijzer is lasbaar
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
barry |
29-6-2005 17:25 |
|
xander_cage |
29-6-2005 17:28 |
Posts: 198 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barry
aangezien de cil zo onwijs hard liep ga ik proberen er een spijl tussen te maken. als dit lukt kan de uitlaatpoort nog bruter... en nog meer vermogen dus. we zullen zien ofhet lukt
uit welk materiaal?? de spijl wordt warm en zet uit, naar de binnenkant van je cilinder?, -->vastloper?
|
|
tuning f(4)ever |
|
pleepotkiller |
29-6-2005 17:31 |
Posts: 913 |
noob vraag waarschijnlijk,maar wat is er zo bijzonder aan gt4 oid?
Dit bericht is ge-edit door pleepotkiller op 29-6-2005 17:31
|
|
een beetje vreemd maar wel lekker |
|
Joostvdw |
29-6-2005 17:32 |
Posts: 4789 |
waarom slijp je een ori nsr cil doormidden?
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
voederbiet |
29-6-2005 17:33 |
Posts: 10000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
waarom slijp je een ori nsr cil doormidden?
baldadigheid
|
|
BF is gewoon een kk site |
|
khpoppema |
29-6-2005 17:35 |
Posts: 3199 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pleepotkiller
noob vraag waarschijnlijk,maar wat is er zo bijzonder aan gt4 oid?
Dit bericht is ge-edit door pleepotkiller op 29-6-2005 17:31
honda heeft voor nsr de normale ge 2 gemaakt
voor nederland speciaal een nederlandse ge2 die flink begrenst is
en de gt4 is de scpeciale race cilinder van honda
dus ahrd gaan en kwaliteit:P
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
pleepotkiller |
29-6-2005 17:36 |
Posts: 913 |
bestaat er iets soort gelijks voor een senda toevallig?
of is dat een hele stomme vraag.hoe hard ken je met zo'n ding eiglijk?
|
|
een beetje vreemd maar wel lekker |
|
Bullet |
29-6-2005 17:38 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: xander_cage
[...]
uit welk materiaal?? de spijl wordt warm en zet uit, naar de binnenkant van je cilinder?, -->vastloper?
wat denk je van spijl terug leggen.
vlinderpoort is geen experimentele uitvinding hoor :P
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
khpoppema |
29-6-2005 17:39 |
Posts: 3199 |
voor senda d8 ik niet die cils zijn ori al aardig snel (begrenst dus)
gt4 moet denk ik boven de 100 uitkomen miss nog wel harder
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
Bullet |
29-6-2005 17:39 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pleepotkiller
bestaat er iets soort gelijks voor een senda toevallig?
of is dat een hele stomme vraag.hoe hard ken je met zo'n ding eiglijk?
is een heel stomme vraag ja.
senda heeft std een best snelle 50cc (nieuwe troep dan he)
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
pleepotkiller |
29-6-2005 17:40 |
Posts: 913 |
ok
|
|
een beetje vreemd maar wel lekker |
|
Dit topic is 14208 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 4 van 10
|
|