Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - uitlaat tzr50?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1145 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30400 - uitlaat tzr50?
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 4542 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tzrjohn 27-6-2005 13:55 Print topicpost
Posts: 113
ben opzoek naar een andere uitlaat met een goede powerband en een top van ong 100-105. welke uitlaat raden jullie mij aan?
vind zelf de firebox best mooi.
 

voederbiet 27-6-2005 14:07 Print reply

Posts: 10000
yasuni zijn meestal wel knappe pijpjes voor AM-6
geen fasmen duo of ninja twinners kopen dat zijn bagger uitlaten kwa prestaties
 
BF is gewoon een kk site
RJ Tuning 27-6-2005 14:08 Print reply

Posts: 3242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: voederbiet

yasuni zijn meestal wel knappe pijpjes voor AM-6
geen fasmen duo of ninja twinners kopen dat zijn bagger uitlaten kwa prestaties



zown fasmen duo is wel mooier!
daar red je de 100 wel mee denk ik
 
Harm 27-6-2005 14:09 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tzrjohn

ben opzoek naar een andere uitlaat met een goede powerband en een top van ong 100-105. welke uitlaat raden jullie mij aan?
vind zelf de firebox best mooi.

Firebox heeft iig een supervet geluidje.
 
http://www.durtikkers.tk
Kampersjaak 27-6-2005 14:09 Print reply

Posts: 12285
alle twinners zijn bagger
 
oderint dum metuant
tzrjohn 27-6-2005 14:11 Print reply
Posts: 113
vind zelf zo'n dubbele ook niet echt mooi. maar vind de yasuni een beetje prijzig. ben meer op zoek naar een goedkopere. heeft iemand hier ook ervaring met de doppler, firebox of de turbokit lacado of de leovinci v6?
 
RJ Tuning 27-6-2005 14:21 Print reply

Posts: 3242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

alle twinners zijn bagger



(OP 1 CILINDER)

sorry caps lock :P

Dit bericht is ge-edit door RJ Tuning op 27-6-2005 14:22
 
Kampersjaak 27-6-2005 14:21 Print reply

Posts: 12285
dat wel dan natuurlijk
 
oderint dum metuant
Harm 27-6-2005 14:49 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tzrjohn

vind zelf zo'n dubbele ook niet echt mooi. maar vind de yasuni een beetje prijzig. ben meer op zoek naar een goedkopere. heeft iemand hier ook ervaring met de doppler, firebox of de turbokit lacado of de leovinci v6?

Gianelli schijnt ook goed te lopen.

Die jij nou noemt is de helft rommel van en de andere helft betaal je voor de naam.
 
http://www.durtikkers.tk
RS_70_power 27-6-2005 14:55 Print reply

Posts: 1990
Conti/gianelli = goed

Yasuni/bidalot = ook goed

Jolly Moto = duur maar goed

Doppler en Polini = zie je niet vaak rijden schijnen redelijk te presteren

Arrow = Erg goede pijp , alleen niet overal meer te krijgen .


Leovinci = nogal onbekend voor schakels

Metrakit = bagger alleen de PRO en de SP pijp

Zen,technigas,turbokit,endy = bij het grof vuil

Twinner en Fasmen = langzaam , maar oogt wel


 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Kampersjaak 27-6-2005 14:56 Print reply

Posts: 12285
pro-race is ook bagger uitlaat.

veeelste hoogtoerig
 
oderint dum metuant
RS_70_power 27-6-2005 14:57 Print reply

Posts: 1990
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

pro-race is ook bagger uitlaat.

veeelste hoogtoerig[/quote

maar die pro race past alleen op de pro-race cilinder? (toch) en die moet het wel doen
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Kampersjaak 27-6-2005 14:58 Print reply

Posts: 12285
hij doet het ook wel.

maar het gebeid waarin die goed werkt is te hoog.

alles is pas te maken
 
oderint dum metuant
RS_70_power 27-6-2005 15:03 Print reply

Posts: 1990
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

hij doet het ook wel.

maar het gebeid waarin die goed werkt is te hoog.

alles is pas te maken


tja me 't moto "wat niet past lassen we vast" is alles te maken ,
maar hij ligt gewoon te hoog voor de straat ,
en wat zou hij dan doen met bijv ook een metrakit bak en primaire vertanding en zo ? die zijn close ratio natuurlijk , dan zal ie beter in die powerband blijven .
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Kampersjaak 27-6-2005 15:06 Print reply

Posts: 12285
mja, metra bak is niet echt geweldig voor sprint
zie six-O

de eerste versnelling is erg lang. zijn leuke bakken voor circuit.

hui rijd zelf ook met een pr uitlaat. loopt leuk.

op de spidey in mn profiel is die te hoogtoerig.
denk dat een yasuni beter op loopt.
opmaat is nog beter maar goed.

met een close ratiobak blijft die wel beter in zn powerband ja.
maar op die rs zit je gewoon te kutten met 15 k aan toeren waarin die zn vermogen nog heeft.
en afstellen is opzich dan wel een ramp

Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 27-6-2005 15:07
 
oderint dum metuant
RS-Power 27-6-2005 15:14 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

mja, metra bak is niet echt geweldig voor sprint
zie six-O

de eerste versnelling is erg lang. zijn leuke bakken voor circuit.

hui rijd zelf ook met een pr uitlaat. loopt leuk.

op de spidey in mn profiel is die te hoogtoerig.
denk dat een yasuni beter op loopt.
opmaat is nog beter maar goed.

met een close ratiobak blijft die wel beter in zn powerband ja.
maar op die rs zit je gewoon te kutten met 15 k aan toeren waarin die zn vermogen nog heeft.
en afstellen is opzich dan wel een ramp

Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 27-6-2005 15:07


haha jullie willen overgaan van PR naar Yasuni

en ik Van Yasuni naar PR :P (en straks opmaatje natuurlijk :P) van de Jubbega Owner :p

Dit bericht is ge-edit door RS-Power op 27-6-2005 15:15
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies

Dit topic is 4542 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved