Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Tekening van een schakelblok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 962 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30351 - Tekening van een schakelblok
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 330 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jannenman 24-6-2005 22:13 Print topicpost
Posts: 162
Ik zie hier overal mensen praten over krukaslagers en big end lagers. nu is mijn vraag heeft iemand een duidelijk tekening van een brommer blok 2 takt(ik weet niet of het wat uitmaakt)
Of zit er nog verschil qua blokken, de maten misschien, of ook de lagers enze
Alvast bedankt
 

christianos 24-6-2005 23:30 Print reply

Posts: 20445
pfoef je vraagt wel heel wat

probeer ff google?

en vooral veel lezen en je leert vanzelf

of haal eens een blokje uit elkaar, dat leert ook
 
honda_for_life.com 24-6-2005 23:37 Print reply

Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
...of haal eens een blokje uit elkaar, dat leert ook


en hem dan niet meer in elkaar krijgen

ben je meteen 200 euri kwijt om hem bij bromboer in elkaar te laten zette

en nee ik spreek niet uit ervaring
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
christianos 24-6-2005 23:38 Print reply

Posts: 20445
nou nou

zo moeilijk is het niet

neen een oud MT blokkiej en de FAQ

zeker weten dat je niet uit ervaring spreekt ?
 
honda_for_life.com 24-6-2005 23:40 Print reply

Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

..zeker weten dat je niet uit ervaring spreekt ?


als ik ja zeg geloof je me dan
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?

Dit topic is 330 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved