Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - beste buikschuiver?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 862 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #30327 - beste buikschuiver?
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 7614 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pelle 23-6-2005 22:35 Print topicpost

Posts: 1621
ik wil graag een brommer kopen type buikschuiver. wat raden jullie mij aan wat betreft kwaliteit maar vooral prijs
 

Ariej 23-6-2005 22:43 Print reply

Posts: 3685
euhm, wil je een echte klassieke buikschuiver?, zou ik voor zundapp gaan, vrij betrouwbaar

wil je nieuw spul hebben zou ik voor nsr gaan voor de lagere prijsklasse en voor een gpr/rs gaan voor de nieuwheid, en smaak
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
Bullet 23-6-2005 22:44 Print reply

Posts: 12150
betreft nieuw spul: UTMFS
 
**My BungHole Will Speak Now**
Gary - Forum en Gallery Moderator 23-6-2005 22:44 Print reply

Posts: 12846
Ligt er helemaal aan hoeveel je te besteden hebt, wat je rijgedrag is en wat je met je brommer wilt doen (tunen oid).
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Joscross 23-6-2005 22:45 Print reply

Posts: 12501
Search en sux..
 
Pelle 23-6-2005 22:45 Print reply

Posts: 1621
hoef niet te gigantisch te tunen nee, moet wel een beetje nieuwe zijn en niet al te duur as het kan.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerrit_Z

Ligt er helemaal aan hoeveel je te besteden hebt, wat je rijgedrag is en wat je met je brommer wilt doen (tunen oid).

 
SpeedY_the_Devil 23-6-2005 22:46 Print reply

Posts: 2711
wil je snel voor weinig geld? --> NS-1
wil je nieuwe brommers hebben? --> RS, TZR, RS2
wil je gewoon een mooie voor weinig geld? --> NSR, MBX?, af1?


 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
Bullet 23-6-2005 22:47 Print reply

Posts: 12150
ns1 is geen brommer
 
**My BungHole Will Speak Now**
wipe-out 23-6-2005 22:47 Print reply

Posts: 7672
MBX doorgaans ook niet.
 
honda_2takt_power 23-6-2005 22:48 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_devil

wil je snel voor weinig geld? --> NS-1leuk maar niet legaal
wil je nieuwe brommers hebben? --> RS, TZR, RS2
wil je gewoon een mooie voor weinig geld? --> NSR, MBX?ook niet legaal, af1?



 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
SpeedY_the_Devil 23-6-2005 22:51 Print reply

Posts: 2711
mja oke.. maar een opgevoerde brommer is ook niet legaal en ook niet verzekerd..
zit je in zo ong t zelfde gat als met een ns1 of mbx

en ik vindt t geen motor waardig.. meer een "voor-opgevoerde" brommer..

maar laat hem maar kiezen
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
Bullet 23-6-2005 22:52 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_devil

mja oke.. maar een opgevoerde brommer is ook niet legaal en ook niet verzekerd..
zit je in zo ong t zelfde gat als met een ns1 of mbx

en ik vindt t geen motor waardig.. meer een "voor-opgevoerde" brommer..

maar laat hem maar kiezen


lul niet, een ns1/mbx is een niet goedgekeurd motorvoertuig.
 
**My BungHole Will Speak Now**
wipe-out 23-6-2005 22:52 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_devil

mja oke.. maar een opgevoerde brommer is ook niet legaal en ook niet verzekerd..
zit je in zo ong t zelfde gat als met een ns1 of mbx


De situatie tussen een opgevoerde brommer en een brommer/motor zonder keurmerk is toch wel een beetje anders.

En daarbij, straks krijg je niet eens een kenteken op je NS1 of MBX.
 
SpeedY_the_Devil 23-6-2005 22:57 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out

[...]


De situatie tussen een opgevoerde brommer en een brommer/motor zonder keurmerk is toch wel een beetje anders.

En daarbij, straks krijg je niet eens een kenteken op je NS1 of MBX.


dat met t kenteken had ik idd niet aan gedacht..

in dat geval kan je t iid beter niet doen..

maar @ die andere:

ookal ist een motorvoertuig volgens de wet.. fuck it.. mbx rijdt 85.. zie je een motorrijder er al op rijden? scooterbarrel met 70cc rijdt em er nog dik uit

ns1 is net iets leuker maar nog steeds nie bizar voor een brommer.. laat staan motorwaardig
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
wipe-out 23-6-2005 22:59 Print reply

Posts: 7672
Een MBX of NS1 wordt zonder pardon in beslag genomen, ongeacht hoe hard hij rijd. Een opgevoerde brommer met NL keurmerk doorgaans niet.
 
honda_2takt_power 23-6-2005 22:59 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_devil

[...]


dat met t kenteken had ik idd niet aan gedacht..

in dat geval kan je t iid beter niet doen..

maar @ die andere:

ookal ist een motorvoertuig volgens de wet.. fuck it.. mbx rijdt 85.. ja zag laats een motorrijder erop rijden samen met kreidler rs op kentekenzie je een motorrijder er al op rijden? scooterbarrel met 70cc rijdt em er nog dik uit

ns1 is net iets leuker maar nog steeds nie bizar voor een brommer.. laat staan motorwaardig

 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.

Dit topic is 7614 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved