Blijhoofd |
24-6-2005 22:56 |
Posts: 7378 |
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Johnny B |
24-6-2005 22:57 |
Posts: 8381 |
denkt dat hij daar niet veel wijzer van word ma hij vroeg de om
|
|
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren |
|
snowboarderke |
24-6-2005 22:59 |
Posts: 2193 |
Ik wil een bedradingsschema voor een suzuki er.
Veel mensen zeggen dat dit hetzelfde is als die van de tsx maar dit geloof ik niet want de mijne heeft naar mijn mening geen cdi.
Ik heb hem al aangesloten door de dradenkleur op kleur in te steken (op de lamp ed na), maar hij wil nog altijd niet vonken, op het schema dat ik een paar replys hierboven heb staan zie je hoe ik hem heb aangesloten. Zal wel verkeerd zijn maar zie de fout zelf niet.
Dan vind ik het ook nog raar dat mijn contact on standen heeft, mss weet iemand het nut ervan)
Ik weet ook niet op welke stand hij moet staan want ik hem pas gekocht en heb hem nooit zien werken.
|
|
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan |
|
snowboarderke |
24-6-2005 23:04 |
Posts: 2193 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd
http://www.brommer-f...KB/u1/1113317444.gif
dat schema is het zelfde
Merci zo iets zocht ik
Maar rechts onder is da een cdi??? want als het dat is is het niet het schema dat ik nodig heb :-(
|
|
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan |
|
Blijhoofd |
25-6-2005 0:26 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: snowboarderke
[...]
Merci zo iets zocht ik
Maar rechts onder is da een cdi??? want als het dat is is het niet het schema dat ik nodig heb :-(
jep je hebt gelijk da het zelfde schema als bij ER alleen is deze van wss een nieuwere versie met cdi dus net dat klopt niet
ik heb vroeger wel is zon ER schema gehad, maar kan het nergens meer vinden
probeer het anders allemaal net zo aan te sluiten als een andere brommer met contact punten bijv mt let er ook op of de contact puntjes nog goed zijn en niet versleten.
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
snowboarderke |
25-6-2005 0:30 |
Posts: 2193 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd
[...]
jep je hebt gelijk da het zelfde schema als bij ER alleen is deze van wss een nieuwere versie met cdi dus net dat klopt niet
ik heb vroeger wel is zon ER schema gehad, maar kan het nergens meer vinden
probeer het anders allemaal net zo aan te sluiten als een andere brommer met contact punten bijv mt let er ook op of de contact puntjes nog goed zijn en niet versleten.
Hoe moet ik dat nu doen met die cdi die ik niet heb?
Moet ik alles aansluiten zoals het op het schema staat behave dan de cdi niet? of hoe.
Weet niet veel van elektriciteit op brommers.
kan je mij mss een tekeningtje met paint maken hoe het dan wel moet?
dan bespaard mss iedereen veel last met mij
edit: bij het schema dat in de kb staat van een mt is ook met een cdi
Dit bericht is ge-edit door snowboarderke op 25-6-2005 0:33
|
|
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan |
|
snowboarderke |
25-6-2005 9:16 |
Posts: 2193 |
waarvoor heb je een gelijkrichter nodig? Heb je dit nodig om je brommer te laten onsteken???
Of is dit enkel voor het licht ed.
|
|
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan |
|
snowboarderke |
25-6-2005 11:48 |
Posts: 2193 |
hoe kun je een: gelijkrichter, spanningsregelaar
doormeten?
|
|
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan |
|
Saknet |
25-6-2005 13:09 |
Posts: 10355 |
met een..................... multimeter?
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
shibby |
25-6-2005 13:10 |
Posts: 770 |
wow je gaat door voor de koelkast
|
|
|
|
snowboarderke |
25-6-2005 18:17 |
Posts: 2193 |
ok nu start hij al een beetje.
maar nu ploft hij uit de uitlaat, dus onsteking moet vervroegt worden denk ik, maar kan het er aan liggen dat ik de bobine gebruikt heb van mijn A-klasse brommerke( rijd 25 normaal gezien)
Als ik de onsteking moet vervroegen hoe moet dit dan, moet het vliegwiel eraf, en waar zit de grondplaar ed
Dit bericht is ge-edit door snowboarderke op 25-6-2005 18:18
|
|
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan |
|
Blijhoofd |
25-6-2005 18:37 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: snowboarderke
ok nu start hij al een beetje.
maar nu ploft hij uit de uitlaat, dus onsteking moet vervroegt worden denk ik, maar kan het er aan liggen dat ik de bobine gebruikt heb van mijn A-klasse brommerke( rijd 25 normaal gezien)
Als ik de onsteking moet vervroegen hoe moet dit dan, moet het vliegwiel eraf, en waar zit de grondplaar ed
Dit bericht is ge-edit door snowboarderke op 25-6-2005 18:18
wss meot je de contact punten afstelle, en ff schoonmaken
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
snowboarderke |
25-6-2005 18:43 |
Posts: 2193 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd
[...]
wss meot je de contact punten afstelle, en ff schoonmaken
Heb juist de contactpunten gesteld op 0.4mm is dit te veel of is dit goed voor een suzuki ER
en maakt het uit dat ik die andere bobine gebruikt heb
|
|
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan |
|