Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mbx sprinter ? :-v

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 878 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30402 - mbx sprinter ? :-v
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5486 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 27-6-2005 16:24 Print reply

Posts: 14825
Bij hogere toeren gaan ze niet dicht hoor

Als je gaat springen zou ik zo weinig mogelijk kleppen nemen.
 
[RRT] Lost-P 27-6-2005 16:28 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

Bij hogere toeren gaan ze niet dicht hoor

Als je gaat springen zou ik zo weinig mogelijk kleppen nemen.


Lude, geef me ffies kx 85 membraan dan...

moet nog steeds aan de cilinder beginnen trouwens, mn Pa heeft mn dremel gejat
 
Chille Tune shit dan
Neonlampje 27-6-2005 16:29 Print reply

Posts: 14825
haha met een veil kom je ook een heel eind

maaruh kx85 membraan kan wel, heb je een 185e over?

edit: past toch nooit

Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 27-6-2005 16:29
 
[RRT] Lost-P 27-6-2005 16:30 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

haha met een veil kom je ook een heel eind

maaruh kx85 membraan kan wel, heb je een 185e over?

edit: past toch nooit

Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 27-6-2005 16:29


hehe, gaat op mijn cil. idd niet passen enne, veil? hmmm

moet ffies een goed membraan vinden, of iig een basis voor een goed membraan
 
Chille Tune shit dan
Neonlampje 27-6-2005 16:32 Print reply

Posts: 14825
Zolang het maar geen adige is

Ga kijken of je een nsr membraan pas kunt maken (desnoods met een kleine spacer, alhoewel hoe verder van de cil af hoe minder goed) en boyesen kleppies
 
[RRT] Lost-P 27-6-2005 16:34 Print reply
Posts: 4578
Zat ik idd al aan te denken, en volgens mij is een nsr membraan nogal aardig plug en play, niet eens spacer nodig denk ik

Wordt ff ruil-actie met een vriend van me dus :-p en dan alleen nog ff iemand schoppen die Boyesen klepjes voor me heeft
 
Chille Tune shit dan
Neonlampje 27-6-2005 16:35 Print reply

Posts: 14825
ralf ff vragen of hij een setje voor je wilt opsturen
 
[RRT] Lost-P 27-6-2005 16:38 Print reply
Posts: 4578
inbox me Ralf zn mail ffies dan? had m nl al inbox en mail (naar zn profiel mailadres) gestuurd, maar werd niet echt op gereageerd, was niet meer in gebrruik ofzo?
 
Chille Tune shit dan
RS-Power 27-6-2005 16:43 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

Bij hogere toeren gaan ze niet dicht hoor

Als je gaat springen zou ik zo weinig mogelijk kleppen nemen.


idd bij hoge toerentallen blijven ze ''zweven''

oplossing daarvoor was o.a op een roterende inlaat overgaan
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
-Tom- 27-6-2005 16:46 Print reply

Posts: 4151
Dus allemaal massaal overstappen op de fs1
 
FTS Member
Ruben. 27-6-2005 16:46 Print reply

Posts: 6131
kan :P
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
RS_70_power 27-6-2005 16:46 Print reply

Posts: 1990
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS-Power

[...]


idd bij hoge toerentallen blijven ze ''zweven''

oplossing daarvoor was o.a op een roterende inlaat overgaan


of een injetor in bouwen waar je membraam zit
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Neonlampje 27-6-2005 16:46 Print reply

Posts: 14825
Maar dan is het maar net wat je hoog vindt

Iemand had het op het 2stroke-tuning forum getest met een stroboscoop, daaruit bleek dat vanaf slechts een paar K ze al niet meer dicht gaan.
Vervolgens heeft hij getest of het motortje ook wilde lopen met een smooring ipv een membraan, en dit was het geval bij 1 enkel toerental.
Dus het membraan kun je beter zien als een variabele smooring, dan iets wat ook daadwerkelijk gas enzo in je cilinder houdt door drukverschillen.
Dit was in eerste instantie wel het id waarop membranen gebaseerd zijn bij tweetakten.
 
Neonlampje 27-6-2005 16:47 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

Dus allemaal massaal overstappen op de fs1
wachtmaar tot mijn prostockertje het daglicht mag zien
 
-Tom- 27-6-2005 16:48 Print reply

Posts: 4151
offtopic: heeft lawrence je nog foto's gestuurd van al die hovercraft bodyworks die we weg gooien? Hoorde van hem dat je mss interesse had (of in onderdelen ervan)

Dit bericht is ge-edit door -Tom- op 27-6-2005 16:49
 
FTS Member

Dit topic is 5486 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved