Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - mtx-sh sm project

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 862 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #30368 - mtx-sh sm project
Pagina 5 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 13928 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jorrit28 26-6-2005 11:22 Print reply

Posts: 29
1 woord perfect , ziet er zeer goed uit en over die spaak wielen waarom moeten er spaak wielen in bij supermotoard gaat het toch om dat er slicks onder komen nou dat heeft hij nu toch ook en dit staat ook nog super.

dus..


 
mb-gek 26-6-2005 11:52 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm

Nu de ketting nog in een rechte lijn zien te krijgen.

hij heeft toch alang gereden met deze wielen?? dan lijkt het me dat de ketting wel in 1 lijn zit

Dit bericht is ge-edit door mb-gek op 26-6-2005 11:54
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Ruben. 26-6-2005 11:55 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorrit28

1 woord perfect , ziet er zeer goed uit en over die spaak wielen waarom moeten er spaak wielen in bij supermotoard gaat het toch om dat er slicks onder komen nou dat heeft hij nu toch ook en dit staat ook nog super.

dus..




nee, het staat wel aardig

spaakvelgjes staan super
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
puch_master 26-6-2005 12:06 Print reply

Posts: 3429
hotje van mij hoor

editr zit geen poll bij

Dit bericht is ge-edit door puch_master op 26-6-2005 12:08
 
Toyota AE86 Levin coupé
S1lv3r 26-6-2005 12:14 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master

hotje van mij hoor

editr zit geen poll bij

Dit bericht is ge-edit door puch_master op 26-6-2005 12:08


iedereen stemt toch hot :p (ik ook)
 
MC Beuner 26-6-2005 20:08 Print reply

Posts: 3678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm

Nu de ketting nog in een rechte lijn zien te krijgen.


oh liep hij ongeveer wel, op foto nie:P
maar niet dat hij er ooit afvloog ofzo

mun tandwielen waren alleen mega gaar
 
Vivatje snor
MC Beuner 26-6-2005 20:10 Print reply

Posts: 3678
tja zo begon ik:


 
Vivatje snor
Frysk 26-6-2005 20:17 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder

tja zo begon ik:

afbeelding
ik vin so moi

maar nu vin ik nog moier
 
giggitybyte
mallemeeuw 26-6-2005 20:22 Print reply

Posts: 4088
jah lekker bezig herman. en wel alle details netjes he!! niet zoals de rest wat er bij jullie staat

hij wordt volgens mijn iig wel horny
 
!!!! Lambal United !!!!
MC Beuner 26-6-2005 20:32 Print reply

Posts: 3678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mallemeeuw

jah lekker bezig herman. en wel alle details netjes he!! niet zoals de rest wat er bij jullie staat

hij wordt volgens mijn iig wel horny



jah ik doe zelfs overal nieuwe trekbandjes, tairips en ijzerdraad op
 
Vivatje snor
Ruben. 26-6-2005 20:35 Print reply

Posts: 6131
ijzerdraad
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
a honda highrider 26-6-2005 20:36 Print reply

Posts: 1818
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.

ijzerdraad


kiek dit bin ze !

goh zo deur
 
D? Mo(raal)derator
Ruben. 26-6-2005 20:44 Print reply

Posts: 6131
wil je alsjeblieft normaal typen!
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
MC Beuner 26-6-2005 20:48 Print reply

Posts: 3678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.

ijzerdraad


jah das goei spul

100 x beter als boute e.d
 
Vivatje snor
RJ Tuning 26-6-2005 20:53 Print reply

Posts: 3242
2600 ste post

hmm ik voel enige concurentie met jurrian(a honda higjraider
 

Dit topic is 13928 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved